IPHONESKAL

Kör igång en tävling som caseapp.se sponsrar, där ni har chansen att vinna ett presentkort pch göra ett eget unikt Iphoneskal! För att va med och tävla ska ni gilla caseapp på facebook (länk) och sen ska ni lämna en kommentar till detta inlägg och berätta att ni är med och tävlar! Tävlingen avslutas den 13:e! Lycka till ♥ 
Avslutad, Josefin blev vinnaren! :)
Postat av: Julia

Nu har jag gillat sidan, o är gärna med o tävlar! Är jättenöjd med mitt skal jag har köpt därifrån o vill jättegärna ha ett till, gratis oxå för den delen!! :D kramis! <3

Postat av: CELINE

Jag har gillat sidan och hoppas veerkligen att jag vinner, ska ju precis få en iphone och har inget skal! ;) pusss

Postat av: Malva

Jag gillar och är gärna med och tävlar! :D

Postat av: Agnes

Kul tävling!:)
Jag har gillat och är gärna med och tävlar! :)

Postat av: Mikaela

Jag har gillat och är med! :D

Postat av: Emma Andersson

Jag är med!

Postat av: Wilma

Hej! Jag är med och tävlar och jag har gillat sidan på Facebook! :D

Postat av: Julia • tweep

Jag är med! Har gillat sidan :)

Postat av: Lynn Johansson

Jag är med och jag har gillat sidan! :)

Postat av: J O S E F I N

Jag har gillat sidan och är med och tävlar! :)

Postat av: Jossan

Jag har gillat och är med och tävlar nu! :D
//Jossan <3

Postat av: Michaela

Jag är med och gillar på fb :)

Postat av: Emmie

Jag är med o tävlar!

Postat av: Agnes

Åhh! Jag är med!!
Har gillat sidan, nu är det bara att hålla tummarna! :D

Postat av: melanie

jag har gillat sidan och är med och tävlar :D

Postat av: Victoria ♥

Åh ett eget med min älskade otroligt saknade katt hade icke varit fel. Jag är med och har gillat sedan tidigare.

Postat av: Nessa

Jag är med! Har gillat sidan sen innan :)

Postat av: Tilda

jag är med, har redan gillat sidan! :)

Postat av: Lisa

Jag är med, har gillat deras facebooksida sedan lääänge :)

Postat av: Jossan

Jag har gillat och jag är med, hoppas man vinner ;)

Postat av: Sofie

åh jag är med! :D

Postat av: Rebecka [FOTO]

Jag är med! :D Har gillat sidan :)

Postat av: Steffie

Jag är med och tävlar och har gillat sidan! Kram :)

Postat av: Malin Börjesson

sv: Har gillat sidan! min iphone har gått sönder och därockså mitt skal så det hade vart perfekt med ett nytt ;) haha kram!

Postat av: Madde

Har gillat sidan på facebook och jag är med och tävlar! ♥ kram

Postat av: Hanna

gillar dom redan sedan tidigare på facebook, så håller väl tummarna nu då!
skulle vara helt underbart att vinna nu till alla ♥-dag, haha så kan man ju låtsas att det var ens pojkvän som köpte det om man inte har nån :))) hah lol så ensam men med iaf!

Postat av: Anna

Jag är gärna med och gillar redan på Facebook. Vore jätte kul att vinna, håller tummarna! Kram

Postat av: Steffie

När kommer vinnaren ut? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: