NEW IN

Säg hej till mina nya jacka och min super fina plånbok. Har dessutom tidigare idag färgat håret, vad tycker ni? ♥
Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Annis (ME)
Postat av: Cajsa

snyggt och fina bilder! :D

allt bra med dig annars idag?

Postat av: Cajsa

jo tack det funkar. :)

Postat av: Jenny Karlsson

hätte fin, och super fina bilder :D

Missa inte min tävling som jag har tillsammans med nordicfeel där du kan vinna valfri body mist från victoria's secret :)

direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson?id=9699773
(Ber även om ursäkt om du fått kommentaren redan eller ogillar såna här kommentarer, kram)

Postat av: Sofia - Lever drömmen i LA

vad fint :D

Postat av: Julia Forsberg

Jättefint! :) Fina bilder också!

Postat av: Johanna - A dream as model ♥

SNYGGT :D

Postat av: johanna

men herregud vad fin du äär!!!

Postat av: j u l i a

sjukt snygg jacka! och gillar plånboken :D
SV; förstår det! :)

Postat av: Sofie

Såå snygg jacka :))

Postat av: Josephine

Snyggt :)

Postat av: Sandra SG

snygg jacka!

sDAGENS FOKUS!
DU har nu chansen att bli länkad på TVÅ bloggar! Detta är som dagens blogg fast BÄTTRE! Klicka in för att anmäla dig, Tänk på att du måste anmäla dig i båda bloggarna för att din anmälan ska gälla!

SÅ ENKELT ATT GÅ MED & om DU vinner läkas DU på TVÅ bloggar!

Här kan du tävla i Dagens Fokus:
http://sategu.blogg.se/2013/august/dagens-fokus-anmal-dig-med-din-blogg-har.html#post-comments

Postat av: Felicia

Snygg jacka!

Postat av: Sofie

Åh vart har du köpt jackan? helt kär i den, satt sjukt fint! väldigt fina bilder också! :)

Postat av: Silvia

Jättefin blogg finis. Kolla in på min blogg med ;)

Svar: Tack så mycket! :)
Annis Pöntinen

Postat av: Emmi ♥

sjukt snygg jacka, vart har du köpt den? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: