ÅRSRESUMÉ - 2013

Jag har samlat ihop lite bilder från det passerande året i bloggen och skrivit lite kort om varje månad till.. 2O13 måste vara det året som gått fortast men även det året som det har hänt mest på för mig. Har nog varit med om dom jobbigaste sakerna genom tånoren det här året och det har varit en väldigt tuff kamp med tanken på allt som hänt i mitt liv senaste året. Men NU mår jag bra, och är lycklig. Har mognat som person och sett allt från den positiva sidan, som gjorde att jag klarade mig igenom allt och står här idag som en lycklig tjej. Ser fram emot 2014 nu, please be good. ♥ Hur har året varit för er?
 
 Januari/Februari - Två månader som det verkligen inte hände någonting på.. Bloggade knappt något heller.
 
 Mars/April - April var den bästa månaden i mitt liv eftersom jag såg Justin i globen, fattar det fortfarande inte än idag.. Helt sjukt. Annars så bloggade jag inte mycket den här månaden!
 
 Maj/Juni - Jag träffade min vän Julia för första gången (vi lärde känna varandra över internet) och spenderade i stort sätt hela sommaren med henne sen. Åkte till ullared och var på rix fm festival tillsammans. Slutade nian, och flyttade från Stallarholmen till Katrineholm.. 
 
Juli/Augusti - Jag spenderade sommaren i Katrineholm och gjorde inget mer än att sola under dagarna typ.. Hade en par fotografering med Cicci och hennes pojkvän och fyllde 16 år. Började även Gymnasiet. 
 
 September/Oktober - Gjorde mitt första fotojobb på min pappas bröllop, och var i Göteborg för första gången. + gick i skolan. 
 
 November - Fotade och bloggade väldigt mycket den här månaden, Fotade för första gången i en fotostudio! 
 
December - 1:a December så flyttade jag till Eskilstuna, och bosatte mig för gott. Gick på Belive premiären och grät ögongen av mig, Och förberedde mig för julen. 
Postat av: Josefine

Märkte din blogg via en annons och herre gud vad fin blogg du har!Jag har själv en blogg och önskar att en dag kan jag bli en lika bra bloggare och fotograf som du! Jag har själv en system kamera och älskar att fota. Jag skulle vara så sjukt tacksam om du lämnade en kommentar på min blogg.

Postat av: Lina

Gud vilken fin blogg! Har du lust att göra ett bloglovin byte? :)

Kram

Postat av: Sofia

Vilken otroligt fin blogg du har! Och bilderna.. wow!

Postat av: SARA

Verkar som att du haft ett bra år! Fina bilder du fotat under året med :)

Postat av: E.w - photpgraphy

helt fantasyiska bilder:D

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

alla sådana här inlägg verkligen!

Postat av: Mathilda

Åhh, vilka fina bilder! :))

Postat av: Anders Stolt

Massa fina bilder. :)

Postat av: maria lund

härliga bilder! :)

Postat av: jonna

härliga bilder :)

Postat av: Amanda

Oj oj, dessa bilder är nog några av det finaste bilder jag sett, sjukt duktig. Jätte söt bloggdesign måste jag ta och säga också.

Postat av: Michaela Thornström

Fantastiskt fin blogg! Hur gör du för att få så bra kvalité på dina bilder när du lägger upp dem på bloggen? :) något speciellt du gör tex i photoshop så det blir så bra kvalité?

Postat av: None None

himlans fina bilder du tar!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: