LUCKA TJUGIOTVÅ

I dagens lucka så kan ni tävla om en Sony QX10 Objektivkamera för smartphone. Objektivet fungerar så att du fäster det på din smartphone och kan sen ta sjukt snygga bilder via din mobil. Priset kommer från Sony, (och du kan läsa mer om prisets funktioner här). För att vara med och tävla så ska du lämna en kommentar till detta inlägg där du nämner minst en slags till produkt som Sony säljer (t.ex TV). För en dubbelt så stor chans att vinna så kan du lägga till min blogg hos bloglovin (länk här). Tävlingen avslutas den 24 December. Lycka till!! ♥
 
Postat av: Malin Svensk Björck

Sony säljer också stereo anläggningar.

Postat av: Anonym

Precis när jag gett upp i alla dessa julkalenders kommer en tävling som ingen fotonörd kan motstå. Jag är verkligen med!!
W65 LED-tv är en tv som dom säljer.

Följer dig såklart på bloglovin' sen alltid<3

Postat av: Anonym

Svar: kameror, mobiler, datorer, blue ray-spelare, videokameror, mp3-spelare, spelkonsoler, hörlurar, bilstereo, hemmabio system, ljudsystem, minnen och annan kringutrustning till t.ex datorer.,
Gillar dig redan på Bloglovin så jag gillade inlägget som nummer 1 ist. <3

Postat av: Mirjam

Jag är gärna med och tävlar, Sony säljer bla. högtalare. :)
Följer dig på bloglovin sen tidigare.

Postat av: Therese W

Dom säljer bland annat datorer och kameror.
Jag följer dig på bloglovin:)

Postat av: Sofia Eriksson ♥

Sony säljer bla. systemkameror :)
Jag har tyvärr inte bloglovin.

Postat av: liselotte

Jag är med och tävlar.
Sony säljer Tv:ar
Följer dig på bloglovin
God Jul Liselotte

Postat av: Jeanette

Svar: t.ex. högtalare

Postat av: sandra

Dem säljer ju även tv, råkar ju ha en från dem ^^

Postat av: moa

Sony säljer såklart mobiler tex den jag själv har Sony Experia S, och sedan har de alla andra experia mobiler och dessutom datorer!

Postat av: moa

Sony säljer såklart mobiler tex den jag själv har Sony Experia S, och sedan har de alla andra experia mobiler och dessutom datorer!

Följer dig så klart vi bloglovin!

Postat av: Nathalié - Mamma till Charlie <3

åh vilken häftig vinst!
jag följer på bloglovin
de gör bl.a. mobiler. t.ex sony experia-modeller.

Postat av: ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

mobiltelefon :D tv

Postat av: Lida

Jag är gärna med och tävlar!
Sony produkter är: dator
Tyvärr jag har inte FB!

Postat av: Alice

Dem säljer hörlurar :)

Postat av: qat

Då svarar jag "spelkonsoler". :)

Och jag följer dig på bloglovin redan.

Postat av: Johanna

Sony säljer bl.a. bärbara ljudenheter, Playstation, kameror, tv och batterier till dem. :)

Postat av: Anna L

Hej!
Sony säljer tv, högtalare, mp3 spelare med mera.
Gillar på bloggning
Kram
Anna

Postat av: Anna L

Hej!
Sony säljer tv, högtalare, mp3 spelare med mera.
Gillar på bloggning
Kram
Anna

Postat av: Hannapalms

Klart jag är med här, tycker dessa är så himla häftiga och har önskat mig en! Sony säljer bland annat kameror och videokameror! Följer dig redan på bloglovin och har gillat inlägget :)

Postat av: victoria

De säljer datorer :) vore grymt att vinna en sådan!

Postat av: Lina Eckerström

Svar: Datorer

Jag följer dej på bloglovin sedan innan :)

GOD JUL på dej !

Postat av: Frida Westergren

SONY säljer även laptops. Jag är gärna med och tävlar!

Postat av: josefina

Jag är med :)
De säljer kameror, datorer, telefoner, surfplattor, objektiv till kameror, filmkameror, högtalare, dvd, blixtar till kameror osv.
Kram

Postat av: Marica

åh detta skulle vara toppen att vinna så att man kan ta fina bilder även när man inte orkar släpa med sig systemkameran!

Sony säljer t.ex. Vaio datorer, jag har själv en rosa som jag använder just nu. De säljer även kameror, tv och smartphones.

Jag följer dig via bloglovin.

Postat av: Sanna

Mobiler (Sony Xperia till exempel) :)

Postat av: Julia

Sony säljer även mobiltelefoner!

Postat av: Mel

Bästa luckan! Jag vill vara med. :) En annan produkt som de säljer är Sony Xperia Z1 och Sony Xperia™ Tablet Z (som är grym).

Postat av: Sanna

Systemkamera

Postat av: Maria Karlsson

Ett av mina favoritmärken som ofta köps när jag ska inhandla elektronik! Och som den fotogalning man är vore det roligt att få testa även denna produkt!

Produkter som Sony säljer är bland annat; hörlurar, mp3-spelare, mobiler, blu-ray spelare, bilstereos, kameror,.. listan kan göras lång! :D

Postat av: Matilda

Jag är med och tävlar! De säljer även videokameror :)
Vilken fantastiskt bra julklapp, hoppas så mycket på vinst och jag följer din blogg på bloglovin sedan tidigare ♥

Postat av: Emelie

Videokameror

Postat av: Anna

Jag är med, de säljer mobiler :)

Postat av: Vayleth Oldenburg

Laptopar

Postat av: Johanna LL

Sony säljer: Mobiltelefoner, kamror, objektivkamera till smartphone..

Postat av: Jenny

Sony säljer även spelkonsolerna Playstation

Postat av: Carola Wahlström

Dom säljer Tv-Spelet Playstation, jag följer dig redan på bloglovin :)

Postat av: Alice lindahl

Hej, jag är gärna med och tävlar! Sony tillverkar även sterioanläggningar. :)

Postat av: Ulla

De säljer datorer, kameror, högtalare, hörlurar, TV m m Jag följer dig redan på Bloglovin.

Postat av: Anton

ååh jag är jättegärna med!!

en till produkt sony säljer är minneskort, och jag följer din blogg sedan innan! :)

Postat av: Emelie - Foto & Skönhet ♡

Jag är med!
En av Sony´s produkter som de säljer är VAIO® Fit E datorn. Följer också på bloglovin!

Postat av: Anna E

Hej!
Sony har bland sitt sortiment med TV-apparater, ljudanläggningar, kameror och annat exempelvis hemmabiosystemet BDV-N8100W.

Blev följare nr 348 på bloglovin :)
Mvh Anna

Postat av: Alice

Playstation 4!

Postat av: Liie

Sony säljer bland annat systemkameror. Följer dig redan på bloglovin!

Postat av: Josephine S

Mobil ;D

Postat av: Daniela

Sony säljer bl.a. kameror, är själv stolt ägare till A57an! Och så säljer de TV:n m.m!
Och jag har dig på bloglovin, haft dig redan i typ ett år! :)
Kram!

Postat av: Carola S

mobiler

Postat av: Tracy

Sony säljer även hembiosystem!

Postat av: Josefin Norlén

Jag är med och tävlar :) (Följer din blogg på bloglovin) Sony gör t ex mobiltelefoner och tv-apparater:)

Postat av: Sanni Ifvarsson

Jag prenumererar nu på din blogg via bloglovin!

Sony tillverkar bl.a: Receivrar, laptops, spelkonsoler, hörlurar och dockningsstationer. Men detta objektiv va för mig en nyhet! Så jädra häftigt!
Utöver ovannämnda, så är ändå det coolaste, tycker jag, djur-fantast som jag är ;)
Sony's DEV-50V. Hur otroligt mäktigt är det inte med en kikare som spelar in i full HD!?

Postat av: Christina Frisberg

Ja jag säger tv, telefoner, dvd.
Förljer dig redan på bloglovin och gillade tävlingsinlägget där som nr 3.
Hoppas som attan att just jag sitter med vinstlotten med en sådan vinst i potten!
ADVENTSKRAMAR <3

Postat av: Mari

Sony gör surfplattor.

Postat av: Lackert

Mobil, mp3, dvd, tv mm

Postat av: Anna L

Sony Playstation
Digitala kameror
Bärbara datorer

Postat av: chanette andersson

de säljer bla LAPTOP

OHHHH vilken cool vinst.. jag som älskar att fota

Postat av: agnesandersson

De säljer också kameror! :)
Jag följer dig redan på bloglovin.
kram!

Postat av: Ida Banck

Exempelvis tv-spel, kameror, surfplattor mm

God jul :) nu är de nära...

Postat av: Joy Larsson

Sony tillverkar även en projektor för hemmabio! http://store.sony.com/sony-4k-home-theater-es-projector-zid27-VPLVW600ES/cat-27-catid-Home-Theater

Jag följer dig på bloglovin' (joylarsson)

Postat av: Linnea

Hej jag är med, här är några saker sony säljer:
Sony DSC-W730 Kompaktkamera

SRS-BTX300 Bärbar trådlös högtalare

VAIO® Fit multi-flip™-dator

Modell: KDL-32W654A W65 LED-tv

Postat av: Erika - lilla familjen

Detta vore underbart att få vinna då min mobil BARA tar suddiga bilder, inget annat!

Sony säljer Playstation bland annat. :) Följer redan på Blogloin'

Postat av: Maria Sundlöf

Vore himla kul att vinna denna lilla goding!
Sony gör även digitala videokameror!

Postat av: My Thulin

sony säljer också mobiler :D

Postat av: Gabriella Wikström

åh vilken toppenvinst!
Dom säljer Bluray, hörlurar, dataskärmar, följer dig på bloglovin och har gillat inlägget! Hoppas hoppas

Postat av: Britta Högström

Vilken kanonvinst!
Sony har en mängd produkter med den jag tänker först på är nog Playstation 4 som är en stor dröm för oss alla här hemma.

Följer dig sen innan och blev den 5:e där som gillade det här inlägget

Postat av: josefine

Surfplattor och smartphones som tex Xperia :) <3

Postat av: Decibel Sandstedt

Hejdär!
Jag följer dig redan via bloglovin, =)
Decibel Sandstedt.
Något annat som Sony säljer är; VAIO® Pro
Den lättaste Ultrabook™ från Sony . =P
Mvh/ Decibel

Postat av: Monica

Stereo,radio,MP3 m.m
Har lagt till dig på bloglovin oxå:)
GOD JUL

Postat av: Minna

Sony säljer en hel del fiffiga saker som b.la. videokameror för dig som vill spara dina minnen på ett annat sätt än genom foton, de säljer också saker som får din bilresa lite roligare, alltså en hel del "bilunderhållning"

Saker som vi för 100 år inte hade en aning om, det var bara en tanke som slog mig :)

Postat av: Elin

Hej! SONY säljer, bland annat, smartphones, datorer och Playstation :)

Postat av: Martina

Vad kul det vore att få vinna ett objektiv till den Sony Xperia Z1 smartphone som jag planerar att köpa. Den lär ha en grym kamera redan från början, men med detta smarta tillbehör kan jag stolt visa upp bilderna på en TV från samsung för hela tjocka släkten :)
God Jul!

Postat av: Kylie Larsson

De säljer också högtalare. Följer på Bloglovin

Postat av: Bella

Åh, häftig pryl! Perfekt för mig som tycker det är jobbigt att bära med kameran men när man inte gör det missar man allt-helt plötsligt står det en rosa isbjörn framför en som vecklar ut vingarna och börjar flyga, samtidigt som han äter lösgodis! Och finns det inte på kort- har det inte hänt! :) kram

Postat av: Karin Ann-Louise

Sony gör även förstärkare, högtalare och kameror!

Postat av: Lotus

Jag är med!
De säljer bland annat digitalkameror.

Postat av: Ida

Jag är med :)
Sony säljer mp3, har själv här hemma :D

Postat av: Ebba Agert

De säljer bland annat laptops, telefoner, högtalare och hörlurar.

Följer dig på bloglovin och håller tummarna!!

Postat av: Johanna

Videokamera

Postat av: Selicia Strindlund

Gud vad behändigt med objektivkamera till mobilen, har aldrig hört talas om det förut!
Några exempel på produkter från Sony är kameror, videokameror, bärbara ljudenheter som till exempel hörlurar m.m :)
Kram!

Postat av: Sofia Johansson

Sony säljer mobiler. Jag skaffade Bloglovin och lade till din blogg alldeles nyss, dock genom en annan mail!

Postat av: Ellen

Åh, vad roligt med objektivkamera för smartphone :)
Sony säljer ju så mycket olika elektroniska saker, men några är smartphones, stereon, kameror och hörlurar.

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Jag är gärna med och tävlar. Sony säljer förutom tv-apparater även mobiltelefoner och datorer.

Jag följer dig sen förut på Bloglovin

Hoppas på tur och har delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/23/lucka-22-hos-annaiz-2412/

Postat av: Tina Carlström

De gör även stereoapparater!

Postat av: Maja

Sony säljer bla: tv apparater, kameror plus tillbehör som objektiv, stereos, surfplattor, playstation osv.
(Följer dig på bloglovin nu!)

Postat av: Julianna Fredriksson

Hej!
Är gärna med.

Sony säljer också kamera.
Precis vad jag behöver till min
Sony xperia, när man tar bilder så
blir dom helt suddiga och fula. Kanske
kan denna objektivkamera göra så att bilderna
blir klara och fina.

Följer din blogg.

Mvh [email protected]

Postat av: Annika

Jag är med :D
- Datorer

Postat av: Frida

Superrolig tävling, jag är med! Sony tillverkar mobiltelefoner, spelkonsoler, Walkman-serien, digitala kameror, bärbara datorer, minidiscs. hembiosystem, vhs- och DVD-spelare, Tv-apparater, bildskärmar, blue-ray, CD och cell-processorer :)

Postat av: Mathilda

Vill vara med och tävla :) Sony säljer bland annat Playstation vilket jag såklart själv har :)

Postat av: Liza L

Datorer, sourandljud, bilstereor, mobiler
Jag följer dig redan på bloglovin :) (nattstad.se/lizaludvigsson)
Håller alla tummar och tår för detta, vore helt perfekt för mig som älskar att fota men inte orkar dra med mig systemkameran överallt. God jul!

Postat av: Anna

TV-spelskonsol :)

Postat av: kexin

Smart Tv från Sony med 3D funktion har vi hemma, den är sjukt bra! Min favirotfuktion är alla träningsprogrammet! Gör hemmaträningen mycket smidigare och enklare!

Postat av: Hannapalms

Hej! Jag undrar när man får veta vinnarna i julkalendertävlingarna? :) gott nytt år!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: