LUCKA ELVA

I dagens lucka så har ni chansen att tävla om en valfri Victorias Secret body mist från Fundiq.se. (Här hittar du vilka olika dofter det finns att välja bland)För att vara med och tävla så ska du svara på följande fråga "Vad kallas Victorias secret modellerna för?" svaret hittar ni här om ni bläddrar runt lite. Tävlingen avslutas redan ikväll klockan 00.00. Lycka till! ♥
 
Postat av: Mia

Modellerna heter "Angels" :)

Postat av: Natalie

Victoria Secret Angels kallas dem för :D

Postat av: Elin

Vad kallas Victorias secret modellerna för? Angels!
puss på dig!

Postat av: Johanna

De heter Victorias secret- änglarna :)

Postat av: Victoria

Jag är med! Victorias secrets Angels:)

Postat av: Mirjam

Jag är gärna med och tävlar! :) Har länge velat ha en body mist från Victoria's secret så vore verkligen roligt att vinna!
Modellerna kallas för angels, änglar.

Ha det så bra!

Postat av: chanette andersson

svar_ änglar

jag vill vinna denna så kan jag åtminstone lukta som en för att se ut som en e bara att glömma ha ha

Postat av: Johanna

De kallas Angels!

Postat av: Violina

1. Modellerna kallas för Victoria´s Secret Angels.
2. Vid vinst önskar jag Pure Seduction.

Postat av: Matilda

Är med!

"The Victoria´s secret angels" :)

Kram Matilda

Postat av: Art By Tina - Konst & Yoga

The Angels - Änglarnas smeknamn är The goddess - the queen, Ale, Bee, Candy, Doutzy, Bubley, Karlie, Lily, Lindsay och Randa.

Postat av: sandra

De kallas victoia secret angels
Håller tummarna nu :)

Postat av: Nathalié - Mamma till Charlie <3

Victoria's Secret Angels =)

Postat av: johanna andersson

De kallas för änglar :D

Postat av: Johanna.L

Svaret är: "Angels".

Postat av: Malin Hansson

Modellerna kallas "Victoria's Secret Angels" :)

Postat av: Emma Ek Granström

"angels" Hade velat vinna secret craving. :)

Postat av: Ulrika

VS modellerna kallas för The Angels.
Jag älskar Victorias Secret dofterna, luktar sååå gott! Men en som älskar dom ännu mer än mig är min systerdotter Linn. Hon är 11 år och skulle bli överlycklig om hon fick en sån här i julklapp! Så jag skulle vilja vinna en till henne. Håller tummarna så hårt jag kan!

Postat av: Stella

De kallas Angels :)
Åh vad jag vill vinna detta! Alltid hört så mycket bra om dem men aldrig luktat på dem faktiskt!
Hade velat ha Love Spell :)

Postat av: Emma

De kallas änglar. Victoria's angels.

Håller tummarna hårt! :)

Postat av: Jane Larsson

Svaret är Änglar.

Har länge velat om jag ska eller inte ska köpa, men vinner jag blir valet enkelt och hoppas på att hitta en favorit! :)

Postat av: Ellinor Eriksson

De kallad för angels om jag vinner skulle jag vilja ha strawberry and champagne att ge till min syster i julklapp

Postat av: Anonym

De kallas för Angels :)

Postat av: victoria

Dom kallas för victorias secret angels!

Postat av: Malin Svensk Björck

Dom kallas för änglar :-)eller angels snarare.

Postat av: Anette

Hej hej!
De kallas för änglar.
Ha en riktigt bra dag!!
MVH
Anette

Postat av: Therese

Svar: Pink models. :)

Postat av: aina [fotoblogg]

Modellerna kallas för Victoria's Secret Angels :) jag skulle vilja vinna denna body misten

http://fyndiq.se/product/242111-victorias-secret-strawberries-champag/

Postat av: Carola Wahlström

Dom kallas angels :)

Postat av: Tanja

De kallas för änglar. Hoppas hoppas jag har turen att vinna idag.

Postat av: Lida

Victoria's Secret angels

Postat av: Emma

De kallas "victoria's secret angels"! :D

Postat av: Filippa

angels kallas dom, eller ja änglar om vi ska ta det på svenska ;)

Postat av: JoHaNNa - Julkalender på bloggen

jag är med :) skulle bli så glad att få hem en vs parfym :) victoria secrets änglar kallas dom :)

Postat av: Lotta L

De kalls för änglar.

Postat av: Mikaela

Victoria's angels.
Jag skulle vilja vinna secret craving :)

Postat av: Eva Lindqvist

Victoria's Secret Angels

Postat av: Alma

De kallas Angels :)

Postat av: Elin

Modellerna kallas för Angels.
Jag skulle vilja ha denna :)
http://fyndiq.se/sok/?q=bodymist+midnight+victorias+secret&search=enter#301979-victorias-secret-coconut-passion-frag

Postat av: Petra Carlson

Svaret är: angels!

Tänk systers min om hon fick denna i julklapp... :)

Postat av: Ewelina

Svar: Victoria's secret angels.

Postat av: Emelie

Victoria´s secret angels kallas dem:)

Postat av: Emma

VS Angels

Postat av: Tove

De kallas för änglar. "Victoria's Secret Angels"

Postat av: Maria Karlsson

Jag skulle vilja ha doften coconut passion om jag skulle ville, och modellerna kallas för Victoria-secret änglar :)

Postat av: Mathilda

Angels såklart!

Postat av: Lina

De kallas för angels! :-)

Postat av: My Thulin

jag är gärna med & dem kallas "angels"

Postat av: Petra Andersson

Angels! Hoppas på tur :)

Postat av: Cilla

De kallas Angels! :)

Älskar Victorias Secret och har aldrig haft en body mist så jag håller tummarna!!

Postat av: Sandra S

Angels kallas modellerna
Om jag vann så skulle jag vilja vinna denna doft http://fyndiq.se/product/335221-victorias-secret-secret-craving-bodym/?product_1&halsa-skonhet&halsa-skonhet#335462-victoria-s-secret-citrus-dream-bodymi

Postat av: tova

Änglar =)

Postat av: ida

De kallas änglar :)

Postat av: Maddi

Dem kallas för "angels". Så dem är Victorias Secret Angels.

Postat av: Sara Kurdie

Dom kallas angels :)

Jag skulle vilja ha Love Spell :)

Postat av: Hannapalms

De kallas för Angels! Älskar Victorias secret! Eller ja, vem gör inte? Skulle gärna vinna midnight dare, den luktar såååå gott! Håller tummarna!

Postat av: Malin , Gravid med tvillingar

Angels:)

kram

Postat av: Jojo

va kul! ;)

Postat av: M▲J▲ K.

'Angels' :)

Postat av: Sofia Mattsson

Victoria's Secret Angels är vad modellerna kallas.

Fingers crossed!

Postat av: Annika

jag är med!
Svar; Angels
Vill vinna; http://fyndiq.se/halsa-skonhet/doft/damparfym/?search=category#332585-victorias-secret-body-mist-lotion-coc

Postat av: Kim

Angels såklart :) (Y)

Postat av: Viola

Victorias Secret ANGELS <3

Postat av: Viola

Victorias Secret ANGELS <3

Postat av: Madde

ANGELS :D

Postat av: Julianna Fredriksson

Hej!
De kallas för Victoria’s Secret Angels
Wow det här vill jag verkligen vinna. Alltså älskar
dessa underbara dofter. Det är ju bara ett måste
på julaftonskväll.

Mvh Julianna
mailadress: [email protected]


Postat av: Rebecka [FOTO]

Jag är med!

De kallas för Angels, eller Änglar på svenska :)

Kram

Postat av: Belma

Änglar eller Angels. Ska man säga det korrekt är det Victoria´s Secret Angels. Riktigt vackra är dem!

Postat av: Caroline, 20 och blivande tvåbarnsmamma!

"angels"

Postat av: Decibel Sandstedt

Svar: De kallas Angels / Änglar, =) <3
Hoppas och önskar stort!

Postat av: Emma Strömbäck

Svar: victoria's secrets angels

Postat av: qat

Angels (eller rättare sagt: Victoria Secret's angels). :)

Postat av: Maria Nguyen

Vs modellerna kallas för "Angels" tror jag i alla fall haha!
Om jag vann så skulle jag vilja vinna denna :) http://fyndiq.se/sok/?q=body+mist&search=enter#315250-victorias-secret-pure-seduction-fragr

Postat av: Frida

De kallas för "Victoria’s Secret Angels".

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Strawberried & champagne skulle jag vilja vinna

Delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/11/lucka-11-hos-annaiz-1112/

De kallas för Änglar

Postat av: Marta

Jag är med!

Svaret på frågan är: Victoria's secret angels

Jag skulle vilja vinna den här vs bodymisten: http://fyndiq.se/halsa-skonhet/doft/damparfym/?search=category#73522-victorias-secret-love-spell-bodymist

Postat av: kajsa

Dom kallas för "Angels" :) kram!

Postat av: Alicia Siverman

Dom kallas för Angel/Angels!

Mail: [email protected]

Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Jag är med!
Svar på frågan: Victoria Secret Angels kallas dem!

Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Jag är med!
Svar på frågan: Victoria Secret Angels kallas dem!

(jag skickade en kommentar innan men glömde min mailadress)

Postat av: Elin

Angel/Angels kallas dem :-)

Postat av: Mathilda Nilsson

svar: Viktoria secret`s Angels (Angels) :D

Postat av: Debbie- Mamma till 2 prinsar & Gravid

Jag är med och tävlar! :)
Svaret är Victorias secrets Angels

Postat av: Madde

ANGELS, en så lyckad present till mammsen I julklapp oohohohohohoho :D

Postat av: Mimi

Dem kallas Angels, så fanastisk tävling:D

Postat av: Petra

Jag är med och tävlar! :)
* De kallas för " Victoria's Secret angels "

Kram!

Postat av: Helen Holmberg

De kallas för änglar på engelska, dvs Victoria's Secret Angels.

Postat av: Frida Eriksson

Svar: Angels :)

Postat av: Marica

the victoria's secret angels. :)

Postat av: Alexandra

Angels!

Postat av: Jenny Sundqvist

De kallas Victoria's Secret Angels :)

Postat av: Tilda

Angels kallas dom för :)

Postat av: Emma

De kallas för "Angels" ! :)

Kram

Postat av: stina liffner

1. Angels
jag är med!

Postat av: Martina

De kallas för Victorias Secret Angels :)
Håller tummarna hårt då jag älskar deras body mists.

Postat av: Ellen Johansson

Jag är gärna med! Svar på frågan är: Victoria´s Secret Angels. Kram!

[email protected]

Postat av: Erika - lilla familjen

Victoria Secret Angels

Postat av: Erika - lilla familjen

Victoria Secret Angels

Postat av: Erika - lilla familjen

Victoria Secret Angels

Postat av: Erika - lilla familjen

Victoria Secret Angels

Postat av: Erika - lilla familjen

Victoria Secret Angels

Postat av: Erika - lilla familjen

Victoria Secret Angels

Postat av: Erika - lilla familjen

Victoria Secret Angels

Postat av: En plats i solen

Victoria Secret Angels

Postat av: Ellen

Jag är med! Dom kallas Victoria's secret angels! :D

Postat av: Jennysen

De kallas för Victorias Angels! :D

Postat av: Jenny

jag är med :)
Victoria's Secret angels

Postat av: Johanna LL

Dom kallas för Angels.

Postat av: Malin

Jag är gärna med, en Vs bidymist hade varit
en underbar julklapp. :)

De kallas för Victoria's Secret Angels, :)

Hoppas på tur.

[email protected]

Postat av: Sofia Eriksson ♥

De kallas för "Victoria's Secret Angels" :)

Postat av: Malin

Jag är gärna med, en Vs bodymist
hade variten underbar julklapp. :)

De kallas för Victoria's Secret Angels, :)

Hoppas på tur.

[email protected]

Postat av: Anna Norell

De kallas för Angels :-)

Postat av: Ebba A

"Angels"
Åh, håller tummarna, kram!

http://fyndiq.se/product/244371-victorias-secret-such-a-flirt-bodymis/
vill jag vinna! :D

Postat av: Diana

De kallas Victoria's Secret Angels fast man brukar ofta säga bara Angels :)

Postat av: Diana

De kallas Victoria's Secret Angels fast man brukar ofta säga bara Angels :)

Postat av: Sanna

Svar: Angels.

Kram Sanna

Postat av: AMANDAS JUL

Angels :)

Postat av: Josefin Norlén

Dom kallas för Angels :)

Postat av: Rebecka

Jag är jättegärna med skulle så gärna vilja testa Vanilla Lace som jag har hört mycket bra saker om:)

Svaret är att de kallas för Angels!

Postat av: Clara

Victoria's secret angels

Postat av: Jessika

Victoria Secret Angels

Postat av: Saga

De kallas för angels ( änglar )

Postat av: Jasmine

Dem kallas för Victoria's secret angels.
Strawberried & champagn skulle jag allra helst vilja vinna :)

Postat av: Maria Rudolphi

Jag är gärna med :)
Svaret är Angels

Postat av: Mikayla

De kallas för Angels :)

Postat av: OliviaPM

Dem kallas för ANGELS! :D Hoppas på tur :D
God jul :D

Postat av: Josephine

De kallas för Angels! :D

Postat av: Minna

De kallas för Angels!
Alltså "Victoria´s Secret Angels"

Nu håller vi tummisarna ! :))

Postat av: Julia

The angels!
Jag skulle gärna vilja ha denna :)
http://fyndiq.se/halsa-skonhet/doft/damparfym/?sf=brand:Victoria%27s+Secret#315288-victorias-secret-such-a-flirt-fragran

Postat av: Daniela

De kallas för Angels !
Om jag vinner vill jag ha http://fyndiq.se/halsa-skonhet/doft/damparfym/?search=category#315250-victorias-secret-pure-seduction-fragr ! :)

Postat av: Mimi Aronsson

Dom kallar för "Victoria's Secret angels" :)

Postat av: Spacegirl

De kallas för angels.

Postat av: Emma S

De kallas för änglar 😊

Postat av: jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Victoria Secret Angels

Postat av: Jeanette

Svar: Angels

Håller tummarna!

Postat av: bitskemma

angels =)))

Postat av: Linda

De kallas för Angels :)

Postat av: Sara

Det kallas för angels :)

Skulle vilja testa på pure seduction! Tycker vs body mist är perfekt att ha när man tränar, de luktar inte för starkt men man luktar verkligen gott!

Postat av: Danielle

De kallas för Angels.

Postat av: Alexandra T

Victorias secrets "Angels"

Postat av: Christina Frisberg

De kallas Angels!!! :)

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn (nu med JULKALENDER)

Victorias secrets Angels

Postat av: Amanda R

De kallas för Victoria's Secret Angels!
Jag skulle vilja vinna Secret True Escape. Jag har en sådan svaghet för jasmin. <3

Postat av: Carro

Jag är med!
Dom kallas för Victoria's secret angels!

Postat av: gabriella Wikström

Dom kallas för Angels

Postat av: Tracy

De kallas Angels!

Postat av: Liie

De kallas för Angels. Skulle mer än gärna vilja vinna Coconut Passion :)

Postat av: Alice

Dem kallas för anglels (Victoria secret's angels) (:

Postat av: Tilla

Vill tävla om body mist Pure Seduction! :)
Modellerna kallas "The Angels".

Postat av: Christina Frisberg

De kallas ANGELS :)
KRAMEN! <3

Postat av: Johanna Vinsa Lundbäck

Victorias secret angels :)

Postat av: Caroline

Dom kallas för Victoria secret angels
:)

Postat av: Julia

Svar: De kallas för Angels!

Jag är självklart med och tävlar!

Postat av: Elin

Är gärna med :) Dom kallas Victoria´s Secret Angels

Postat av: therese kunnas franzen

Jag är med! Victorias secret Angels:) [email protected]

Postat av: Linda

Åh vilken toppenvinst! :D
Modellerna kallas för "Angels" :) Victoria Secret Angels :)

Postat av: Anna L

Victoria's secret angels

Postat av: Lotus

De kallas för Victoria's Secret Angels

Postat av: E.w - photpgraphy

jaaa de såg väldigt gott ut med pärlsocker så de kanske man ska testa:D?!

Postat av: Malin Sirviö

Jag är självklart med! Har länge velat ha en Victorias Secret body mist :D
Svaret är Victoria Secret Angels (Änglar)

Postat av: David Andreasson

Hej jag skulle vilja vinna så jag kan ge till en kompis! :)
Modellerna heter VS Angels och jag skulle vilja vinna "Such a Flirt"


http://fyndiq.se/sok/?q=Such+a+flirt&search=enter#244371-victorias-secret-such-a-flirt-bodymis

Postat av: Emelie Wallerström Davidsson

De kallas Angels! :)

Postat av: MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!

De kallas för Angels

Postat av: Jenny

Victoria's secret angels.




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: