LUCKA TJUGIOETT

Eftersom den här tävlingen blev så himla populär i början av julkalendern, så kör vi en igen i slutet av julkalendern. I dagens lucka så kan ni alltså vinna ett eget designat skal till din mobil från Caseapp.se. För att vara med och tävla så ska du lämna en kommtentar till detta inlägg med en motivering till varför just du ska vinna ett skal, och berätta vad du hade valt för motiv på ditt skal. Ännu en gång så får du en dubbelt så stor chans att vinna om du gillar min blogg på bloglovin. (länk här) Tävlingen avslutas den 24 December. Lycka till ♥
 
Postat av: Tatyana

Jag skulle vilja ge ett skal till svärmor med en bild på våra två små döttrar på

Postat av: Lina Eckerström

Skulle gärna vilja ge min mamma en liten present bara sådär. Hon är min bästa vän & den bästa mormor mina barn nånsin kunnat ha. Hon ställer upp i vått & torrt och lugnar mej alltid när man inte tycker man räcker till som förälder. Hon är värd allt här i världen men det är lite svårt att ge henne... Men kanske ett nytt mobilskal är att börja med ? Med en fin bild på båda barnbarnen.

Håller tummarna & fäljer dej på bloglovin sedan innan :)
HA en fin dag & god jul på dej.

Postat av: Minna

Ett eget skal, ett unik skal, ett skal där jag får sätta någon bild jag tagit. Det skulle vara super!
Jag älskar att fotografera och motivet skulle förmodligen bli någon bild som jag är riktigt nöjd med.
Någon som påminner mig om något bra!
Så att man varje gång blir lika glad av att se sitt eget designade skal.


P.s följer på bloglovin!

Postat av: liselotte

Jag är med och tävlar, skulle göra ett skal med mitt älskade barnbarn på. Han får mig att må så bra och jag blir glad varje gång jag tänker på honom, skulle vara roligt att ha ett skal med honom på.
Följer dig på bloglovin.
God Jul Liselotte

Postat av: Mirjam

Jag är gärna med och tävlar! :) Skulle vilja fixa ett skal till min kompis med en bild på henne. Tror hon skulle uppskatta det!

Postat av: Melonia

Jag skulle vilja ett mobilskal som är leopardmönstrad eftersom jag gillar det mönstret så otroligt mycket!
Varför just jag skulle vinna, ja för att jag helt enkelt inte äger något skal!

Postat av: Nathalié - Mamma till Charlie <3

jag är med,
följer på bloglovin.

jag hade gjort ett skal med bilder på vovven och dottern.

Postat av: Johanna

Jag skulle laga ett skal till min pojkvän som försenad julklapp. Eftersom jag alltid har så svårt att hitta på en julklapp åt honom tror jag detta kunde vara en idé som han skulle gilla. Vem vill inte kunna ge en bra julklapp till sin pojkvän men de ska alltid vara så svårt att veta vad de vill ha. Nu hoppas jag på tur så kanske hans jul blir lite bätrre :)

Postat av: Victoria Holmqvist

Jag skulle designa ett skal till min mamma,på skalet skulle det vara en bild på vår älskade vovve :-)

Postat av: Marica

Jag skulle vilja vinna för att kunna göra natt skal med fina bilder på mig och mina underbara vänner. Då skulle jag bli glad varje gång jag tittar på mobilen!

Följer dig via blogglovin'!

Postat av: Selicia Strindlund

Jag vill vinna för att piffa upp min mobil med ett unikt skal som nu är svart. Brukar vara svårt att hitta snygga skal till Samsung Galaxy, men jag såg att man kunde designa skal till dem där och det är ju perfekt!
Jag skulle ha valt att ha en bild på mig och mina vänner på skalet :)

Postat av: Selicia Strindlund

Jag vill vinna för att piffa upp min mobil med ett unikt skal som nu är svart. Brukar vara svårt att hitta snygga skal till Samsung Galaxy, men jag såg att man kunde designa skal till dem där och det är ju perfekt!
Jag skulle ha valt att ha en bild på mig och mina vänner på skalet :)

Postat av: Hanna

Åh vilken rolig tävling!
Jag skulle helt klart välja ett motiv på mig och min pojkvän för att ge det till honom i födelsedagspresent. En grym, fin och personlig present som skulle passa honom perfekt.

Postat av: Hannapalms

Har alltid önskat mig ett egetdesignat skal! Känns mer personligt! Om jag vann skulle jag göra ett skal med en bild på mig och min pojkvän när vi pussas i snön! Då får jag med två av mina favoritsaker- min kärlek, och snö! Tänk så glad jag skulle bli varje gång jag tar upp mobilen! Håller tummarna! Följer dig redan på bloglovin och har gillar inlägget :)

Postat av: Matilda

Hej! Är med :)

Jag blir tvåbarnsmamma vid årsskiftet så önskar mig givetvis ett skal med mina två söner på! Vill bära med mig dem vart jag än går :)

Följer på bloglovin.

Kram Matilda

Postat av: Tove

Jag hade haft en bild på mig och min bästa vän som hon hade fått. Hon ställer alltid upp för mig och är världens underbaraste människa så det hade varit kul att ge henne detta.

Följer på bloglovin

Postat av: Matilda

Hej! jag är med och tävlar! Har självklart gillat din blogg bloglovin. Jag vill vinna för att jag länge velat ha ett sådant skal och jag skulle valt en bild på min lilla dotter för att visa att hon är det viktigaste i mitt liv :)

Postat av: CAICAIS.BLOGG.SE ~

jag är med & tävlar :)
jag vill vinna pga att jag typ inte har några skal alls. Jag tänkte alltid på ett speciellt skal som jag vill ha som inte finns och jag har aldrig tid & pengar till att fixa och beställa ett eget. Jag har tävlat i massa tävlingar om detta men aldrig vunnit. Vill så gärna det!
jag skulle välja något med något fint citat på, något som verkligen får mig att må bra.

Postat av: Maria Karlsson

Önskar mig ett nytt då det jag har nu i skinn har börjat gå sönder i sömmarna och delar har ramlat av. Även när man öppnar det så ger sömmarna "repor" på skärmen, så är inte så roligt.

Om jag fick chansen att göra mitt egna mobilskal så skulle det antingen vara en bild på min otroligt söta katt, eller en rolig bild med skämtsamt text :D

Postat av: agnesandersson

Jag är med! :D
Mitt skal jag har nu har gått sönder och har massa fula märken på sig, så skulle verkligen behöva ett nytt!
Om jag vann skulle jag välja en bild på mitt underbara lag eller en bild på en av mina favorit artister! :D
+ följer dig redan på bloglovin
kram

Postat av: Frida

Jag är med!
om jag vann skulle jag göra ett collage på skalet på mig och min bästa vän och ge det till henne som ett tack för hon alltid finns där när jag behöver henne!
Kram! :)

Postat av: Josephine S

Jag borde vinna därför att minn telefon behöver ett nytt skal! Bilden jag hade valt hade varit en gruppbild med alla mina närmsta vänner! ;D

Postat av: Mel

Jag skulle vilja vinna eftersom jag länge har letat efter det perfekta skalet men hittar det inte. Om jag vann så skulle jag antingen välja att ha massa små bilder på familj och vänner. Eller en sån här med saker jag älskar: http://c1114403.r3.cf3.rackcdn.com/1410464821.jpg

Postat av: Sandra Sillén

Jag vill vinna för att jag inte har hittat några snygga mobilskal och mitt börjar bli slitet. Så om jag fick designa ett själv så blir det ju exakt som jag vill ha det!

Postat av: Therese Kunnas Franzen

Följer på bloglovin! (Therese Kunnas Franzen)

Jag skulle vilja vinna för jag har inga skal som utmärker sig från alla andras, jag hade valt ett skal med en bild på mig och min fästman, riktigt unikt!;)

[email protected]

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Jag är gärna med och tävlar. Skulle göra ett skal med mig och mina 2 barn.

har delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/21/lucka-21-hos-annaiz-2412/

följer dig på BL sen förut

Postat av: Wilma

Jag är med!
Om jag vann skulle jag vilja göra ett skal som symboliserar mina vänner, de betyder så otroligt mycket för mig och då hade jag fått bära med mig dom vart jag än går ;) heh

Postat av: Emilia // www.emiliam.blogg.se

Jag är med :) följer dig på bloglovin heter Emilia M där!

Postat av: Josefin Norlén

(Följer din blogg)

Jag borde vinna för att jag verkligen inte har råd att göra ett eget, men de skulle betyda så mycket att få ett helt eget och unikt! Jag skulle vilja göra ett inspirerande så jag varje dag kan kolla på det och bli påmind om något riktigt bra!

Postat av: David Andreasson

Jag är med! Gillar din blogg på bloglovin. :)

Skulle nog göra ett collage med bilder på mina favoritserier :).

Postat av: Eva Carlson

Jag hade velat vinna denna till min mamma. En stilfull kvinna i sina bästa 61-år. Gissar på att hon skulle valt något motiv åt det röda alt. turkosblå hållet. Eller en bild på hennes favoritresemål i Grekland - Peloponessos (underbart tips om du vill åka till där det genuina Grekland fortfarande finns! :) )

Postat av: Åsa

Jag vill vinna därför att det vore roligt att ha ett personligt, snyggt skal på mobilen.
Jag skulle välja någon fin bild jag tagit på blommor.

Postat av: Linda

Jag vill vinna för att det hade vart roligt att få designa sitt egna skal som inte redan finns så man kan få någonting unikt! Jag hade valt en fin bild på min hund så han hade kunnat vara med mig överallt:)

Postat av: Linda

Jag vill vinna för att det hade vart roligt att få designa sitt egna skal som inte redan finns så man kan få någonting unikt! Jag hade valt en fin bild på min hund så han hade kunnat vara med mig överallt:)

Postat av: Anna L

Ett skal som skyddar och är snyggt
det känns personligt och tryggt

Det blir en bild på mina kära
sambon, sonen mina nära

Postat av: Anna

Jag är med och på skalet skulle jag ha min katt Fritz, världens bästa katt helt enkelt som är min bästa vän :)

Postat av: Kajsa

Jag är med och hade velat designa mitt skal med en bild på mig och min häst eftersom att hon betyder så himla mycket för mig och det hade varit så fint att ha ha något av henne att bära med sig överallt. Annars skulle jag nog designa mitt skal med ett peppande citat eftersom att det kan behövas nu i vintermörkret.
kramis!
Följer redan på bloglovin :)

Postat av: Emma

Jag är jättegärna med! Jag köpte en ny telefon i höstas, men jag har inte hittat något skal som jag är nöjd med. Så om jag fick designa ett själv så skulle det bli perfekt. :) Jag skulle nog välja att ha en massa bilder på min gulliga brorson. :)

Postat av: Emma

Glömde skriva att jag redan följer dig på bloglovin'. :)

Postat av: Maja

Jag hade valt ett foto som jag tog på The Fooo i somras eftersom jag älskar att fota och jag vart faktiskt nöjd med den bilden. Jag älskar även The Fooo så mycket att det typ gör ont och den bilden är ett sånt bra minne från första och enda gången som jag har träffat dem! Dessutom har jag spräckt min baksida och det är väl inte direkt någonting man vill skryta om, heheh

Postat av: Emelie

Jag skulle så gärna vilja ha ett skal,
som jag kan matcha med min sjal.
Missoni, blir mönstret på min telefon,
så jag kan matcha från topp till tån.
Ett skal för att skydda det fina jag har,
så jag länge får ha den kvar.

Att vinna tävlingen skulle göra mig glad,
ett skal med en sicksackig rad.
Nu hoppas jag att du har en bra dá,
och att du får en lika bra jul som já!

Postat av: Emma A

Jag gillar och följer din blogg på bloglovin'! Jag skulle vela vinna ett skal för att kunna välja att göra något slags collage som har bilder och text som står för mina vänner, familj och det jag älskar! Jag skulle vela vinna det för att bli påmind om vad man har varje gång man tar upp sin mobil. :)

Postat av: My Thulin

hade gärna velat ha ett skal emd ett utav min a favorit citat åpå :D så jag kan kika in när jag behöver inspiration :) följer dig på bloglovin sedan tidigare :)

Postat av: Gabriella Wikström

jag vill vinna ett skal till min svarta tråkiga telefon som dessutom har en massa repor på baksidan, om jag vinner hade jag valt en bild på mina barn :)

Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh vad roligt att du kör den här tävlingen igen, kunde nämligen inte vara med förra gången då man inte kunde byta skal på min dåvarande mobil ^^ Köpte däremot en helt ny iPhone 5s för två dagar sedan och är så himla rädd att skada den då jag ännu inte hittat något fint skal till den, tycker det är så tråkigt att ha likadana skal som alla andra och vill hellre ha något personligt :) Om jag skulle vinna skulle mitt skal få symbolisera mig med både kameror, fika och gamla disneyfilmer :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: