LUCKA FEM

Dags att tävla ut lite julklappar nu också! I dagens lucka så tävlar ni om ett kit från Kicks.se, för tjej eller kille. För tjej en julask med Britney Spears, som innehåller Fantasy parfym, Showergel och Bodylotion med värde av 400 kr. För kille ett presentkit från Nivea som innehåller Energy for Men, Dry Impact Roll-on och After Shave Balm med värde av 150 kr. En perfekt julklapp till mamma/kompis eller pappa/bror eller varför inte till dig själv? För att vara med och tävla så ska du lämna en kommentar till detta inlägg och berätta om du vill ha ett kit för tjej eller kille och berätta vem du skulle ge kitet till och varför. Lycka till! ♥ 
 
 
 
Postat av: Linn Löfholm

Jag är med! Skulle ge kitet till min mamma då hon är värd ett sådant fint kit och det skulle vara en super bra present!
Kram och God jul!

Postat av: Lotta Larsdotter

Jag önskar vinna presentkitet för en tjej och ge till min bästa kompis då hon förtjänar en fin julklapp!

Postat av: Ronja

Jag skulle vilja vinna kitet för män för det skulle vara perfekt att ge i julklapp till min underbara pojkvän, som är värd det finaste! :)

Postat av: Hippie Indianen Sandra

Jag skulle vilja ha kittet för kille, så jag kan få ge min underbara pappa något fint i julklapp! jag vet dessutom att han använder sig av Nivea, så detta vore den perfekta gåvan till honom.

Postat av: Anneli

önskar Presentkit för tjej, det skulle jag ge till min syster för hon gillar Britney Spears väldigt mycket!

Postat av: monica nilsson

Fin julklapp till min dotter.

Postat av: Lida

Jag är gärna med och tävlar.
Om jag vinner jag vill ett kit för tjej och detta fantastiska kit jag vill för mig själv.

Postat av: joi

Jag vill vinna herrkitet och ge till min karl där hemma som gått igenom ett svårt och tufft år, men ff har ett leende på läpparna.

Postat av: David Andreasson

Jag är med :)

Skulle vilja ha kille kitet och skulle ge det till min pappa för att jag har ingen julklapp till han än!

Postat av: Malin Sirviö

Jag är självklart med! :D
Har önskat mig fantasy-parfymen från Britney Spears jättelänge nu men aldrig köpt den. Så om jag vann skulle jag ge tjej-kitet till mig själv! :D För att jag har önskat mig denna parfym sedan den kom ut, jag gillar Britney Spears, doften och färgen rosa som flaskan är!
Håller tummarna! :D

Postat av: Mollan

Jag skulle bli superglad om jag vann tjejkitet- och det skulle gå till mig själv eftersom jag dels är parfymlös och dels fyller år i dagarna :)

Postat av: Emma

Jag skulle vilja vinna kitet för tjejer. En av mina bästa vänner hade fått det bara för att hon är hon och alldeles underbar. :)

Postat av: Natalie

Jag skulle vilja ha kitet för tjejer. Jag skulle ge det till min bästa vän. Vi umgicks varje dag när vi gick i gymnasiet. men nu har vi båda skaffat jobb och flyttat hemifrån så vi träffas inte ofta.. Skulle vilja visa att jag fortfarande bryr mig om henne med denna present då hon älskar Britney Spears! Det skulle vara perfekt.

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Jag vill gärna ha ett kit för tjej och det tänker jag ta till mig själv om jag vinner.

Jag får inga julklappar så hoppas jag vinner en :-)

Tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/05/lucka-5-hos-annaiz-512/

Postat av: madde

Vill egentligen ha till mig själv men juletider handlar mer om att dela med sig så jag vill vinna niveakittet till min käraste sambo!

Postat av: Nadia Påfvelsson

Jag skulle vilja vinna Britney parfymen, för när jag luktar gott blir även killen glad. Så blir en julklapp till två ;)

Postat av: Therese

Jag är med!
Jag skulle vilja vinna kitet för tjejer till mig själv faktiskt. Efter alla julklappar jag ska köpa så kommer jag inte ha råd att köpa en julklapp till mig själv (är som en tradition sen jag fyllde 10 att jag alltid köper en julklapp till mig själv). Har satt upp den där på min önskelista och vore nice att kunna ge mig själv den i julklapp! :)

Tack för en fin tävling!

Postat av: Mari

Sambon är Nivea trogen, så ett presentkit vore perfekt till honom.

Postat av: M▲J▲ K.

Jag skulle vela vinna Britney Spears parfym. Om jag skulle vinna skulle jag ge den till min kompis i julklapp :)

Postat av: Anna

Jag jobbar 85% och pluggar 50% och sen är jag allt annat: mamma, fru, vän, släkting etc.

Så en vinst av tjej kitet skulle vara en liten morot till mig själv.
Hoppas på vinst

Postat av: Caroline, 20 och blivande tvåbarnsmamma!

Jag skulle bra gärna vilja ha kittet för tjej till mig själv, men jag skulle faktiskt välja det för kille, jag har ingen aning om vad jag ska ge honom annars, detta är produkter som jag vet att han tycker om och använder väldigt mycket så det är nog en väldigt passande klapp! :)

Postat av: Elin

Ett Britney Spears- kit, varför inte? :)
Lite själviskt kanske, men skulle nog gärna vilja behålla det själv.

Postat av: Lina Eckerström

Jag hade velat ge mannen Niveakitet :) Han använder bara Niveas produkter så det hade ju passat väldigt bra :)

Postat av: Amanda

Kitet för tjejer. Jag skulle ge det till min kompis som älskar Britney Spears parfymer.

Postat av: Victoria

Jag skulle vilja kitet för tjejer,jag skulle ge det till min syster för att hon verkligen behöver stöd och en massa kärlek just nu! :)

Postat av: Emelie Wallerström Davidsson

Då vi har lottdragning när det gäller julklappar, så fick jag detta år min styvbrors flickvän. Jag är värdelös på julklappar så skulle detta passa perfekt till henne, då hon älskar parfymer och dy.l!

Postat av: Erika Olsson

Jag skulle välja kitet för en tjej och tänker vara lite självisk nu men jag skulle ge den som julklapp till mig själv för jag älskar Britney Spears och den där parfym luktar så otroligt gott. Hoppas och håller tummarna nu!

Postat av: Eva Lindqvist

Jag skulle vilja ha ett kit för kille och jag skulle ge det till min son som behöver lära sig ett och annat om hygien ;)

Postat av: Jane Larsson

Jag skulle vilja ha setet till tjej. Det skulle jag ge till min systerdotter på 17 år. Hon går stylist utbildning på gymnasiet och älskar allt som har med skönhet att göra. Tror det skulle passa henne jättebra!

Postat av: Ottilia Molin

Hej! Jag skulle önska mig ett kit för kille för att ge till min sambo i julklapp. Vi är båda luspanka studenter och det vore så fint att ge honom en RIKTIG julklapp (inte bara typ "presentkort" på städning eller massage eller något annat hemmasnickrat)! Det är dessutom precis den deon han använder så jag är säker på att doften på produkterna skulle passa honom! <3

Postat av: Alexandra Eriksson

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag skulle vilja vinna ett tjej-kit som julklapp till min syster! Jag älskar att köpa julklappar och när man har många att köpa till säger plånboken till slut ifrån och jag har inte möjlighet att köpa hur mycket saker dom helst till de jag vill. Jättetråkigt! Därför vore det toppen att kunna ge bort något man vunnit! :)

Postat av: Petra Andersson

Jag hade velat vinna ett kit till en tjej. Närmre bestämt min sambos äldsta dotter. Hon är 12 år och detta året bestämde hon sig för att vi bara skulle köpa hälften av hennes julklappar och hälften skulle hon skänka till barn som inte fick så många. Nu är alla paket skickade och denna tjejen med världens största hjärta hade verkligen förtjänat att vinna <3

Postat av: Maria Karlsson

Hejsan! Jag skulle vilja vinna tjejkitet åt min kära mamma. Tycker att hon förtjänar en god doft efter att ha jobbat hårt hela året och för att hon är en underbar mamma!

Postat av: Sandra

Jag vill jätte gärna ha ett kit till en kille. Jag skulle ge de till min sambo i julklapp. Han skulle bli glatt överraskad för en sådan julklapp :)

Postat av: pam

Jag skulle vilja ha kittet för en tjej! Om jag vann skulle jag ge det till min mamma, för hon betyder så mycket för mig <3

Postat av: Ioana Maxim

Jag skulle ge denna till mig själv för att jag har haft ett tungt år och behöver pigga upp migsjälv! :)

Postat av: Erika - lilla familjen

Jag önskar vinna kitet till en tjej. Skulle ge det till min syster då jag vet att hon älskar Britney Spears-parfymen!

Postat av: qat

Jag vill såklart vinna Britney Spears-set till min älskade dotter. Jag vet att hon skulle bli överlycklig eftersom hon inte förväntar sig något så fint alls. :)

Postat av: Maria Rudolphi

Jag skulle vilja vinna kittet för tjej, och skulle vilja ge det till mej själv då jag själv inte har råd att unna mej något sådant :) Parfymen jag har nu fick jag av min faster i julklapp, och den är nästan slut, så det skulle vara väldigt bra att få en ny. Har även, sedan fantasy-parfymen kom, gillat den riktigt mycket! :)

Postat av: Frida Eriksson

Jag vill ha tjej-kitet. Jag har ingen julklapp till min syster än och jag har ingen aning om vad jag ska köpa eftersom jag inte har så mycket pengar heller. Min syster älskar Britneys produkter men har inget av det där. Hon skulle bli så glad :)

Postat av: Agnes

Min lillasyster har fyllt 20 år och hennes favorittparfym är just Britneys rosa! Jag är student och inte haft möjlighet att ge henne något. Vore jätteglad om hon vann kitet!
Mvh

Postat av: Susanna Nyberg

Jag vill vinna presentkitet till en tjej. Det skulle jag ge till min dotter.

Postat av: Anonym

jag tänker ge den för pojkar till min kusin, han äromöjlig att hitta på julklapp till

Postat av: Malin Svensk Björck

Jag vill ha kitet för tjej. Det skulle jag ge till min nya underbara väninnas lika underbara tonårsdotter ♥
Dom människorna har gett mig sååå mycket glädje!

Postat av: Elin

Jag vill ha tjej kitet och ge till min vän :-)

Postat av: Erika

Jag vill vinna setet till tjej och ge till min syster. Hon har haft ett tufft år och förtjänar en present

Postat av: saandriiie

Jag skulle vilja vinna tjejkitet och ge till min mamma som har ställt upp så himla mycket för mig och hjälpt mig när jag har haft det jobbigt hon skulle blivit jätteglad över detta kit =)!

Postat av: Amanda R

Jag vill vinna kitet för tjejer, och om jag vinner ger jag det till min syster som alltid går och luktar på den när vi går på stan tillsammans. Jag tror hon skulle bli överlycklig! :)

Postat av: Liie

Jag skulle vilja vinna tjejkitet till mig själv, jag behöver en ny doft då jag är så less på de få jag har.

Postat av: Malin

Skulle vilja vinna killsetet.
Det skulle jag ge min bror som alltid kan konsten att förgylla en usel dag.

Postat av: alexandra

Jag skulle vilja vinna tjej boxen till min flickvön då detta är hennes favorit oarfym, det skulle vara en perfekt julklapp!

Postat av: Fredrika

Fin tävling! Har alltid tyckt att Britney Spears parfymer doftar jättegott. Om jag hade den stora turen att vinna skulle jag ge presenten till mig, en uppmuntran efter en jobbig höst!

Postat av: Anette Eriksson

Jag vill vinna till min dotter Sabina
hon älskar dofter som är feminina
Det är Britney Spears som högst rankas
när det önskningar till jul vankas

Postat av: Selicia Strindlund

Jag vill ha kit för tjej: Britney Spears julask!
Om jag vann skulle jag gett den till min kompis Liza i julklapp, för att nyligen köpte jag Britney Spears Fantasy parfym och då luktade hon på den och tyckte det var det godaste hon någonsin luktat på, och skämtade om att jag skulle ge den till henne i julklapp. Så därför skulle det vara hur fränt som helst att ge hon detta kit.
Ha det bra! :)

Postat av: Julianna Fredriksson

Hej!
Jag är gärna med i din fina tävling.

Jag vill ge Britney Spears till min kära dotter som har haft ett tufft år med skola och socialen. Därför vill jag muntra upp henne med denna härliga julklapp.

Följer din blogg

Mvh Julianna

Postat av: Cattis - mamma till Adrian, Alfred & Silas

jag skulle vilja ge britney spears-kitet till mig själv ;) hade parfymen när den var precis ny, och gillade den verkligen :D

Postat av: Alice Johansson

Jag skulle vilja vinna kittet som är till en kille så jag kan ge den till min underbara pappa i julklapp :)

Postat av: gabriella Wikström

Jag vill ha ett kit för tjej som jag vill ge till min underbara mamma som egentligen inte vill ha några julklappar för hon vill att vi ska spara våra pengar. Men jag vill så gärna ge henne något då hon ger oss så mycket!:)

Postat av: Katarina

Jag skulle vilja vinna presentkitet från Nivea till min underbara sambo. :) Han brukar använda deras produkter så jag vet helt klart att det kommer bli uppskattat!

Postat av: Emma

Jag skulle ge det till min mamma som alltid ställer upp för mig i vått och torrt! Skulle alltså vela vinna ett tjej-kit isåfall!

Postat av: emma

Vill vinna kit till en tjej. Skulle vilja ge bort det till min syster som är bäst, trots att vi bråkar lite ibland. Hade varit kul att kunna ge henne nåt extra, men plånboken ekar lite tomt nu.. :)

Postat av: kajsa

Jag är med! Jag skulle vilja vinna kitet för tjej. Det hade varit en perfekt present att ge till en utav mina närmsta vänner i julklapp. Hon gillar Britney Spears parfymer väldigt mycket, därför hade det passat perfekt att ge detta kitet till henne! :)

Postat av: Tove

Jag hade gett "tjej"-kitet till min bästa vän som snart fyller 18. En stor dag helt enkelt som ska firas med pompa och ståt.

Annars hade far min nog blivit glad för killprodukterna.

Postat av: Tina Carlström

Jag skulle vilja vinna ett tjejkit till min systerdotter som är 11 år. Hon hade älskat att få sin alldeles egna första parfym. Perfekt nu när hon börjar gå på disco i skolan och när hon tränar så mycket så är ju duschkräm super! Hoppas få ge henne detta i julklapp!

Postat av: Sofie Herdell

Jag skulle vilja ha det kitet för tjejer. Detta skulle då bli en julklapp till min syster som verkligen är helt inne i Britney Spears. Hon lyssnar på hennes låtar hela tiden och har velat ha Britneys parfym nu ett tag, därför skulle hon blivit super duper glad om jag ger henne en julklapp med parfymen i! Tack på förhand!

Postat av: Sonja Jansson

Hej! Jag är med och tävlar och skulle vilja vinna tjejkitet. Jag skulle ge det till min bästavän då det är så otroligt svårt att hitta presenter till henne och jag vet att hon skulle uppskatta det enormt. Jag skulle också spara lite pengar då hon fyller år några få dagar efter julafton också, haha.

Ha en bra dag!

Postat av: Jonna

Jag skulle vilja ha tjej-kitet, som jag skulle ge till min mamma. För det tycker jag att hon är värd eftersom hon har kämpat så mycket detta året!

Postat av: Mathilda Nilsson

om jag skulle vinna så skulle min lillasyster få tjejkitet, har inte träffat henne på 5 månader och hon kommer upp nu till jul, hon är den svåraste att köpa juklapp till och det enda hon använder sig av för att fixa sig är just parfymer etc (dvs viktoria secret och bodyshop hudkrämer) så det skulle vara en perfekt juklapp till henne! :)

Postat av: Tanja

Hej! Jag skulle ge kill-kitet till min underbara man som har haft ett tufft år. Han har rakat av sig skägget som han haft i 6 år! Detta kit skulle komma så väl till pass för honom.

Postat av: ∞NORA∞

Med! :D Till tjej! Skulle ge den till min mamma <3 Tänkte först ge en annan sak.. Men den gick sönder.. :( Så.. <3

Postat av: Olivia

Skulle jag vinna så skulle jag vilja ha en tjejbox, som jag skulle ge till min finaste vän Lilly.

Postat av: Carro

Om jag vann skulle jag vilja ha kill-paketet, för att ge till en väldigt speciell kille. Tycker Nivea luktar jättegott, och skulle gärna pussa honom när han har det på sig! :)

Postat av: aina [fotoblogg]

Jag vill ha ett kit för tjej :) skulle ge den till min kompis därför att hon ÄLSKAR rosa, tror hon skulle bli väldigt glad!

Postat av: stina liffner

Jag skulle vilja ge tjej kitet till min stora syster i julklapp. Det skulle vara en perfekt julklapp ´till henne, och hon skulle fötjänna en fin presentbox, med lite lyxiga saker i, därför att hon är värdens bästaste storasyter.

Postat av: Sofia Eriksson ♥

Jag är med! Jag skulle vilja vinna tjej kitet :)
Jag skulle faktiskt ge kitet till mig själv som en julklapp från mig till mig efter allt slit i skolan. Dels så har jag redan en sån parfym men det är inte mycket kvar i flaskan så jag är i behov av en ny :)

Postat av: Daria

Trevlig lucka minsann =)
Om jag vinner önskar jag ett kit till en kille, så kan min fina sambo få en fin liten julklapp från sin dotter (som föddes för snart 3 v sen).

Postat av: Sofie n

Jag skulle vilja vinna kitet för kille och jag skulle ge det till min pappa i julklapp! :)

Postat av: Spacegirl

Jag vill vinna kitet för tjej och jag skulle behålla det själv därför att jag är värd lite lukta gott i jul:-)

Postat av: Josephine

Jag vill ha tjej kittet om jag vinner, kitet skulle jag ge till mig då jag tycker att jag är värd detta efter en tuff höst i skolan :D

Postat av: Mirjam

Jag är gärna med och tävlar, skulle vilja ha Britney Spears-kitet. Vore en perfekt julklapp till min kompis - hon är het galen i parfymer och tycker att det är väldigt viktigt att lukta gott haha, därför är jag helt säker på att hon skulle uppskatta detta paket! :)

Ha det bra!

Postat av: Jenny

jag skulle vilja vinna tjejkittet till en vän för hon skulle verkligen tycka om det här kittet :)

Postat av: Ulla

Till en tjej, nämligen min dotter. För att hon är den hon är helt enkelt BÄST!

Postat av: Alma Bengtsson

Skulle vilja vinna kille-kitet! Perfekt julklapp till pappa, tycker alltid att det är så svårt att komma på vad man ska ge till pappa :)

Postat av: Patrik Nilsson

Hej hopp!
Jag skulle vilja vinna paketet för killar från Nivea.
Skulle ge det till mig själv. Killar behöver också sköta om sig :)

Postat av: Diana - modegalen tjej

Vill ha ett kit för en tjej!
Skulle ge denna fina gåva till min kusin som alltid finns där och ställer upp för mig, tror hon skulle uppskatta det väldigt mycket. Jag hade blivit sjukt glad om jag hade fått sådana här produkter så jag tror hon också kommer bli det om jag ger det till henne! Riktigt grym tävling tjejen, kramisar!

Postat av: Emma Ek Granström

Hade vilat ha tjej kittet! Och hade gett det till mig själv såklart, vill ju lukta gott som fan :D

Postat av: bitskemma

ett kit till tjej som en julklapp till mig själv eftersom jag älskar alla Britneys dofter=))

Postat av: annika

Mjuk, go och len, vill mamma va i adventsstakens ljuva sken, doftar hon härligt likaså, kanske hon tomtens kyss lyckas få!!
Jag bootsar mitt ego ger den till mig själv

Postat av: Matilda

Är med :)

Vill vinna kitet till kille! Min sambo lyckas på något vis alltid ha slut på deo men om jag vinner detta så kommer jag iaf vara säker på att han luktar gott på julafton :P

Kram Matilda

Postat av: joanna

jag skulle vilja tjejkittet till min "plastdotter" hon är 10 år och parfymer är det bästa som finns just nu, pappa får använda gasmask för att gå in i badrummet på mornarna;)

Postat av: Johanna

Jag skulle vilja vinna Britney Spears kittet till mig själv för att fira att jag har klarar mig så här lång i studerandet, hälften avklarat vid julen :D

Postat av: E.W - photography

Ja precis:)

Postat av: Mikaela

Jag skulle jättegärna vilja vinna "Britney Spears"- kitet! Om jag vann det skulle jag ge det till min lillasyster, som älskar allt som har med rosa att göra! :)

Postat av: liselotte

Jag är gärna med, vill vinna ett kit för tjej, som jag skulle ge till min dotter. Mvh Liselotte

Postat av: cassandra

jag hade velat ha tjej kittet! har önskat mig just denna dem närmaste 3 åren (parfymen alltså, viste inte att det fanns en box O_O ) men fortfarande inte fått den istället raggsockor och skraplotter -_-

Postat av: Bodil Nordström

Åh, tjejkitet skulle vara sååå perfekt till min söta dotter!

Postat av: Sofie Andersson

Hej. Vill vinna till en tjej och då skulle min dotter få den.

Postat av: Jessica

Jag skulle gärna vilja ge detta set till min syster i julklapp! Hon är student så hon kan inte unna sig så mycket, så jag vet att hon hade blivit jätteglad för detta! :)

Postat av: chanette andersson

jag hade banne mig gett det till mig själv.
det hde jag varit värd..
sjuk som en galning och slitit med att flytta till hus ändå.. allt för maken o sönernas skull.
så yes till mig själv.. hi hi hi

Postat av: Jan A

Hej, jag skulle ge en julask med Britney Spears till Annis, 16 y/o, Sweden för att hon gör Sveriges bästa blogg: http://annnaiz.blogg.se/

Puss

Postat av: Camilla H

Det jag vill vinna,
får sambons hjärta att brinna,
om jag kitet från nivea får,
kommer jag att fälla en glädjetår. :)

Postat av: Alicia Siverman

Jag är med :) jag skulle vilja vinna tjejkitet och då skulle jag ge det till min syster, för hon både fyller år och har namnsdag samma dag som julafton är!

Mail: [email protected]

Postat av: Sara

Hej!
Om jag skulle vinna detta kit skulle jag vara en aning egoistisk och ge detta till mig själv. Har flera gånger varit på kicks och luktat på Britney Spears produkterna och dom luktar ju helt underbart!
Dvs, om jag vann skulle jag vilja ha det så kallade "tjej kitet"

Postat av: Amandas jul

Jag vill ha ett Tjej-kit till mig själv, beacause I'm worth it ;)

Postat av: Lina

Hej! Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha tjej-kitet. Den skulle jag ge till mig själv i julklapp. Britneys parfym var en av dom första presenterna jag fick av min sambo. En parfym kan väcka många minnen och det skulle vara roligt att se om min sambo känner igen doften efter så många år:)

Postat av: Emma Strömbäck

Om jag vann så skulle jag ge detta kit (tjej) till mig själv. Kanske låter egoistisk, men vill unna mig själv något ibland. Det är jun trots allt jag gör i mitt liv är åt mig själv och andra, och då gillar jag att belöna mig själv med små eller stora saker då och då, för att påminna mig själv att jag är duktig och att jag är tillräcklig.

Kram.

Postat av: Bella

En deo kan göra mycket men inte allt, och det vore ju rätt tråkigt framförallt. Men detta är så mycket mer skall du se, jag hoppas det kommer få dig att le. Du som tränar mycket är det nu OK att köra "raggar-dusch", använd detta så behöver du inte lukta usch! Till Brorsan



Postat av: Mathilda

Jag skulle vilja vinna setet till kille för att ge det till min bror i julklapp. Han gillar att lukta gott men unnar sig inte alltid bra produkter :P

Postat av: Nilla

Jag skulle vilja vinna kitet för män och ge till min sambo i julklapp, så kan han lukta lite extra gott^^

Postat av: Debbie- Mamma till 2 prinsar & Gravid

Jag är med och skulle vilja vinna paketet till mannen. Han behöver skämma bort sig lite så han hade fått en extra fin julklapp i är. :)

Postat av: Jennysen

Jag skulle jättegärna vinna ett fint tjejkit att ge till en holländsk vän som strax lämnar Sverige efter att ha pluggat här under hösten. Vore kul att få ge henne något när vi ska fira svensk jul i förtid nästa helg! :)

Postat av: Anna Norell

Jag önskar mig kitet för tjej, jag skulle ge det till min sons flickvän - världens raraste tjej.
Dessutom har sonen rest till Indien och kommer vara borta i fem veckor så flickvännen är ledsen och gruvar sig för julaftonen. hade varit roligt att få pigga upp henne lite.

Postat av: ANGELICA - hälsosamt mål

Jag skulle vilja kittet för män, och jag skulle ge det till min lillebror som en extrapresent för att jag saknar honom så mycket sedan jag flyttade från stockholm! han är värd allt i världen! <3

Postat av: ulla friberg

Set till tjej

Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och skulle vilja vinna till tjej och ge bort till min mamma. Hon "lånade" nämligen jämt min parfym när jag fick en i gåva vid min konfirmation och det var just Britney Spears parfym så vore så kul att överraska henne med en egen i stället i julklapp.

Kram Sanna

Postat av: Julia

Jag skulle vilja vinna kittet för män.
Jag skulle ge det till min pappa för att jämna ut pengavärdet mellan presenten jag köpt till honom och den dyrare jag har köpt till mamma.

Postat av: My Thulin

är gärna med & tävlar! Tjej kitet till min bästa kompis . Hon hade blivit så glad :D

Postat av: Linnea S.

Jag skulle välja tjej setet och ge det till min fina syster i julklapp.
Hon hjälper mig alltid med det hon kan när jag har det svårt eller inte mår bra. Så det är hon värd.

Postat av: Jeanette

Jag vill gärna vinna ett kit för en kille. Jag skulle ge det till min sambos bror.

Postat av: Gabbies

Jag skulle vilja vinna kitet för tjej som jag isf skulle ge till min älskade systerdotter som är 14 år. Hon har haft en psykiskt tung höst och skulle behöva uppmuntras med lite god doft.

Postat av: Emma-Julkalender på bloggen

Jag vill vinna killen kitet, till min kille i julklapp, perfekt till honom då han använder nivea :)

Postat av: Erika

Man-skulle ge lite lyx till min fästman.

Postat av: Sandra S

Jag skulle bli jätte glad om jag vann tjej kittet! För det skulle jag ge till min kära syster i julklapp!!!!!

Postat av: Lackert

Skulle vilja vinna det till kille. Till min kille för att han är världens underbaraste och snällaste som alltid ställer upp :)

Postat av: Naila Sejdic

Ifall jag hade turen med mig hade jag velat vinna tjejkitet.

Det skulle jag jättegärna vilja ge till min syster i födelsedagspresent som fyller år i februari, hon äääälskar att pyssla om sig själv alla möjliga lukter. Därför skulle detta kitet passa henne bra.

Kram på dig!

Postat av: Sanna

Jag skulle vilja vinna nivea kitet för kille. Det skulle jag ge till min pappa för att han är så underbar :)

Postat av: Fanny

Jag skulle vilja vinna kittet för tjej eftersom jag vill unna mig själv en riktigt fin julklapp, det förtjänar jag efter allt som hänt detta år! Det skulle dessutom vara otroligt roligt med just den parfymen, jag fick den för många år sen när jag åkte till paris, och nästa år ska det äntligen bli en resta dit igen, så det skulle vara roligt att få ha samma parfym igen.

Postat av: Malin

Kul tävling!
Jag är gärna med. :)

Jag skulle önska ett kit för killar,
har ingen aning om vad jag ska ge till
min bror i julklapp och detta Nivea kit hade varit
perfekt och blivit en väldigt uppskattad klapp. :)
Hoppas på tur.

Postat av: Jossi

Ja skulle vilja vinna tjej-kitet till mig själv, som belöning för att jag klarat av den här helvetesterminen i skolan med ämnen som jag aldrig i min vildaste fantasi trodde att jag ens skulle orka genomföra, men som jag nu fått A i. Jag är så glad och detta vore en perfekt belöning. :)

Postat av: Mamma Marie

Inget tjejrum utan den doften/stanken. Nu börjar även den flaskan ta slut för dottern så dags för en ny så hon kan "förpesta" huset ett tag till. ;P

Postat av: Carola

Till tjej, och jag skulle ge det till dottern

Postat av: Markus

Har jag turen och vinner så vill jag gärna ha kitet för tjej. Det ska i så fall tjejen få både för att det matchar hennes skönhet och sedan så är hon lite småtokig i britney. Dessutom så gillar jag Fantasy parfymen. ;)

Postat av: MizzCilla

Hej!
Jag skulle ge julklappen i lucka nr 5 min guddotter Stella som fyller år två dagar innan julafton och blir 11 i år.

Postat av: Petra

Jag är med och tävlar! :)

* Jag skulle vilja vinna Britney Spears kit

* Jag skulle vilja vinna detta kit till mig själv faktiskt. Jag har inte unnat mig så mycket till mig själv på senaste tiden. Skulle vilja vinna detta kit som en belöning till mig på att jag snart har klarat min första termin på universitetet :)

Kram!

Postat av: Christina Frisberg

WOOW!!! vilken härlig vinst!!
Jag skulle vilja vinna ett sett till kvinna och ge de härliga väldoftande produkterna till min dotter så hon slutar att nalla av mina skönhets produkter och make up hela tiden!! hoppas och drömmer om att just jag dragit vinstlotten!!!
KRAMELIKRAMEN!!! <3

Postat av: Eva-Lena

Superfin jultävling! Skulle bli glad över tjejkitet då jag har 2 tonårstjejer i familjen. De skulle helt enkelt få dela lika.

Postat av: Hunor Thurman

Britney Spears paketet till min flickvän för hon är den bästa sambon bästa mamman till våran lilla ettåring och hon förtjänar det bästa!

Postat av: JoHaNNa - Julkalender på bloggen

jag vill vinna kitet för tjej. då skulle jag ge det till min bästa kompis. har tyvärr ingen ekonomi att köpa någon julklapp till henne, så vore roligt att vinna en istället :)

Postat av: Ida Banck

Hej!

Lite julklappstips och hjälp åt julklappsbudgeten är verkligen välkommet! Jag och min börs vore evigt tacksamma om vi van kittet till tjej att ge till min svägerska, hon hade älskat det!

God jul!

Postat av: Karin backlund

Jag skulle vilja ha kitet för tjej. Oh jag skulle ge det till mig själv ! För det är jag värd efter att inte unnat mig själv någonting det senaste åren. Barnens julklappar är redan klara, vore kul med ett paket även till en trött morsa ;)

Postat av: Hanna

Jag skulle vilja vinna tjej-litet till mig själv, jag har precis blivit arbetslös och kan inte längre unna mig det jag vill, kitet skulle ljusa upp tillvaron lite extra för tillfället! Kram

Postat av: Maja

Jag skulle vilja ha Britney Spears kitet för då skulle jag ge den till min mamma i julklapp för att hon är världens bästa mamma och hon älskar parfymer.

Postat av: Zandra S

Åh, jag vill jättegärna vara med och tävla! :) Min nuvarande parfym är snart slut, och denna luktar ju bara sååå gott! <3 En riktig dröm-julklapp!! <3 Skulle bli så Obeskrivligt glad om tomten hörde min önskan, så nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan! <3 :)

Postat av: Emma

Jag vill ge tjejkitet till min fantastiska lillasyster i julklapp!

Postat av: Mia Andersson

jag skulle vilja ha kittet för tjejer och den skulle jag ge till min bästa vän sabine eftersom hon är den underbaraste vännen som finns och det hade varit kul att ge bort en doft hon inte redan har

Postat av: Lanja

Vinner man de man länkar till?

Postat av: Lanja

Vinner man de man länkar till?

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn (nu med JULKALENDER)

Jag skulle vilja ge Britney-kitet till min syster som tack för att hon alltid funnits där. Genom hela viktresan (-65kg) har hon stått som en stöttepelare o stöttat hela vägen - och genom graviditeten som var hemlig fram till typ v 20.. hon var den enda (förutom min man) som visste om det. Att hon orkat, är för mig en gåta - hon har ju haft ett eget liv också liksom...

Kram Annika
[email protected]

Postat av: josefina

Jag skulle vilja vinna Britney-kitet till min bästavän. Hon har alltid stått på min sida, stöttat min under ätstörning och depression, spridit sån fantastisk glädje när allt har vart skit. Jag såg på hennes blogg att hon önskade sig denna parfym, och hon är helt klart värd den för allt hon har gjort för mig, utan henne skulle jag inte klarat det lika bra, och bli frisk lika snabbt som det faktiskt gick! :)
Kram

Postat av: Melinda Tjulander

Jag skulle vilja vinna kitet för tjejen till min syster. För en av de enklaste anledningarna, jag älskar henne !

Postat av: linda

vill vinna tjej kitet :) och jag skulle ge det till min vän :D

Postat av: Frida

Hej!
Om jag vann skulle jag vilja vinna kitet för tjejjer.
Jag skulle ge det till min min underbara vän! Då jag vill ge henne något hon verkligen vill ha för att visa hur mycket hon betyder för mig!
Skulle va jätte roligt om jag vann! Kram! :)

Postat av: Frida

Jag skulle vilja vinna niveakitet till min pappa för att han alltid är så positiv och omtänksam, han har alltid bra förslag på hur man ska göra och hur man ska lägga upp saker. Detta kit skulle nog min pappa bli väldigt glad för. En annan anledning varför just jag vill vinna kitet är att det alltid är så svårt att köpa julklappar till min pappa eftersom att han inte önskar sig något speciellt. :)

Postat av: Jarina Leskinen photography

Jag skulle ge kitet till min lillasyster. Eftersom jag ser henne så sällan då vi inte bor på samma ort tycker jag hon förtjänar något fint och ett fint presentkit skulle ju inte kunna bli bättre.




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: