LUCKA FEMTON

Idag har jag återigen ÄRAN(!) att tävla ut parfymen The key av Justin Bieber, som doftar ljuvligt!! Priset kommer från Nordicfeel. För att vara med och tävla så ska du denna gång svara på följande fråga "När kommer Justin's film Believe visas på bio?" svaret hittar ni HÄR. Denna gång så kan ni få en extra chans att vinna om ni lägger till min blogg på bloglovin (länk). Tävlingen avslutas om en vecka, Lycka till! ♥
 
Postat av: Mirjam

Jag är gärna med och tävlar! :)
Believe har världspremiär den 19 december i Sverige.
Följer din blogg på bloglovin sen tidigare.

Ha det bra!

Postat av: Ida

25 December!! :D
Följer dej på bloglovin nu oxå :) (Ida svensson Skog)

Postat av: Emma

Jag följer din blogg på bloglovin' och svaret är att den kommer ut den 25 december 2013!

Postat av: Elin

25 december! & följer dig redan<3

Postat av: Hannapalms

Filmen kommer ut på bio på juldagen den 25 december! Följer sig redan på bloglovin :)

Postat av: madde

på juldagen

är med o tävlar

Postat av: emma

Filmen kommer ut på juldagen, alltså den 25e december!
Jag har lagt till dig på bloglovin också! puss å kram

Postat av: Nathalié

svaret är 25 december.

jag följer på bloglovin =)

Postat av: Emma S

Den kommer ut: 25 December, följer dig redan på Bloglovin!

Men kan avfölja och börja igen så du vet att jag inte ljuger, kram! :)

Postat av: Daniela

Den kommer ut om 10 dagar, alltså den 25.12! :)
Och jag har följt dig på bloglovin redan typ 1år :D
Kram!

Postat av: Annika

Jag är med :D
* 25 december

Postat av: Tove

I sverige har den premiär den 19 dec.
Följare nr 260 på bloglovin.

Postat av: Sofia Mattsson

Believe är ute på bio den 19 DECEMBER!

Can't wait, fingers crossed

Postat av: Frida

På juldagen är premiären!

Postat av: Emelie - Mamma till M

Jag är gärna med :)

1. 19 december !
2. Lagt till dig, som 261 :-)
Hoppas på tur!

Kram Emelie

Postat av: Johanna LL

Om 10 dagar kommer den . Alltså den 25 december .

När visar du vem som vunnit?

Svar: Kul att du är med och tävlar!Vinnaren kontaktas via mail alltid! :)
Annis Pöntinen

Postat av: Elin

19 December här i Sverige:)

Följer nu på bloglovin':) (följare 262)

Postat av: Marica

den visas om 10 dagar, den 25/12! Följer även dig via bloglovin! :)

Postat av: Carina

Juldagen! 25 december =) YAY!!

Postat av: Izabella Sjöstedt

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR!! DEN 19/12 SLÄPPS DEN PÅ BIO :)

Postat av: Emma

Svar: Den börjar visas på bio den 25 december 2013! :)

Postat av: Ann-Kristin B

Blev följare 263

Svar: 25 dec

Postat av: Elin

Den har premiär den 19 december här i Sverige. Så himla taggad på filmen och parfymen luktar så himla gott!

Postat av: Elin

Dock kommer den ut den 25 december i USA.

Postat av: Tina Carlström

Den 25/12 kommer filmen på bio.
Följer dig på Bloglovin, Tina Carlström =)

Postat av: Victoria andersson

25 December! :)

Postat av: Maddi

Den har premiär torsdag den 19 december :)

Postat av: Emilia

Den börjar visas den 25 december worldwide men den 19 december i Sverige. Jag följer dig på bloglovin :)

Postat av: Linn Löfholm

är med!
Filmen visas på juldagen!
Kram och god jul!

Postat av: Ejdina Arifi

19 december 2013 (:

Postat av: Frida


Svar: Om tio dagar, alltså den 25 december.

Kraaam!:)

Postat av: Jeanette

Svar: 19 december

Postat av: Maria Karlsson

På Juldagen är det denna film kommer att visas på bio. Hoppas jag har en chans att vinna, har stått flera gånger inne på Kicks och luktat på denna! :)

Postat av: Frida Eriksson

På juldagen!
Började följa dig, blev följare nr 266.
Håller tummarna :)

Postat av: Alice lindahl

Åh vilken underbar tävling! Filmen kommer att visas den 25 december! Jag är så taggad!! :D

Postat av: Monica Walker

25 december i Usa 19 december i Sverige

Postat av: jenny

den kommer 25/12, juldagen

Postat av: Amanda R

25e i USA
19e i Sverige

(följer på bloglovin, amandaring)

Postat av: qat

Jag blev följare 268 på bloglovin' och filmen har premiär den 19de december! :)

Postat av: Emma

Den kommer på juldagen.

Följer på bloglovin'.

Postat av: Kajsa Törhagen

Jag är med och den kommer ut på bio på juldagen (25 Dec)

Följer på bloglovin som nummer 270 :)

Tipsar även i min bloggtävlingsblogg här:
http://roligabloggtavlingar.blogg.se/2013/december/tavla-om-parfym.html#comment
Kram :)

Postat av: kajsa

Filmen kommer att visas fr.om den 25e december! Följer dig även via bloglovin nu, blev nr. 271 :) kram

Postat av: nessa

Jag är med! Filmen kommer att visas den 25 december, jag följer redan din blogg på bloglovin' :)

Postat av: Sandra Sillén

19 december har filmen premiär!
Följer dig på bloglovin!!

Postat av: Tilda Bengtsson

Den har premiär på juldagen, alltså den 25e december :)

Postat av: Camilla

Jag är med!
Den kommer visas den 25 december :)

Postat av: Matilda Jansson

Omg bästa någonsin, filmen kommer ut på bio i Sverige den 19:e december annars så kommer den ut om 10 dagar alltså den 25:e! Och jag följer dig redan på bloglovin:)

Postat av: Stella

Åh vad rolig tävling!! Justins nya film Believe kommer att visas på bio den 25e december i USA (julafton där), medans den här i Sverige kommer den att visas redan den 19e.
Ska själv se den och är sååå taggad!
Kram

Postat av: Jenny

jag är med.
svar: 25 december

Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och Justins film Believe visas på bio den 19 december 2013.

Följer dig via Bloglovin redan.

Kram Sanna

Postat av: sandra

Svar: om 10 dagar (den 25e)
Följer sedan länge på bloglovin ^^

Postat av: moa

Jag är självklart med och som jag fattade det så är den på bio på juldagen. Har även börjat följa dig på bloglovin!

Postat av: lisa

har lagt till dig på bloglovin, och justins film believe har datumet 25de december som prämiärs datum men den kommer visas 18 i LA och 19de i sverige :)

[email protected]

Postat av: lisa

har lagt till dig på bloglovin, och justins film believe har datumet 25de december som prämiärs datum men den kommer visas 18 i LA och 19de i sverige :)

[email protected]

Postat av: jan

19 dec

nr 274 tror jag på bloglovin

Evig kärlek från Jan

Postat av: veronica hedlund

jag är jöätte gärna med

svar på frågan: 25 december

jag följer dig redan på bloglovin.

kram veronica

Postat av: Erika - lilla familjen

19 december har den premiär :)

Postat av: Johanna

25.12 kommer den :)

Postat av: liselotte

Jag är med och tävlar, svarar Juldagen. Mvh Liselotte

Postat av: therese kunnas franzen

25/12/13! :D [email protected]

Postat av: Frida W

Den har premiär på juldagen.

Postat av: Alicia Siverman

Svaret är: 19 december 2013 :)

Postat av: Anna L

Juldagen

Postat av: hanna

omg bästa tävlingen ever!!! i sverige kommer den visas från 19 december och i usa kommer den ut på bio on christmas day (25dec)

Postat av: agnesandersson

Den kommer ut den 25, iaf vad som står på sidan! Men i Sverige kommer den ut den 19 på bio :)
kram

Postat av: Felicia Bornefjäll

ÅH denna underbara parfym, underbara doft och underbara Jusin! <3 Hade varit en dröm att få lukta som The key. Filmen kommer visas om exakt 10 dagar, alltså på juldagen. MEN hittade jag här ( http://www.sf.se/nyheter/2013/11/Varldspremiar-for-Justin-Biebers-Believe-i-Sverige-den-19-december/ ) att sverige har första premiären den 19 december. :D

Följer dig även på bloglovin och blev nr. 275

kram håller tummarna. :)

Postat av: Julia

Vid juletid, premiären är den 18 och 25 dec :) Följer dej på bloglovin.

Postat av: evelina

På juldagen! eller ja (christmas day) <3 love u har lagt till dig btw!

Postat av: evelina

På juldagen! eller ja (christmas day) <3 love u har lagt till dig btw!

Postat av: Spacegirl

Den kommer att ha premiär på Juldagen.

Postat av: Minna

Själklart är man med!!

Postat av: Sofia Eriksson ♥

Den kommer att visas på Juldagen :)

Postat av: Ebba Agert

Bion har premiär den 24 November, följer på Bloglovin och håller tummarna!

Postat av: Therese

Jag är med!
Svaret på frågan är: Den visas om 9 dagar, från och med idag 16 december!

Postat av: Aurora

Filmen visas i Sverige 19-26 december, blev nr 314 på bloglovin. Blev sjukt glad när jag såg din lucka 15, parfymen är min dröm och jag ska se bion den 19:de!!! Håller tummarna nu! :)

Postat av: my

1. släpps den 25/12
2. följer dig på bloglovin sedan tidigare :)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn (nu med JULKALENDER)

Rätt svar är: på juldagen!

Följer dig redan på bloglovin, blev nr 1 som gillade inlägget

Kram Annika
[email protected]

Postat av: Selicia Strindlund

Vilket kanonpris! :)
25 december kommer Jutin Biebers film ut på bio.
Kram

Postat av: Ulla

Juldagen . Följer dig på Bloglovin.

Postat av: Malin Sirviö

Jag är med :D
Svar: den 25 december! (19 december på sf)
Följer dig på bloglovin som nr 274

Postat av: Gabriella Wikström

På juldagen :)

Följer dig på bloglovin

Postat av: Zandra S

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! :)

Har luktat på denna innan, och den luktar ju bara såå underbart!! <3 <3 <3
Så nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3

1. Kan inte komma in på sidan du länkade :/ Men Justin Bieber-fan som jag är vet jag att den har premiär här i Sverige den 19 dec ;) <3 <3

2. Lagt till dig på bloglovin :) Blev din prenumerant nummer 332 :)

Postat av: Jennysen

Enligt sidan så har den premiär på juldagen, men enligt sf.se så har den haft premiär i Sverige 19 December! :P




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: