WISH

Högsta önskningarna just nu: Förutom att bli rik utan att jobba o träffa Justin så är detta mina högsta önskningar  just nu.. 
 
Älska utan att bli sårad.. 
 
Att det blir sommar.. 
 
Byta ut min garderob mot massa nya snygga kläder.. 

Äta utan att bli fet.. 

Skaffa mig en kattunge.. 

Make a wish ♥
 
 
Postat av: I

du verkar alltid ledsen, och skriver massor om att du vill t.ex bli älskad utn att bli sårad. vem är det du är sårad av? vad hände? och sen , hur kommer du vidare. jag är lite i samma situation, hur går du vidare?
tacksam för svar.
älskar din blogg!

Postat av: Elin

Låter inte alls olikt mina egna önskningar alltså! Hade gärna inhandlat en massa nya kläder och ätit godis till kvällsmat .. (;




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: