You can't take my dreams.

Har suttit inne på We heart it hela kvällen och bara drömt mig bort liiiite.. Efter att promenera längs stranden i solnedgången i L.A med min alldeles egna Justin (Fin kille), Inreda mitt hus exakt hur jag vill, takutsikt över New york, varma stränder, Justin Bieber, en kärleks historia som Titanic (fast med ett gott slut) med Lenardo Dicaprio och sist men inte minst att resa världen runt. Konsten att drömma och aldrig ge upp på sina drömmar ♥ Drömmer ni om något speciellt? Dela gärna med er! +++ Make a wish ♥
Bilder från WeHeartIt.
Postat av: Caroline Johansson

Jag har drömmen om att bo på kusten i ett fint hus med min pojkvän!!

Postat av: Josefine Anerland

Man kan verkligen hitta superfina och inspirerande bilder på We heart it!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: