JULKALENDER 2013

Detta är vad jag suttit och pysslat med i några veckor nu. I år blir det en julkalender här på bloggen som kommer vara fylld med massa roliga tävlar och grymma priser. Julkalendern kör så klart igång den 1 December och varje lucka kommer publiceras klockan 06.00 på morgonen så att ni får chansen att tävla under en hel dag. Har ni några tips eller roliga ider så får ni gärna lämna en kommentar. Tror detta kommer bli grymt annars! ♥Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: Frida

Sv: Tack snälla! :)

Postat av: Linnéa

Tack snälla söta, vad glad jag blir <3

Postat av: Emilia

Men gud vad spännande! Där är man gärna med! Skulle du kunna, i något inlägg visa hur man gör sån almanacka med luckor som man öppnar i bloggen liksom? (Om det är det du gör!) Jättefin blogg! Kolla gärna in min, kram

Postat av: Julia

men gud va kul :) måste jag kika in här fler gånger :)

Postat av: Amanda [SPONTAN]

Men åh så roligt! :)

Postat av: victoria

Åh gud vad kul!!

Postat av: Johanna Rignell

Vad kul :)

Postat av: Johanna Rignell

sv: Tack :)

Postat av: Anders

Så otroligt duktig du är. ;)

Svar: Tack så mycket snälla du! :)
Annis Pöntinen

Postat av: Josefine Hellgren

Jag har en fototävling på min blogg där du kan vinna ett presentkort på 200 kr på kamda.se, en sida som säljer fotoprylar. Jag vill självklart att du ska vara med! Du kan läsa om reglerna och om temat här --> http://gossanfoto.blogg.se/2013/november/tavla-i-foto.html#comments
Om du inte tycker om sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt!
Stooor kram!

Postat av: Soulmate

WOHOOOO!! Längtar :DDDDD

Svar: Bra daaarling!! :DDDD
Annis Pöntinen

Postat av: elin

Men så roligt! :)

Postat av: emma

sv: tack så himla mkt, detsamma! superfin blogg och vad roligt med julkalender! kram

Postat av: Alexia

Svar. tack och desamma! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: