LAST DAYS OF SUMMER

Spenderar just nu mina sista dagar utav lovet hos min vän Julia. Vi har hunnit tagit en sväng på stan, varit ute i kvällssolen, fotat och idag har jag även varit med Julia på jobbet. Första gången på riktigt riktigt länge jag går upp så här tidigt, helt slut nu.. Jag åker hem på onsdag och då bloggar jag ordentligt. Sköt om er tills dess ♥
Julia och Jag i kvällssolen, fina sommar.
Postat av: kaffehörnan

Vad fina ni är

Postat av: N E L L I E

fin bild! :D
sv: vad bra,det är bra med mig också!

Postat av: Olivia

Snart sista dagen för mig också;( Fint kort!

http://olives.blogg.se/2013/august/fragestund.html#comment skulle du kunna ställa några frågor till min frågastund?<3 skulle bli glad då.

Postat av: Josefine

jätte fin bild! Låter som att du kommer få riktigt trevliga dagar :)

Postat av: kaffehörnan

Bilden är enormt fin, ljuset är trevligt




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: