MONDAY

Har bakat min andra sats med lussebullar under en vecka idag, får aldrig nog av dom ♥ Hade min sista söndagsångest igår, och om 3 dagar tar jag jullov. Tiden bara flyger förbi nu, Snart är det dags att göra sig redo för 2014 också..
Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: ida

vad fina de blev :)

Postat av: Jojo

gott!

Postat av: Marica

åh gud vad gott!

Postat av: Lina~ my art & my life

ååå gott! <3

Postat av: Kajsa

Åh vad gott ! :D

Postat av: Annika

Mumsigt :D

Postat av: Tess

Mums, vad goda dom ser ut! :) Kram

Postat av: Helene

Åh lussebullar med pärlsocker! Ser jättegott ut^^ Vet inte om jag ätit det faktiskt... Eller jo, kanske på flätade längder..




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: