"MÄNNISKOR ÄR VACKRA"

Det var ett bra tag sen jag var med i en fototävling, så jag tänkte vara med och tävla hos Josefine hellgren (länkt till inlägget) och tävla om ett stjärnfilter (länk) från Kamda som skulle passa perfekt till juletiden. Temat på foto tävlingen är "människor är vackra" och vad är vackrare än äkta kärlek mellan två personer? Därför har jag valt att tävla med den här bilden på min vän Cicci och hennes kille Linus som är tagen under en plåtning i somras.
Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Cicci and Linus
Postat av: Kaffehörnan

Vad underbar fin bild

Postat av: maria at inredningsvis

SÅ VACKRA foton härinne:) du har verkligen talang för bilder

Om du vill ha några söta julklappstips kan du kolla in min blogg idag:)

Ha en fin vecka

LOVE Maria at inredningsvis - En inredningsblogg för alla

Postat av: Tova

Så fin bild!

Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Underbar bild!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: