LUCKA TJUGIOTRE

I dagens lucka så kan ni vinna ett kit från Kicks med produkter med värde av 1850kr. I kitet så finns det en Lip Cream, Shadow Insurance, Blush/Eye Shadow, Eye Liner och Mascara. För att vara med och tävla så ska du lämna en kommentar till detta inlägg med en motivering till varför just du ska vinna. Tävlingen avslutas imorgon. Lycka till! ♥
 
Postat av: Malin Svensk Björck

Jag vet aldrig vad för slags smink jag ska köpa för att allt ska passa ihop så att säga, därför blir det bara mascara jämt :-)
Det här vore jättekul att få ett färdigt kit och vidga mina vyer lite.

Postat av: liselotte

Jag är med och tävlar. Vill vinna för detta skulle vara perfekta julklappen till mig.
God Jul Liselotte

Postat av: Julianna Fredriksson

Hej!
Är gärna med.

Jag unnar mig aldrig nåt nytt smink till mig själv.
Så det skulle vara extra roligt att vinna denna underbara
kit, så jag kan känna mig extra fin på nyårsafton.

Mvh [email protected]

Postat av: Sofia Eriksson

Jag är med!
Jag vill vinna detta kit till min bästavän som fyller år i januari. Hon älskar allt som har med smink och styling att göra därför skulle detta passa henne perfekt! :)

Postat av: Mirjam

Jag är gärna med och tävlar! :)
Jag skulle vilja vinna eftersom jag inte har råd till att köpa smink till mig själv just nu. Både min mascara och eyeliner är gamla och har torkat, så får hälla i lite vatten varje gång jag ska använda dem haha. Tror dock inte att det är speciellt bra... vore hur som helst riktigt roligt att vinna detta kit så slipper jag klaga över mina gamla sminkprodukter! :)

Håller tummarna nu!

Postat av: sandra

Jag är absolut med :)

Är allt för dåligt på att uppdatera min sminkväska, mer än hälften av grejerna är säkerligen gamla, men eftersom jag inte har råd med nytt så får de duga ^^

Postat av: Ann-Kristin B

Att möta det nya året med ett nytt ansikte i necessären är vad jag drömmer om.

Postat av: Hannapalms

Här vill jag vara med! Skulle vilja vinna av den enkla motiveringen att jag inte har något smink! Vart jag än ska är det bara mascara och foundation som gäller. Skulle verkligen vilja piffa upp mig själv mer ibland! Eftersom jag inte har några pengar att lägga på smink har det bara blivit så här enkelt. Hoppas på att få bli nya partypinglan framöver! Håller tummarna!

Postat av: Cilla

- Spegel, spegel på väggen där,
ser jag verkligen ut så här?!
Jag vill ju tindra och glittra i jul,
men känner mig sliten, färglös och ful!
Finns det några mirakel och tricks?
- Ja, tro på Tomten och lita på Kicks!

Postat av: Ida Banck

Alltså, detta kittet skulle förvandla mig,
Till en piffig tjej som dig.
Den vardagliga gråa mamman ja är,
Hade blivit vacker och jag i mig själv blir kär.
Ja ungefär så kan det bli om kittet blir mitt,
Så hoppas mitt namn dyker upp när du fått säga ditt.

God jul på dig!

Postat av: moa

Jag vill vinna för jag har verkligen ett stort behov av smink just nu, allt är slut eller börjar ta slut, pengarna är också slut efter julklapparna och om jag vann skulle det hjälpa mig så himla mycket!

Postat av: Mel

Hej, jag vill vinna eftersom att jag nyligen har blivit intresserad av smink och har därför inte så mycket förutom basic grejer som foundation, mascara. Och det skulle vara bra att få testa lite olika produkter för att se om det är något som passar mig.

Postat av: Mel

Hej, jag vill vinna eftersom att jag nyligen har blivit intresserad av smink och har därför inte så mycket förutom basic grejer som foundation, mascara. Och det skulle vara bra att få testa lite olika produkter för att se om det är något som passar mig.

Postat av: Tracy

Jag vill vinna därför att jag inte köpt nytt smink på cirka ett år så jag behöver en uppfräschning lagom till det nya året.

Postat av: Ida

Oj de va mycket pengar! :) Bra pris!
Haha jag borde vinna de eftersom jag e så ful ;)
Nerå men de skulle va kul å då lär jag mej att sminka bättre, har inte så mycket smink nu tyvärr :/
Ha de bra! :D

Postat av: Viktorina

Skulle vara helt fantastiskt att få vinna det här fina skönhetspaketet! Jag tycker att jag bara köper samma billiga produkter hela tiden och aldrig unnar mig någon riktigt bra och fin produkt.
Det vore ren lyx för mig ifall jag vann skönhetskitet, vilken julklapp det skulle vara!
Önskar dig en riktigt God Jul!

Postat av: Wilma

Jag är med!
& jag tycker att detta skulle vara en perfekt julklapp till mig själv nu när jag handlat för så mycket pengar till andra som jag bryr mig om. Jag tycker också det känns så onödigt att spendera mina egna pengar på smink även fast jag så gärna skulle vilja ha det och därför äger jag endast mascara och concealer.

Postat av: Emma

Jag skulle verkligen vela vinna för att jag är i stort behov av massa olika produkter men har dessvärre inte riktigt råd att lägga pengarna på det, därför skulle det passa perfekt att vinna det istället!

Postat av: Johanna

Jag tycker jättemycket om skönhetsprodukter så därför vill jag vinna. Det är alltid roligt att testa på nya produkter, kanske man hittar en ny favorit! :)

Postat av: Camilla Wihlborg

Den här mamman behöver en egokick
gärna med fina saker som ger pigg blick
Att vinna detta vore toppenkul
nu önskar jag alla en god jul!

Postat av: Carola

Precis vad jag behöver, utbudet i min sminksamling är sorglig just nu, och det är ju lite fester på g den närmaste tiden, skulle vara skönt att känna sig lite extra fin.

Postat av: johanna

Snart börjar ett nytt år med nya möjligheter och chanser och förhoppningsvis lite nytt smink så jag alltid är redo att möta 2014.

Postat av: Charlotte

Jag har aldrig testat nåt smink från Kicks eget märke men har hört mycket bra om det så jag skulle gärna vilja pröva själv :)

Postat av: Anette

Vinterklimat sliter på humöret det är känt.
Men en tävling hos Annaiz och hoppet är tänt.
Ett kit fyllt med olika grejer
gjorda för att ta fram det vackra hos tjejer.
Jag håller tummarna och hoppas på turen,
detta kit vore för mig rena dunderkuren.

Postat av: Jeanette

Jag vill gärna vinna så jag kan vara riktigt snygg på nyår!

god jul!

Postat av: Jasmine

Jag är gärna med och tävlar. Jag älskar verkligen smink och har ett himla intresse i att testa nya sminkningar. Därför kan det gå åt en del smink, så jag hade blivit himla glad om jag fick vinna det här :)

Postat av: Carola Wahlström

jag skulle vilja vinna för att lite extra smink kan jag som tvåbarnsmamma behöva, jag har helt glömt bort mig själv de senaste åren sen jag fick barn och har nu smått börjat bry mig om mig själv igen.

Postat av: Art By Tina - Konst & Yoga

Jag tänker att jag borde vinna, eller snarare oddsen borde vara på min sida då jag har lagt en timme varje dag i 23 dagar på att vara med i olika webbaserade julkalendrar. Någon gång måste det ju bli min tur att kamma hem vinsten. Lever på hoppet kan man säga.

Postat av: Matilda

Är med!

Unnar mig sällan något utan lägger mest pengarna på barnen så det skulle vara roligt att vinna detta "ego-kit"! :)

Kram Matilda

Postat av: Selicia Strindlund

Jag vill vinna för att med dessa produkter kunna lysa upp mitt ansikte med långa ögonfransar och fylliga läppar, så att folk lägger märke till det och inte till mina finnar som ploppar upp lite då och då ;)
Nejdå, med en seriösare förklaring till varför jag vill vinna är för att sminklådan behöver fyllas på, och för att det är alltid kul att testa nya märken som kanske blir en ny favorit.
Ha det så bra!

Postat av: Soffan

Har flyttat till östafrika och här finns inte Kicks eller några skönhetsprodukter överhuvudtaget! Det är nog därför jag vill vinna - det är en fin julklapp, vem det nu är som får den!

Postat av: Victoria Holmqvist

Jag köper i stort sett bara H&M smink på grund av ansträngd ekonomi så vore härligt att få vinna lite bra smink :-)

Postat av: Annika

Jag är med
* Skulle vara trevligt att få hem lite gratis smink, för det brukar ju annars vara väldigt dyrt!

Postat av: Tove

Alla är väl egentligen lika värda att vinna, så svårt att svara på sånna här frågor men jag hade känt mig förbaskat snygg i lite mirakelprodukter.

Postat av: Nathalié - Mamma till Charlie <3

jag behöver verkligen bäörja bry mig mer om hur jag ser ut.. mitt smink har blivit torrt och ögonskuggorna har krossats, så jag har inte orkat bry mig så mycket om mitt utseende. men nu när 2014 nalkas så vill jag känna mig snygg igen och detta sminkkit skulle hjälpa mig =)

Postat av: victoria

Jag borde vinna för att jag helt enkelt älskar sminkprodukter! :)

Postat av: Sanna

Wow, vilket paket! Det var år och dar sedan jag investerade i nytt smink till mig själv, sedan jag blev mamma för 6 år sedan har jag nog blivit ganska tråkig när det gäller att ta hand om mig själv och det är något jag vill bättra mig på då jag faktiskt ser så mycket finare ut med lite rött på kinderna. Vore därför fantastiskt att vinna detta lyxiga paket.

Kram Sanna

Postat av: qat

När man är en blek käring så kan det behövs lite färg helt enkelt! ;)

Sen att jag sen känner mig sååå mycket vackrare med makeup är ju bara en bonus.

Postat av: Maria Karlsson

Lika fint pris som i alla luckorna!
Vaknade idag med feber och är nu inte säker på om jag kommer kunna åka till mina kusiner imorgon och fira jul. Att sitta och vara social när man mår dåligt är ingen höjdare.
När man är sjuk har man verkligen ingen lust att göra sig i ordning och man känner sig mest bara blek och ofräsch. Hoppas jag får chans att vinna detta så jag kan fixa till mig lite extra sen när jag mår bättre :D

Postat av: Anonym

Är med och tävlar! Skulle så gärna vilja vinna detta kitet eftersom att jag älskar produkter från Kicks och jag skulle aldrig ha råd med det själv ♥

Postat av: Tuva-Lisa

Hej!
En motivering till varför jag vill vinna är ju då för att jag ÄLSKAR smink. Mina egna sminkprodukter börjar ta slut och då hade det passat perfekt med en vinst..
Imorgon är det även julafton, tänk vad kul att få en extra klapp från självaste kicks, då vet jag ju att jag iaf kommer att bli glad om jag vinner! Finns väl inte så mycket mer att säga än att jag älskar smink och själva kicks. Vem gör inte det liksom?

Aja, sjukt fin blogg iaf :D

Postat av: Anna

Jag är med! Sminkar mig innan jobbet så att jag inte ska se så tröt ut, blir liksom trevligare bemött när jag har consealer och maskara.

Postat av: Amanda

Jag är en ensamstående mamma till två barn. Varav det ena föddes sjuk. Han har multihanddikapp och kräver uppassning dygnet runt. Detta har gjort att jag inte kunnat jobba och jag och barnen lever därför på minimum. Att kunna unna sig själv något då finns liksom inte. Så jag hoppas kunna vinna detta som en julklapp till mig själv. Det skulle kännas otroligt lyxigt!

Postat av: Tilde Ögaard

Att skriva motiveringar har aldrig varit min starka sida, men det hade verkligen vart toppen att vinna! Jag hade verkligen behövt en liten uppdatering av mitt lilla smink förråd.
Hursomhelst, tack för en fin blogg!

Postat av: Johanna och Sara

Jag vill vinna för att jag och min lillasyster har fått ett sminkrum tillsammans då vi båda är väldigt intresserade av smink. Men vi har ett problem, vi har typ inget smink. Eller vi har egentligeen en massa men det är bara från typ tidningar och sådant lite dåligare smink. Det skulle vara roligt att vinna så vi kan använda vårat sminkrum lite mera! :)

Kram Johanna och Sara :)

Postat av: Kira

Wow!! I´m in!!

Just jag skulle vinna för att jag igår gjorde slut med min pojkvän och förlorade en nära vän. Inte för att en sminklåda kanske hade kunnat ändra på det så är vi ju tjejer och sådana här saker får ju en alltid att må lite bättre!
God Jul och Gott Nytt År!

Postat av: Josefin Norlén

Jag vill verkligen vinna för att få lite gratis smink vore ju hur kul som helst. som en liten kickstart i en stor sminkkollektion kanske? ;)

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Jag har tipsat här!

Sitter just nu och stirrar på en glåmig mamma (dator framför en spegel här på hotellet där vi firar jul). Känner att jag måste livas upp med lite roliga produkter. Hoppas på tur i din tävling.

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/23/lucka-23-hos-annaiz-2412/

Postat av: Isabelle

Jag vill vinna för har inte så mycket smink

Postat av: Elin

Lite nytt och fräsht smink till nyår skulle inte vara helt fel!

Postat av: Isabelle

Jag vill vinna för har inte så mycket smink

Postat av: Linnea

Har på senaste tiden börjat ÄLSKA smink. Jag hamnar alltid alltid alltid vid skönhetshyllorna när jag är ute på stan. Tyvärr är ju smink rätt dyrt och jag står mer och drömmer om allt jag skulle vilja ha haha. Gillar hur man kan skapa helt olika looker och känna sig lite extra vardagsfin ibland. Jag tycker det är en liten vardagslyx!

Postat av: Mikaela

Kitet ser väldigt lockande ut och skulle passa mig perfekt. Ölskar att utvecklas inom smink, jag går även stylist linjen för att lära mig mer. Och med bra och fint smink så är det en början till att lära sig. Jag är verkligen med och tävlar. Kram och god jul på dig!

Postat av: Hanna

Älskar smink och varor från kicks.
Sakerna i tävlingen är en grym mix.
Skulle bli superglad om jag tävlingen vinner,
och att du min motivering bra finner.
Det är perfekt med nytt smink inför ett nytt år,
så jag håller tummarna på att jag kittet får.


Postat av: Ulla

Motiverar med ett rim så här dagen före dopparedagen:
På smink är jag en novis,
så det vore toppen med detta pris.
Ögon och läppar får färg och glans
här kan jag välja en vacker nyans.
Med puder och skuggor kan jag experimentera
och olika färger addera.
Det vore en dröm om detta kit,
till julen skulle bli mitt.

Postat av: Jessica

Hej! Jag vill vinna detta paket därför att jag är så dålig på att unna mig kvalitéts smink.. Vilket är väldigt dåligt utav mig då det egentligen är något man tjänar på i längden eftersom det är skonsammare användning då! Jag tycker dessutom att litet verkar perfekt nu till nyåret då man vill vara extra fin! Full pott helt enkelt!

Postat av: Stina

Hej! Jag vill gärna vinna för att jag länge har velat ha lite mer grejer att välja på. Och tycker att det var riktigt bra grejer i kitet, mycket av produkter jag behöver! Det skulle vara jättekul att vinna, kram!

Postat av: Anja

Perfekt för blek och trött 4-barnsmor.

Postat av: Minna

Jag vill, jag vill, jomen jag vill verkligen lära mig att sminka mig lite annorlunda än det usual som jag har varje dag!
Så att få ett kit, som motiverar mig att pröva mig fram, det skulle göra mig glad.
Tänk om det är detta som kommer få mig att nästa gång det är fest eller någon mysig tjejkväll, då kan jag sminka mig lite utöver det vanliga!

Postat av: Anonym

Jag skulle vilja vinna detta för att jag nyligen fått intresse för smink och har inget alls just nu .

Postat av: Johanna LL

Jag skulle vilja vinna detta för att jag nyligen fått intresse för smink och har inget alls just nu .

Postat av: Carin

Hej! Älskar din blogg! Jag är gärna med i tävlingen. Min syster har alltid önskat sig Smink-kit och om jag vinner vill jag ge sminket till henne. Hon förtjänar det absolut, då hon är den bästa syster man någonsin kan få! :)♥

Postat av: Josephine S

Jag borde vinna detta kit därför att jag ÄLSKAR att sminka mig! Skulle va super kul att vinna detta underbara kit! :D

Postat av: Alice

Jag brukar inte sminka mig till vardags, främst för att jag har så bråttom på morgonen (blir inringd dag för dag - bara att rusa iväg!). Därför investerar jag aldrig i något smink eftersom det bara blir gammalt, förtillfället ligger det en torkad mascara i sminkväskan. Om jag vinner hade jag blivit överlycklig för det betyder att jag kan piffa upp mig på nyår, I GOD TID! ;-)

Postat av: Frida Eriksson

Jag har slut på ALLT! Julshoppingen har ruinerat mig och detta skulle verkligen hjälpa eftersom jag behöver en stor påfyllning i sminkväskan. Jättefint pris! Håller tummarna :)

Postat av: Annika Nilsson

Med detta underbara Kicks kit,
blir jag bland karlarna en hit!

Postat av: agnesandersson

Själv använder jag inte smink, men skulle ge det till min underbara mamma som alltid ställer upp för mig!
kram

Postat av: Alice - foto & vardag ♥

jag skulle vilja vinna eftersom just nu är nästan allt mitt smink och jag skulle jätte gärna vilja ha detta. Sen har kicks alltid sånna bra saker men de kan vara lite dyrt ibland. Så det skulle vara väldigt bra och kul ifall jag skulle vinna detta kitet. Det skulle vara en jätte bra start på julen! Så jag hoppas verkligen jag skulle vinna!
Kram

Postat av: Sandra Sillén

Jag vill vara med för att jag behöver en påfyllning av mitt smink!

Postat av: Amanda R

Som en nybliven smink-användare skulle en eventuell vinst här ge mycket glädje och nytta i min sminksamling!

Postat av: ∞NORA∞

Jag är med! Jag älskar verkligen smink och funderar på att börja en smink kanal. Det skulle vara kul att ha nått att "starta" med :)<3

Postat av: Martina

Jag skulle vilja vinna för att som småbarnsmamma får man prioritera så mycket annat än sig själv och med detta kit kan jag ta och lyxa till det lite mellan varven :)
God Jul!

Postat av: Maja

Jag vill vara med och tävla! Motivering: Jag älskar allt som har med smink att göra och man kan aldrig få för mycket smink! Och för tillfället är min blush slut, så skulle vara underbart att vinna!
Kram och God jul! :)

Postat av: Anna Norell

När huden är grå och trött
och det känns som om ansiktet dött
önskar jag mig lite färg och lyster
trolleri från kicks och vips ser jag yngre ut än min lillasyster

Postat av: Alexandra Gefvert

Jag är med och tävlar.
Jag tycker att jag borde vinna därför att jag flitigt skulle använda det här kittet, jag är väldigt utseendefixerad och använder alltid smink :)

Postat av: chanette andersson

vill vinna för min smink samling är såååå 90 tal.. och sååå tråkig..

Postat av: Erika - lilla familjen

Att vara liten är inte alldeles lätt,
ofta blir det fel fast man vill göra rätt.
Min tvååring hjälpa mamma ville,
allt smink han då i toaletten spillde.
Sminklös har jag därför gått i flera dar,
då mascara är det enda jag har kvar.
Om jag hade turen och detta vinna,
skulle jag bli en otroligt lycklig kvinna.

Postat av: Tess

Jag har precis börjat sminka mig igen efter ett uppehåll på några år så det här skulle passa perfekt.

Vill passa på att önska dig en Härlig Jul och en riktigt God Fortsättning på det kommande året.

Hälsn,
Tess

Postat av: Therese Kunnas Franzen

Jag vill vinna för jag är inte så vacker utan spackel! Med smink på mig känner jag mig alltid speciell oavsett om det är morgon,middag eller kväll!
Tänk att detta få vinna och framhäva min inre kvinna!
Ut på stan och mingla kanske någon fastnar för denna pingla!

[email protected]

Postat av: Linda

Jag skulle behöva lite nytt smink så denna vinst skulle inte sitta helt fel. Kul att testa något nytt och annorlunda mot det man brukar köpa ^^

Postat av: Moa

Jag vill vinna för jag blev bestulen på min väska för en tid sen och därmed allt mitt smink. Hoppas!

Postat av: Gabriella Wikström

ååh något jag verkligen skulle behöva, har aldrig varit tjejen som sminkat mig förut annat än mascara. Men nu efter jag fått 2 barn har jag helt plötsligt börjat sminka mig, men problemet är att jag inte vet vilket smink som är bra. Har bara en favorit mascara som jag alltid köper. Nu ska jag dessutom börja plugga efter nyår och känner att jag vill verkligen göra mig fin när jag ska ut bland folk igen efter mammaledigheten :)

Postat av: Carina

Hej Anniz :) Du jag måste tacka för att du haft din julkalender, jag är sjuk och kommer inte kunna fira jul men det har hjälpt mig jättemycket att surfa runt och vara med i lite tävlingar på nätet och faktiskt komit i lite julstämmning :) Hoppas kunna vina mig en liten julklapp, ja sista chansen till och med, så ....

Jag vill JÄTTEGÄRNA vinna detta lyxiga härliga kit från Kicks för att kunna piffa till mitt sjuk-glåmiga ansikte med nåt nytt och fräscht! Plus att jag skulle bli helt varm och glad, som ett gott tecken att jag komer bli frisk snart :))

Kramar, Carina

Postat av: Anna L

Vill bli mer nyanserad
med hjälp av Kicks kit
och jag skulle bli så glad
om det blev mitt
slippa glåmighet och få
glimrande lyster i viontern grå

Postat av: Malin

Smink är något som jag tycker är jätteroligt och testar mig gärna fram för att hitta märken och produkter som jag verkligen gillar. Detta kitet från Kicks verkar intressant, skulle vara kul att få prova produkterna! :)

Postat av: Julia

Jag har ingen bra motivering till varför just jag ska vinna och jag orkar inte hitta på någon heller... Jag tycker bara att det hade varit otroligt roligt att få ett härligt kit! KRAM

Postat av: jan

vill vinna - för att kunna glädja min kvinna

Postat av: Decibel Sandstedt

Detta är en vinst jag gärna vill vinna,
sminket mitt är gammalt och har börjat att sina..
Mascaran skänker ej längre volym eller elegans, mer något i stil med en spindels flerbeniga dans!
Det är verkligen dags för nytt på hyllan, men
inkomsten ökar ej trots min förtvivlan…
Optimisten i mig slutar aldrig att spåna,
Ska jag kanske av banker belåna?
Nej aldrig ska jag i skuldfälla hamna,
Istället vill jag detta rim er lämna.
Det kanske har sina fel och brister,
Men om det ger vinst jag alla sorger mister!

God Jul! /Decibel =)

Postat av: Liza L

Jag är gärna med!
Har precis rensat min sminkväska och det ekar tomt.. Det som finns kvar är antingen på gränsen till slut eller krossat pga att jag tappat det i golvet.. Detta skulle vara helt underbart att få ha där i, öppna neccessären och fyllas av glädje!

Postat av: Christina Frisberg

WOOOW!! Det vore en julklapp som skulle slå det mesta om jag ska vara ärlig, hoppas som sjutton på att just jag sitter här med vinstlotten med så mycket fint i potten!! :) :)
KRAM OCH EN RIKTIGT GOD JUL!!! <3

Postat av: Fanny

Har inte råd med bra smink, min hud går sönder..!!

Postat av: Ebba Agert

Nya produkter gör det roligare att lägga ner tid på snygga sminkningar - snygga sminkningar ger en självförtroendeboost och en boost i självförtroende vore inte helt fel nu i årsskiftet. 2014 ska fan bli mitt år!

Postat av: Alice

Jag skulle vilja vinna för att jag har haft en riktigt dålig jul. Min farmor gick bort för 5dagar sedan. Och jag skulle vilja ge det här till min syster :)
[email protected]

Postat av: Lina Eckerström

När visas vinnarna från julkalendern ? :)

Gott nytt år på dej !




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: