WISH LIST

Det var väldigt länge sedan jag skrev ett kamera relaterat inlägg, Så jag samlade på mig lite utav mina favorit saker som kommer från Kamda.se här. Just nu är jag så himla sugen på att köpa mig ett nytt kamera hus (Nikon d7100) och lära mig massa nytt inom den. Vill också lära mig att foto i studio och lära mig allt om hur jag ställer upp ljuset i en fotostudio för att få fram ett snyggt resultat (Här nedan kan ni se några bakgrunder, paraplyn och softboxar som används av fotografering i en fotostudio). Studio produkter är något jag kommer lägga till i önskelistan till Jul, med tanken på att jag flyttar om ca 1 vecka och har möjligheten att bygga upp en studio hemma, Hur kul hade inte det vart? 
 
Så kan jag även passa på att tipsa till alla kamera intresserade läsare om Kamda.se, en mycket bra sida med bra priser och fri frakt!
Products: Kamda.se
 
 Google+
Postat av: Anders

Det var en bra önskelista. :)

Postat av: Kaffehörnan

Vad fina prylar




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: