STRÄVAR EFTER ANDRUM

Är där jag inte borde va igen, då lyckan inte finns kvar någonstans och allt jag strävar efter är andrum. Sömnlösa nätter med tankar hit o dit, O känns som jag fått en kniv rakt i hjärtat det får en att inse att det är dags att släppa taget, livet är för kort för att må dåligt! Därav den dåliga bloggningen, nationella prov i skolan och kämpar in i det sista för nu jäklar ska jag bort här ifrån! Hörs när jag har något bättre att komma med, pussar ♥Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Annis (ME)
Postat av: Malin

Fråga gärna något i min frågestund så blir jag glad! Här har du direktlänk: http://redgisella.blogg.se/2013/february/fragestund.html
Svarar på alla frågor i ett fett videoinlägg sen!

Jag ber om ursäkt om du inte gillar sånahär kommentarer.




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: