FRIDAY

Äntligen är den efterlängtade fredagen här. Har haft en super bra dag med dans i skolan och middag med familjen. Nu ska jag ta mig ett varmt bad och unna mig själv med lite gott. Hur ser eran fredag ut? ♥
Förresten, julkalendern här på bloggen kör i gång på söndag! Glöm inte att kika in då, det kommer bli grymt!Photographs&Editing: Annis (ME) Model: Annis (ME) 
 
Postat av: Anita

Snygg bild :-)

Postat av: Fanny

Fin bild! :)

Postat av: Linnéa Thell Jansson

Fin bild!
- Tack detsamma:D

Postat av: kaffehörnan

Underbar fin tröja

Postat av: Alma Ekholm

Åååh vilken fin bild!

Postat av: E.w - photpgraphy

wow vad söt du är

Postat av: maria at inredningsvis

Du har SJUKT snyggt hår:) tack för ditt besök

Om du vill se skön modern juldekor kan du hälsa på mig idag:)

Ha en skön vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: