RIGHT NOW

Det här med att ha flyttat, börjat ny skola och skaffat nya vänner, må vara det bästa jag gjort. Mår verkligen så himla bra just nu, mer än lycklig. Och på tal om lycka, så får jag en Mac dator utav skolan i veckan. Så det är det jag lite sitter och väntar på just nu, för min stationära dator jag använder mig av just nu är nog inne i sina sista dagar. Tänkte bara informera er om detta, då jag med en ny dator hoppas på att uppdateringen blir lite bättre!  
 
Slänger upp en bild från sommarlovet, då Jag och Julia var ute och fotade. Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

vacker bild :)

Postat av: Kimmey ~ Kung varje dag

sv: roligt! :)

Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh så härligt att du trivs!

Postat av: Silvia

Jättefin blogg finis. Kika gärna in på min :)

Postat av: Elin Ernér

Jättefin blogg, och jag älskar din header verkligen!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: