PORTRAITS PART TWO

Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Cicci.
 
 
 
 
Postat av: alma

snyggt!!

Postat av: Em

Du är hur duktig som helst på att fota och hon borde bli modell, så vacker!

Svar: Tusen tack snälla du! :)
Annis Pöntinen

Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh men så fina bilder! :)

Postat av: Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Sv: Tack! Vad roligt att du tycker om min blogg! Jag gillar din också (har dock inte hunnit kolla igenom den så mycket) men det tänker jag göra någon dag. Men i varje fall så ser jag att du har riktigt fina bilder upplagda! :D

Postat av: Ida

Supersnygga porträtt verkligen! :D

Postat av: Moa - hobbyfotograf

Fina :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: