FAVORITE MOMENT OF THE DAY

Jag är med i en fototävling hos min favorit fotograf Rami Hanna, där temat är "Favorite moment of the day". Den här bilden blev mitt tävlingsbidrag, för vad är bättre än att ta en klassisk skinkmaka framför brasan på annandag jul? Håller tummarna hårt nu, vad tycker ni om mitt bidrag? ♥Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: Emma Andersson

Hej! Tänkte bara höra när du kommer att presentera vinnaren från tävlingen om kameran? :)

Postat av: Julia

När publicerar du vinnarna i tävlingarna?

Postat av: Genta

mysig Bild!

Postat av: Jojo

Vad mysig bild!

Postat av: Victoria

Så mysig bild!!

Postat av: Ida

Fin bild :)

Postat av: En plats i solen

Härlig bild

Postat av: Anonym

hur många bloggpoäng har du? :)

Postat av: Amanda [SPONTAN]

Fantastiskt mysig bild :)

Postat av: Annster

Tack så mycket! :)

Postat av: Therese Kunnas Franzen

Riktigt mysigt, hade själv tävlat med något liknande! Hoppas du vinner! :D

Postat av: Elin

Hej, när kommer vinnaren upp av nikon kameran?

Postat av: Emma

Himla fin bild, älskar redigeringen! :D

Postat av: Matilda

Riktigt fin bild! :)

Postat av: Karin Ågren

fin bild och fin blogg!

Postat av: Evve-Normal is boing!

Sjukt mysig bild!!

Postat av: Alexandra Champy

Mysig blogg du har! Skön stämmning haha;)

Postat av: David

Jätte fint! Jag är en slumpmässig besökare. Det var en länk till din blogg på min login sida. Jag har en blogg men bara "påbörjat" annars skulle jag lämna en länk. Om du vill ha lite bra råd, försök inte jobba som proffs fotograf tills du är kanske 21 år gammal. Du har en jätte fin stil och jätte bra smak/fingertopp känsla för bra bilder men de flesta som jag har sett som börjar jobba som fotograf i tonårsålder blir knäckt av stress och prestationsångest. Det bästa är att bara ta bilder när du vill och när du känner inspiration. Då kommer du att lära dig att lita på din magkänsla även när du känner stor press (typ när man plåtar ett bröllop). Ja det var mycket men lycka till! Du har talang och en gåva!

Svar: Oj, tack så mycket! :) Tack för tipset!
Annis Pöntinen

Postat av: ellen björktegen

vilken mysig bild!

Postat av: Clara

Jättemysig bild!

Postat av: Johanna Mikkola

ser mysigt ut!

Postat av: Trees, mamma i London

Sjukt fint! hoppas du vinner :)

Postat av: Maria Sundlöf

Underbart foto, du har verkligen fångat myset i stunden!! Härlig känsla i fotot och perfekt på juldagen att krypa upp och mysa vid brasan!! <3
Hoppas du vinner tävlingen!! :-)
Förresten, när och vart presenteras vinnarna i din julkalender?!?!? *håller tummarna stenhårt för en viss väska! *
Kram Maria S

Svar: Tack så jätte mycket fina du!! :) Vinnarna kontaktas alltid via mail! Kram :)
Annis Pöntinen




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: