LIVSTECKEN

Hej på er! Jag ber om ursäkt för den sämsta bloggningen just nu, men det har hänt alldeles för mycket för mig nu. Gått ut skolan, Flyttat, varit på akuten, åkt till ullared och varit utan internet i några dagar.. Men nu har jag äntligen fått tillgång till internet igen och det börjar bli ordning på allt annat. Jag har massa nytt bloggmaterial som bara väntar på att få bli publicerat, och så ska jag även iväg idag på ett fotojobb i Stockholm. Därför slänger jag bara in detta inlägg snabbt som ett livstecken.. Stress mina vänner, Hoppas ni mår bra ♥
Photograph: Julia, Modell: Annis (ME)
Postat av: Annika

Snygg bild :D

Postat av: LOVISA [ foto & vardag ]

så fin du är!

Postat av: Sofie

åh vart är tröjan ifrån? himla fin!

Postat av: Anonym

din bakgrund på bloggen blir jätte konstig när man kollar på din blogg på mobilen :/ ville bara att du skulle veta! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: