FREE

Hadde min sista resurs dag idag, och är nu äntligen klar med alla inlämningar och prov i skolan. I'm free, finally! Helt sinnes att grund skolan snart är över, för alltid! Och så börjar ju sommarlovet närma sig, och än så länge har jag bara planerat in en tripp till Göteborg med min fina vän Julia! Har ni hunnit planera in något till sommaren? :) Min blogg är kass för tillfället, jag vet det. Stå ut min vänner, jag kommer ikapp snart. Ska införskaffa mig ett nytt objektiv till sommaren, så hoppas på att foto lusten kommer tillbaka snart.
Ni är bäst, ingen protest. Kram så länge ♥ 
Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Annis (ME) 
Postat av: Jarina

Åh vad fin tröja du har! :)

Postat av: Anna

är också klar med alla mina inlämningar och prov, det känns riktigt bra! :)

Postat av: lala

Vart har du köpt den där tröjan? :o :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: