NEW IN

Beställde hem kläder från BikBok's hemsida förra veckan, blev två par byxor och en stickad tröja. Kan inte bestämma mig för om dom militär gröna byxorna är snygga eller inte, då det är leggings. Annars är jag super nöjd, lite nödvändigheter bara :) 
Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Annis (ME)
Postat av: Josefin Norlén

Dina ben!!! Sjukt snygga!

Postat av: emelie

Sv: Tack desamma! :) Allt bra?

Postat av: Louisefoto

Sv. Tack så mycket
Du får gärna följa min blogg på bloglovin
om du inte redan gör de :)

Postat av: Claudia

Glad jag blir!

Postat av: Elaine

Legginsen var ju häfitga med färgen och dragkedjorna i guld :)

Postat av: Elaine

Legginsen var ju häfitga med färgen och dragkedjorna i guld :)

Postat av: Erika - fotoblogg

Svar:
Tack :D

Postat av: Y A S M I N E

RE: Nejmen, tack så mycket!
Och jag viste inte att du hade blogg! Du har själv väldigt fina bilder :)

Postat av: lindci.blogg.se

Vilken fin blogg!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: