LUCKA SEXTON

I dagens lucka så tävlar ni om en Glossybox från glossybox.se. Med produkter med värde av 900 kr i. För att vara med och tävla så ska du lämna en kommentar till detta inlägg med en motivering till varför just du ska vinna. Kör även denna gång så att om du vill ha en extra stor chans att vinna, så ska du börja följa min blogg på bloglovin (länk här). Den här tävlingen avslutas redan ikväll klockan 00.00. Lycka till! ♥
Jag ser vilka som påpekar att dom börjat följa mig på bloglovin med inte gjort det, så vill ni ha en extra chans. Börja följa mig på riktigt.. 
 
Postat av: Anette

Hej hej! Vilken härlig vinst. Jag följer din blogg!

Vinterklimat sliter på hyn det är känt.
Men en tävling hos Annaiz och hoppet är tänt.
Ett kit från Glossybox fyllt med grejer
gjorda för att ta fram det vackra hos tjejer.
Jag håller tummarna och hoppas på turen
detta vore för mig rena dunderkuren.

Ha en toppendag!

Postat av: Hannapalms

Har läst på många ställen om denna glossybox och det har blivit något jag nu verkligen vill prova! Vill se om det är något för mig innan om jag börjar prenumerera. Dessutom är jag behov av fler sådana här produkter, som jag personligen inte har så mycket pengar att lägga på! Följer dig redan på bloglovin :)

Postat av: ∞NORA∞

JAG ÄR MED! :D Följer dig redan på bloglovin. Skulle super gärna vilja vinna! En massa har talat om hur bra dom är osv.

Postat av: moa

Jag är med och har följer såklart dig på bloglovin!

Jag vill vinna för jag har så länge velat testa glossybox, känns så roligt att få hem en låda men underbara skönhetssaker i, dock har det inte blivit av pga pengarna inte riktigt räcker till för det, måste dessutom spara till en dator nu när jag går ut nian så pengarna räcker inte helt enkelt, skulle vara såhimla roligt att vinna :)

Postat av: Eva Falk

Jag skulle bli superglad om jag fick vinna en lyxig skönhetsbox från Glossybox! Just nu går jag igenom tuffa behandlingar mot bröstcancer och behöver något som förgyller den mörka tillvaron...

GodJulKram
Från
Eva

Postat av: Sofia Eriksson ♥

Jag vill vinna för att jag vill ge något till mig själv, jag köper inte ofta grejer till mig själv då jag är en riktig sparande person. :)

Postat av: Victoria

Följer redan dig sedan en låååång tid tillbaka <3

Jag skulle vilja vinna för att jag alltid velat ha en men mina föräldrar vill aldrig beställa något från nätet. När man ser dessa i alla bloggar blir man så sugen på att prova!!

Postat av: Ida Banck

Åh en glossybox vill jag ha!
Så jag kan känna mig snygg och gla.
Just nu är det mycket i livet,
Och det är lätt att ta saker för givet.
Det rullar på med dagis, jobb och allt där till,
Jag behöver pausa tiden och stanna still.
Se mig själv i allt detta, njuta av allt,
Unna mig något som boxen vore ballt.

God jul!

Postat av: Mathilda Nilsson

GRYMT! jag är med! följer på bloglovin

ska försöka motivera utan att avslöja för mycket om mig själv som jag inte vill prata om. men jag har väll inte haft det lättaste dom senaste veckorna, med dödsfall inom släkten och något i min kropp som fick mig att må dåligt och svimfärdig. stress etc. det är bättre nu, dock. så motivering för mig att det skulle vara kul att vinna detta så något positivt kan hända mig för en gångs skull? kanske, jag vet inte. skulle vara kul att få skämma bort sig själv lite

Postat av: Tove

Jag älskar att testa nya produkter så det hade varit superkul att vinna. Jag älskar också att dela med mig av nya fynd så det skulle vara kul för min familj och mina närmsta vänner.

Följer på bloglovin!

Postat av: sandra

Jag skulle så hemskt gärna vilja vinna denna till min underbara vän, som praktiskt tagit hållit mig vid liv detta år. Hon har verkligen ställt upp för mig och varit den där stödpelaren i ett ruttet hus, jag kan inte med ord beskriva hur mycket hon betyder för mig, hon är som en syster. Men på senaste har vi inte träffats jättemycket,
hon går i skolan och jag jobbar. Att få ge henne något extra fint, som denna box, vore så kul och något hon verkligen förtjänar.

Följer på bloglovin ^^

Postat av: Maddi

Jag har alltid velat ha en glossybox och jag älskar verkligen skönhetsprodukter så det hade varit jättekul och spännande att få hem ett paket. Tror faktiskt att jag skulle prenumenera efter detta

Postat av: Violina

Har en hel del gammalt smink både i badrumsskåp och sminkväska liggandes. Mycket av detta borde kastas, därför skulle det vara så roligt att få vinna den här fina Glossyboxen med fräscha, fina, lyxiga produkter till jul!

Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh vilken rolig tävling, är helt klart med och följer dig på bloglovin sedan ett bra tag tillbaka :) Jag skulle vilja ha en glossybox då jag verkligen kört fast, varje gång jag köper nya skönhetsprodukter blir det samma färg eller samma doft så skulle helt klart behöva testa på något nytt :)

Postat av: Johanna

Ååå, jag har alltid velat få en glossybox, de är så fina och innehållet verkar alltid vara helt super. Jag älskar att använda nya produkter och kanske man hittar någon ny favorit från boxen om jag vinner. Hoppas innerligt att jag har turen på min sida nu. :)

kram!

Postat av: Malin

Jag har länge varit intresserad av att testa Glossybox eftersom jag tycker att det är en väldigt rolig idé, men det har aldrig blivit av. Om jag nu faktiskt får prova på en av boxarna tror jag att jag kommer tycka om det så mycket att jag måste ha fler :-)

Postat av: Alice

Jag skulle vilja vinna för att jag älskar skönhetsprodukter, alltid lika roligt med nytt :)

Postat av: Lina Eckerström

Jag är gärna med ! Har lagt till dej på bloglovin :)

Med 2 små barn hemma känner man sej inte alltid så pigg & fräsch. Lite lyx till kropp & knopp hade kunnat pigga upp denna mamman & ge lite extra energi tuffa trötta dagar :)
Har länge funderat på att börja prenumerera på glossybox men när man lever med mammapenning är man själv inte prio 1.

Ha en fin dag nu :)

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Följer dig på Bloglovin och har delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/16/lucka-16-hos-annaiz-1612/

Jag har alltid varit nyfiken på glossybox och hoppas på att vinna en liten "julklapp" till mig själv.

Postat av: Maria Sundlöf

Jag har länge varit nyfiken på att GlossyBox testa.
men jag har inte tagit mig råd….
Det vore skoj att öppna denna box och festa,
loss med allt härligt innehåll i denna tråd!

Postat av: Elin

jag är med :D Jag skulle jätte gärna vilja vinna för jag har velat testa på glossybox så länge men hoppas att jag vinner detta :D
+ följer dig redan hihi

Postat av: Jasmine

Jag följer dig på bloglovin och vill vara med och tävla :)

Postat av: Julianna Fredriksson

Hej!
Såklart jag är med.
Detta är ju den ultimata julklappen för
en medelålders kvinna som mig. Min hud
behöver omsorg i vinterns kyla.

En härlig blandning av produkter som skönheten kan förhöja. Vilken fröjd för ögat att beskåda, . För denna låda från Glossybox ger både lyx och flärd och räcker nog till oss båda min kära dotter.

Mvh Julianna

Postat av: tova

glossybox börjar bli en liten förälskelse...ju mer jag ser den destå mer vill jag ha den

Postat av: chanette andersson

1. var 282 st följare på BL då jag tryckte följa knappen

2. klart som sören man e med.. min vännina prem på detta o snackar alltid om hur ljuvliga dom boxarna är o yes jag e avis som bara den..
men nu tar jag chansen att vinna en aldelles egen

Postat av: Lotta L

Det vore trevligt med lite egenlyx!

Postat av: sanna hyvärinen

Jag är med :D och jag följer dig!

Postat av: Jane Larsson

Att motivera är alltid svårt.. Men jag fick för 1,5 år sen tvillingsöner - underbart! MEN, det tar på kraft och energi, och man ser ju lite ut därefter.
I Januari ska jag börja jobba igen, så då hade det suttit fint med lite "lyx" till mig själv, så jag får stärka min själkänsla och ge mig själv en egoboost innan det är dags. :)

Postat av: Emelie - Mamma till M

Jag är jättegärna med :-)

Jag vill gärna vinna, då jag tycker att jag är värd lite LYX i vardagen.. Efter att studera hemifrån och ha en son, så försvinner pengarna fort och då på annat. Unnar mig sällan något själv, så att vinna detta paket, skulle verkligen göra mig glad :)

Följer dig sedan förut, men gillade inlägget istället! Såg ut som jag var nr. 1 som gillade :-)

Hoppas på tur!
Kram Emelie

Postat av: victoria

åh,detta vore den ultimata julklappen till min syster som haft ett riktigt jobbigt år :)

Postat av: madde

åh detta skulle vara ren lyx för en trött trebarnsmamma (om jag skulle lyckas få lite tid för mig sj)!

började följa dig på bl nu som nr 285!

Postat av: Amanda R

Jag följer på bloglovin (amandaring)
Jag hoppas jag inte redan har skrivit här, och om jag har det ursäktar jag. Jag har verkligen det sämsta minnet...

Postat av: sara nyroth

Jag vill vinna en Glossybox till min mans brorsdotter. Hon är 20år, bor i Wien och älskar allt som har med resor och lyx att göra. Det är alltid lika svårt att ge julklapp till henne men en lyxig Glossybox skulle definitivt bli en hit!

Postat av: Tina Carlström

Jag följer dig på Bloglovin.
Att skämma bort sig själv är aldrig fel. Särskilt inte när alla pengar man har går åt till mat och barnen.
Jag har inte råd att unna mig lyx och flärd. Men jag tycker nog att jag denna är värd!

Postat av: Julia

Iår vet jag vad jag ska få i julklapp, vilket är väldigt tråkigt...
En glossybox är full av överraskningar och därför vill jag vinna!

Postat av: Carina

Varför just jag? Varför inte :) Jag brukar aldrig aldrig vinna men kanske kanske kanske...? *hoppas, hoppas*

Postat av: Ronja

Jag vill vinna eftersom jag nästan inte har några skönhetsprodukter, utan jag har smink men annars använder jag bara vanlig billig tvål och vanliga feta billiga hudkrämer osv.. så jag vill kunna känna mig lite kvinnlig

Postat av: emma

jag är med och tävlar :) har provat glossybox tidigare och tycker det är toppen! men som student svider det lite i plånboken och det finns andra saker som bör prioriteras. men det skulle ju vara väldigt kul att vinna :) har kämpat hårt med tentor den senaste tiden och tycker jag förtjänar en liten present.

Postat av: Nathalié - Mamma till Charlie <3

jag följer redan på bloglovin =).

men jag behöver lite glamour i mitt liv.. jag har alltid velat testa på glossybox, men tyvärr så finns det inte utrymme för det i ekonomin. kanske har mna turen att få vinna en glossybox och hitta nya favoritprodukter =).

Postat av: Amanda

Jag skulle vilja vinna en Glossybox då jag älskar skönhetsprylar i provstorlek. Det är så ofta man köper en produkt som visar sig vara helt fel för en, därför är det roligt med sådana boxar som erbjuder massa olika tester.

Postat av: Helena

Jag är med och har börjat följa dig på bloglovin :)

Och jag antar att jag inte riktigt har en anledning till varför just jag ska få denna skönhetsbox mer än någon annan. Men jag har aldrig fått en glossybox eftersom jag inte har råd med att lägga ner pengar på sådant, så det skulle vara jättekul om jag vann denna tävling. Få det lite lyxigt sådär ibland.

Postat av: Helena

Jag är med och har börjat följa dig på bloglovin :)

Och jag antar att jag inte riktigt har en anledning till varför just jag ska få denna skönhetsbox mer än någon annan. Men jag har aldrig fått en glossybox eftersom jag inte har råd med att lägga ner pengar på sådant, så det skulle vara jättekul om jag vann denna tävling. Få det lite lyxigt sådär ibland.

Postat av: jan

vill vinna- för att kunna glädja min kvinna


evig kärlek från jan

Postat av: elin - mode & inspiration

Hej!
Vill börja med att säga att jag följer dig på bloglovin nu! :) Varför jag vill vinna är för att inte vill vara ego och ta den själv utan ge bort prylarna till mina nära och kära! :) Har inte så mycket pengar nu i jul och vill ge dom så mycket som möjligt.
Kram

Postat av: FlizanLizan

Jag är med och följer dig på bloglovin :)

Postat av: Mikaela

Jag är med och började följa dig på bloglovin, påriktigt! :)
Jadu, varför ska just jag vinna denna glossybox? Kan väl börja med att säga att jag älskar produkter av alla möjliga slag, till håret, till ansiktet, till kroppen, till allt helt enkelt. Älskar nya produkter, man känner sig fräsch! Alltid roligt att testa på nya grejer. Det är den enda anledningen till att jag skulle vilja vinna denna glossybox.
Kram!

Postat av: Emma

Just nu är mitt liv som ena halvan av en romantisk film, tyvärr den sorgliga halvan. Det suger, speciellt såhär vid jul. Vore inte helt fel med en glossybox som kan göra allt bättre i alla fall för en stund!

Postat av: Sandra Sillén

Har alltid velat prova glossybox men har inte gjort det än. Så det skulle vara en jätte rolig julklapp till mig själv om jag vann! Då kan man fräscha upp sig och känna att man är redo för jul och nyår!

Följer dig redan på bloglovin!

Postat av: agnesandersson

Åh, har förut prenumererat på glossy box. Men kunde inte fortsätta då pengarna behövde gå till annat som är lite viktigare. Men jag kommer ihåg att det alltid var så roligt att öppna boxen varje månad! :)
kram

Postat av: Ida

När vintervinden blåser kall och hård
önskar jag mig en låda skönhetsvård.
Med lite lyx för kroppen och kanske för håret
känns det extra festligt att välkomna det nya året.

Följer dig på Bloglovin.

Tjingeling! :)

Postat av: Pauline Ågren

Jag fick avbryta min prenumeration på Glossybox för ett år sen pga dåligt med pengar och mobilräkningar att betala. Gud som jag saknar den där överraskningen i brevlådan en gång i månaden! Detta tycker jag att jag förtjänar då jag verkligen laggt alla mina pengar på julklappar de senaste två månaderna och nu står pank.

Jag följer nu på Bloglovin'! <3

Kramar

Postat av: Maria Karlsson

Jag vill jättegärna vara med i denna tävling!
Har länge funderat på att testa att beställa en box, men pengarna har inte riktigt räckt till då kurslitteraturen jag måste köpa kostar mycket pengar och jag har behövt prioritera. Efter de senaste tentorna har jag sagt att jag ska belöna mig med det men har inte kommit till skott ändå. Hoppas att detta kan bli en möjlighet att testa något som jag länge har trånat efter. Om jag har turen att vinna denna så vill jag även dela den med min mamma som också förtjänar lite vardagslyx efter en hård termin :D

Skulle jättegärna följa dig på bloglovin´men använder tyvärr inte det utan har de bloggar jag följer sparade bland bokmärkeslänkar som jag har lättare tillgång till, hoppas det går bra ändå :D

Postat av: Sofia

Jag vill vinna så jag kan piffa upp mörka vinter kvällar med lite "lyx" för kroppen i form av detta paket! =)

Postat av: Vayleth Oldenburg

Bill vinna lucka 16 för kunna ge någon av 3 döttrar som fyller strax efter jul

Postat av: Emma

Jag har velat prova en glossybox hur länge som helst, men det har tyvärr inte varit prio ett med en studentekonomi. Så jag håller tummarna för att jag ska ha turen på min sida. :)

Följer dig redan på bloglovin'. :)

Postat av: Elin Ryttare

Jag skulle vilja vinna för att jag har alltid velat ha produkter från Glossybox. Jag fick testa några av en kompis och de var helt underbara! Jag har aldrig haft några produkter därifrån själv men skulle såååå gärna vilja ha det! Skulle vara så otroligt skönt att ha nya och grymma produkter nu till julen och nyår!

Följer på bloglovin' sedan tidigare :)

Postat av: therese kunnas franzen

Jag vill vinna så jag kan känna mig extra fin! :D [email protected]

Postat av: Clara

Hej, jag kan börja med att jag vill vinna för att jag är intresserad av olika slag av skönhets produkter. Så det skulle vara super kul att få en glossybox för jag har hört att man ofta får saker man blir nöjd av i dom. Dock får man ju ofta saker efter hur man är eller hud typ eller så. Men jag gillar sånt och det skulle vara super kul ifall jag skulle få chansen att prova på något sånt. Kram.

Ps. Har börjat följa dig på bloglovin ;)

Postat av: Ellen Johansson

Jag är med! Jag vill gärna vilja vinna för att det skulle vara så skönt att få ta hand lite om sig och sin kropp. Har inte haft världens bästa hälsa den senaste tiden vilket har gjort att jag legat och möglat här hemma och känt mig riktigt ofräsch, skulle kännas så bra att få skämma bort sin kropp med en rejäl uppfräschning! Perfekta julklappen också.

Jag följer dig på bloglovin som nr. 292. Kram!

Postat av: Sanna

Åhh kul :)

Jag en låda från glossybox alltid velat ha
Ja, om jag skulle vinna en skulle jag bli riktigt glá
Jag skulle ner för gatan med mina bra skönhetsprodukter gå
Och alla snygga killars blickar få
Ja att vinna skulle vara riktigt kul
och perfekt nu till nyår och jul

Haha :D

Postat av: Carola S

Följer på bloglovin och gillar inlägget som nummer 3. Oh vad jag hoppas på denna vinst, behöver verkligen lite lyx efter en stressig höst.

Postat av: Johanna LL

Jag skulle vilja ha denna luckan för att jag skulle behöva nytt smink och tycker glossybox verkar vara ha ett bra upplägg :)

Postat av: Anonym

Jag vill väldigt gärna vinna denna box för att jag bara har utorkat och dåligt smik som jag ärft av min syster. jag har funderat på att köpa några producter från www.glossybox.se men jag har tyckt att det har varit för dyrt.
Dikt:
I skymmningen av natten ser
jag ett trippande ljus.
Någon kommer från landet
i sagan lång här ifrån.
Hoppas att du tyckte att min motivering var bra. Kram

Postat av: fashiondreamzz

Jag är med! Följer dig på bloglovin från min gamla blogg /astridhellsen.blogg.se

Postat av: Jessika

En lyxig box med produkter och tips,
yeah i just wanna shake my hips
Vackert inslagen med rosett - vilken grej
Jag skulle jubla och studsa som en förälskad tonårstjej

Postat av: Alice lindahl

Jag borde vinna därför att jag har velat ha en glossybox väldigt länge nu, men jag har inte haft råd att köpa en. Därför att jag har sparat pengar till att köpa julklappar till alla mina vänner och familj.
[email protected]

Postat av: JoHaNNa - Julkalender på bloggen

jag vill vinna för att det är alltid kul att prova nya produkter som man annars inte skulle prova :) som en extra julklapp under granen ;)

följer dej på bloglovin som nr. 297

Postat av: Malin Svensk Björck

En sådan lyx är sällan att skåda
Men om jag finge råda
Så skulle denna underbara låda
Finnas hos mig att beskåda

Postat av: emma

Åhh jag dör vilken dröm!
Skulle verkligen verkligen vilja vinna glossybox eftersom jag verkligen är i nöd efter nya produkter..
Har aldrig köpt glossybox själv då jag inte känner att jag har råd med det, men flera av mina vänner säger att det är superbra och går alltid och längtar efter nästa box haha!
Har väldigt dålig tur när det gäller att vinna, så håller verkligen tummarna.

Och jag följer dig redan på bloglovin', tror inte du såg att jag gjorde det innan men har fixat en profil nu! P&K

Postat av: Ebba Agert

Att inte unna sig lite vardagslyx såhär i vintermörkret är som att massera utan massageolja eller ta ögonskugga utan primer, det blir så fel. Jag vill vara rätt!

Postat av: Frida W

Jag hatar vintern, man är blek som ett spöke, blir trött, omotiverad och ibland till och med nere. Då behöver man lite lyx, som till exempel en glossybox!

Gillar på bloglovin!

Postat av: [email protected]

jag vill vinna för att jag jag verkligen behöver lite extra vardagslyx. Efter en termin i skolan med sena kvällar och barn som ska hämtas på dagis mm så har jag inte fått nån egentid. Och då tänker jag att glossyboxen kanske kan liva upp mitt liv lite. :)

Postat av: Therese

Jag är med! Jag vill vinna för att jag skulle vilja testa produkter som man får av Glossybox. Alla säger att de är bra, men som arbetslös vågar jag inte riktigt chansa. Vinner jag den här och jag gillar produkterna så kommer jag absolut börja köpa en sån varje månad, det känns som att det är värt det i så fall!

Har inte bloglovin så kan inte följa där.

Postat av: Johanna

Jag skulle vilja vinna då jag har hört att glossbox är riktigt bra pch jag själv aldrig testat deras produkter. Det skulle vara roligt att vinna för kunna testa något nytt och spännande! :D

Postat av: Ann-Kristin B

Hejsan! Följer dig redan sen innan (J.D)
Jag skulle vilja vinna för att jag aldrig testat Glossybox men gärna skulle vilja. men så elar man och det blir aldrig av. Om jag fick "provsmaka" kanske det skulle bli av!
God Jul!

Postat av: Maria P

Håller tummarna för lite vardagslyx!

Postat av: jenny :)

Det skulle vart gött att få en glossybox hemlevererat till min dörr, för att det är alltid kul att testa nya skönhetsprodukter eftersom det är väldigt tråkigt och dyrt för jag alltid lyckas köpa sånt som inte passar mig, men att få testa dessa produkter skulle vart kul!
(+ jag följer på bloglovin)

Postat av: Anna L

Behöver lite glam och glamour
för här det glåmigt och tristessen stor
Tänk vad det skulle liva upp hela mig
med en glassig glossybox att fixa sig
då ska jag tindra julen lång
kanske till med känna att det är en mistelpuss på gång

Postat av: Tilla

Motivering: Jag är student och trots att jag jobbar extra har jag inte möjlighet att prioritera att köpa de skönhetsprodukter som jag vill.. Blir alltid lite avis när alla bloggare visar vad de köpt, just glossybox verkar vara en sjukt bra grej! Det skulle värma en fattig, sönderpluggad själ jättemycket om jag vann! ;D

Jag har gillat på bloglovin också! :)

Postat av: liselotte

Jag är med, skulle vara så underbart att få unna sig själv lite lyx. Har lagt till mig som följare, 301
Mvh Liselotte

Postat av: Petra

Jag är med och tävlar! :)

* Jag skulle vilja vinna för jag prenumerade på Glossybox förut men var tvungen att avbryta på grund av ekonomin. Jag älskar att få nytt smink och tycker om att experimentera och pröva på nytt. Skulle dessutom behöva lite nya och roliga produkter till jul & nyår :).

* Följer dig på bloglovin nr. 299

Kram!

Postat av: Emlisch

Jag är gärna med :)

Lite lyx och glamour i en överraskande Box kan behövas nu när jag fått reda på att jag blir arbetslös vid jul.

Postat av: Josefin Norlén

(Jag har följt din blogg på bloglovin vääldigt länge;)

Men iallafall så borde jag vinna för att jag skulle tycka att det var super roligt att börja sminka mig lite mer och lite mer detaljerat, och verkligen lära mig. MEN smink och skönhetsprodukter är ju inte de billigaste, och jag har flyttat hemifrån så därför har jag inte råd att lägga pengar på smink, så detta vore perfekt :)

Postat av: Jeanette

Jag är gärna med och tävlar! Jag vill vinna så jag kan vara riktigt snygg på julavslutningen!

Postat av: Bella

Jag följer :)
Nu kommer det låta som att jag är fåfäng-men allt jag vill är att se ut som en söt maräng. I dagsläget liknar jag snarare en karaktär utav The Grudge och deras gäng :) Hihi, kram

Postat av: Anna

Åhh jag skulle gärna vilja ha en överrasknings box!

Postat av: Hanna

Älskar verkligen skönhetsgrejer,
passar perfekt till alla tjejer.
Nu när det strax är jul,
skulle det vara extra kul!

Postat av: johanna andersson

Jag behöver verkligen bli lite mer glossy. Efter 2 graviditeter och att inte spenderat eller pimpat mig själv direkt, så nu jäklar är det min tur att glänsa!

Postat av: Ulla

På smink är jag en novis,
därför vore det toppen med detta pris.
Sen är det bara att börja kladda,
och riktigt för partykväll ladda
Följer dig på Bloglovin.

Postat av: Spacegirl

Jag vill vinna därför att jag tycker att jag är värdlite extra lyx & flärd.

Postat av: Anonym

Jag har länge funderat på att börja prenumerera på glossybox men har inte riktigt vågat eftersom jag inte vet hur produkterna är. Därför skulle jag vilja vinna, för då får jag chansen att testa en box gratis och är grejerna bra ska jag nog satsa pengarna på en prenumation.

Postat av: Liie

Jag vill vinna för att jag älskar sånna här spännande boxar, perfekt sätt att upptäcka nya produkter man annars kanske aldrig lagt märke till. Följer dig nu, blev nr 304.

Postat av: Emmie Bengtsson

Hej! jag skulle vilja vara med och tävla! för de första skulle de vara kul o vinna för jag faktiskt aldrig gjort det! och jag behöver faktiskt just denna glossybox!
Ville bara säga att jag redan följer dig på bloglovin sen mycket tidigare haha, så jag kan inte göra det igen ;)
jag undrar också om de är okej att man är med i flera tävlingar?

Postat av: Emily

Hej!
Jag vill gärna vinna glossyboxen till min syster som genomgått en knäoperation och hoppar på kryckor. Hon är stark och kämpar på men lite uppmuntran skulle nog inte skada :)

Postat av: Tanja

Jag är i en period då jag startar dagen med att står framför spegeln med pincetten i hand och skala av torra hudflagor i ansiktet. Känner mig i så stort behov av att pigga och piffa till mig. Denna box med godsaker skulle råda bot på allt och boosta min självkänsla i massor. :)

Postat av: Camilla Wihlborg

Är gärna med!

Lite vardagslyx och flärd
tycker jag att jag är värd
Är hemma med barn men vill ändå vara fin
med en glossybox skulle jag få ett extra vackert flin :)

Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna vilja vinna då jag hört mycket gott om Glossybox men själv inte vågat testa på det ännu. Detta kanske skulle få mig att vilja fortsätta.

Följer dig via bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna

Postat av: kexin hou

Lite nya skönhetsprokukter jag önskar mig, vore passande till julens alla ståhej. Hoppas att dessa hittar hem till mig, skulle vara perfekt för en tonårsjej!

Postat av: Matilda

Är med :)

Har nog aldrig tidigare i mitt liv varit såhär mycket i behov av att rå om mig själv lite..! Höggravid och med en son på två år, samtidigt som jag är "gräsänka" medan sambon jobbar borta fram till dagen innan julafton så är jag inte direkt pigg eller bortskämd med lyx känner jag :P Det skulle vara underbart att låsa in sig med denna glossybox och låta min andra hälft ta över grovjobbet helt här hemma när han nu äntligen snart kommer hem! Har länge varit sugen på att testa dessa boxar.

Det är jag fasen värd :) :)

Följer på bloglovin.

Kram Matilda

Postat av: Cilla

I brevlådan blott reklam och räkningar dimper ner,
aldrig något härligt egopaket som gör att jag ler.
Vet vikten av att unna sig egenlyx om man har några slantar över,
likväl står jag vid barnens garderob och funderar på ”vad de behöver…”
När barnen fått sitt är det dags för mitt,
då vänder jag plånboken upp och ner,
det kommer några kronor – inte mer!
Vill inte vara nån ”sunkmorsa” – vill vara tipptopp och läcker,
denna fantastiska vinst om en Glossybox – hoppet om drömmen plötsligt väcker…
Är ingen bloggerska, ingen fotomodell – ingen kändis alls minsann,
bara en helt vanlig ung mamma som skulle bli helt tokigt, hejdrundrande lycklig om jag vann!

Postat av: Diana

Åh! Skulle jättegärna vilja vinna då jag tänkt på att börja prenumerera på Glossybox, men jag skulle vilja bli lite mer säker och kanske testa produkterna innan. Detta skulle vara helt perfekt! *Håller tummarna*

Följer dig på bloglovin!

Postat av: maria

Önskar mig denna underbara glossybox så jag har något fint att ge min kära syster i födelesedagspresent. Efter all julklappsshopping finns inte pengarna kvar till någon härlig present.

Postat av: Art By Tina - Konst & Yoga

Jag fick nyligen en glossybox av en vän - så jag skulle vilja ge tillbaka en till henne.

Postat av: Julia

Jag skulle tycka det var kul att vinna detta för att få testa på saker som jag annars inte skulle köpt. Kanske får en ny favorit produkt som är grym.

Postat av: Malin


Jag är gärna med. :)

Skulle önska en glossybox till mej själv, är nyfiken på boxen som så många pratar bra om och de hade varit så kul och få prova nya produkter. Det hade verkligen varit härlig vardagslyx och en toppen julklapp. :) Hoppas på tur.

Följer dej på bloglovin som nr 307.

Postat av: Victoria Holmqvist

Jag har pluggat på som f-n i höst, går efter jul in i min sista termin av 6 på högskolan, sedan tar jag examen. Jag har kämpat och ser så fram emot den roliga examen och att söka jobb, men det har varit tufft, speciellt att plugga direkt efter gymnasiet. Så jag tycker jag förtjänar boxen, den låter som otroligt lyxig box :)

Postat av: Tess

Oooo, en Glossybox. Det skulle göra mig vansinnigt, hejdundrande, super, duper glad om jag vann.

Kram & God Jul
önskar Tess

Postat av: Decibel Sandstedt

Jag blev din följare 308 eller 309, och jag är här för att stanna. =)
Varför vill jag vinna fina ting från Glossybox?

Året 2013 var inte det bästa, och..
.. Jag skulle verkligen vilja lysa upp,
nu när det känns som om insidan gett upp,
det är kallt och mörkt och inte ens adventsljusstaken drar mig upp,
att inte vinna en lyster som denna lär ge mig krupp.. <3 =)
Mvh/ God jul, Mvh och stor kram, / Decibel S

Postat av: Marlene

Även en morsa vill ha lite lyx :-)

Postat av: Tracy

Detta är verkligen min drömvinst, och sannerligen en perfekt present för en skönhetstokig tjej som mig så jag hoppas verkligen att jag vinner denna långvariga julklapp!

Postat av: Linda

Jag vill vinna så att jag kan ge bort en glossybox till min syster så hon får se hur fantastiskt glossybox faktiskt är. Just nu är hon inte så övertygad men jag tror det mest är för att hon inte får produkterna själv så hon är nog lite avundsjuk bara. Brukar vara så.

Följer dig på bloglovin :)

Postat av: Stina Mattsson

Jag är absolut med och började nyss följa dig på bloglovin! :)
Jag skulle vilja vinna för att jag alltid blir så himla avundsjuk på att se andra bloggare få hem sina glossyboxes varje månad! Hade varit så kul att få det som en extra liten julklapp! KRAM!

Postat av: Tilda Bengtsson

Åh, jag hade verkligen velat testa på en Glossybox! Jag har länge kikat och önskat mig, men studentplånboken har inte alltid råd med sådant lyx! Tänk nu om jag hade vunnit en sån fin julklapp till mig själv, tänk vad guld värt! :)

Postat av: Frida Eriksson

Det finns så mycket skönhetsprodukter som jag snor av mamma eller syrran. En glossybok skulle underlätta. Behöver få testa nya produkter så jag vet vad jag ska köpa.
Jag följer dig på bloglovin.

Postat av: Anna Hägg

lite lyx behöver varje kvinna
detta set jag gärna vill vinna
hela familjen lever på bara föräldrapengen så det blir inte mycket över,
till smink finns definitivt inga klöver.
ändå jag snygg mig känna vill,
jag hoppas det är mig ni skickar vinsten till.


följer på BL :)

Postat av: Erika

Jag vill verkligen vinna!
Jag har haft ett tufft år med två diagnoser, fibromyalgi och MS, och håller för fullt på att anpassa mig till medicineringen och insikten att jag verkligen är så dålig att den behövs. Jag har tyvärr tappat många av mina framtidsdrömmar och ambitioner, och kan nu mest känna att året kan ta slut så att ett nytt,bättre kan börja. En så här fin vinst hade gett det nya året en riktigt rivstart och varit så otroligt välbehövt här.

Postat av: Emelie

Jag skulle vilja vinna en glossybox till min syster i julklapp. Jag har letat och letat men kan inte riktigt hitta "det där", ni vet känslan i magen när man verkligen har slagit huvudet på spiken. Jag tror att en glossybox kommer passa henne bra, det känns så om jag känner efter med magen:)

Postat av: Emma Johansson

Jag är med!

Jag skulle vilja vinna för att jag länge velat pröva glossybox men varit tvungen att prioritera att lägga mina pengar på annat, så som exemeplvis saker som förhindrar att min skadade rygg och axel blir värre... dessutom så är jag otroligt nyfiken på att prova nya produkter så denna julklapp vore perfekt!

Jag följer dig på boglovin! :)

Postat av: qat

Följer redan på bloglovin och jag skulle vilja vinna helt enkelt därför att jag vill ge detta till min dotter i julklapp. Hon förväntar sig ingenting så därför skulle det vara extra kul med en överraskning. :)

Postat av: Pia

För att jag känner mig blek, glåmig och utkörd. Lite glitter och glamour i form av Glossybox vore toppen...

Postat av: Anette

Jag är ledsen,jag trodde jag klickat i att jag följer dig men nu har jag gjort det i alla fall. :-)
MVH
Anette

Postat av: Camilla

Denna vill jag vinna, då jag aldrig fått en glossybox och jag är extremt nyfiken på det! :)

Tack för en bra tävling.




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: