WEDDING

Just nu sitter jag på tåget mot Stockholm för att jobba som fotograf på ett bröllop. Inte vilket bröllop som helst heller, utan min egna Pappas. Är väldigt nervös eftersom det är mitt första riktiga fotojobb, men jag hoppas på att det ska gå bra! Så vill jag självklart slänga iväg en liten hälsning till Pappa och hans tjej som gifter sig idag, Grattis och önskar er all lycka i framtiden ♥
Och ni läsare får hålla tummarna för mig, att mitt första fotojobb går bra!
Photographs&Editing: Annis (ME) 
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh vad roligt, stort lycka till! :)

Postat av: NORA

Guud vilka fina bilder du tar, denna älskar jag, fokusen, motivet och vinkeln o allt, vad duktig du är!

NORABODINS.BLOGG.SE




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: