NEW IN

Två utav mina julklappar, precis vad jag önskade mig. Justin's parfymer Girlfriend och The key. Nu har jag alla tre parfymer, och dom luktar heeelt underbart. Min favorit är nog The Key, har ni någon favorit av dom tre? ♥
Photographs&Editing: Annis (ME)
 
Postat av: Marijana

Har Somwday och Girlfriend älskar de! <33

Postat av: Marijana

Har Somwday och Girlfriend älskar de! <33

Postat av: Emma

Vad roligt att du fick det du önskade dig! Jättefina bilder! :)
Kram

Postat av: Jojo

nice ;)

Postat av: Ida

The key är även min favorit :)
Fräsch doft å snyggast förpackning :D

Postat av: Ebba Bergengren

Åå dom luktar så gott!

Postat av: Severina

Åå ja de är för härliga!

Postat av: Erika

Vinnarna i julkalendern, kontaktar du dem bara via mail eller kommer du presentera dem i bloggen också? Tänkte så man vet om det redan är kört eller inte :-)

Postat av: Agnes Janson

Hur många besökare har du dagligen? Jag är rädd att jag inte har tillräckligt många läsare för att företag kommer vilja sponsra mig :(

Postat av: Agnes

Hur många läsare har du dagligen? jag är rädd för att jag inte har tillräckligt för att företag vill sponsra mig :(

Postat av: Lina

Åh älskar allihopa men The Key är också min favorit! Älskar hur den ser ut också, så himla söt ^^

Vilken underbar blogg du har! Vill du göra ett bloglovin-byte? :)

Kramis

Postat av: Emilia Henriksson

Fick också The Key, den luktar ju bara såå gott! Helt klart min favorit!

Postat av: Fumbling For Dreams

Hej! Håller på att få igång mitt företag som heter Fumbling For Dreams som säljer egengjorda drömfångare av naturmaterial. Skulle betyda väldigt mycket om du ville kolla in och slänga en kommentar om ev. förbättring av sida och produkter. Ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer, annars tackar jag på förhand! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: