ABOUT ME

Nu när jag varit off från bloggen har det hänt/kommer hända rätt mycket nytt i mitt liv. Så tänkte dela med mig utav några punkter av det ni missat.
 
♥ Jag har flyttat, bor för tillfället i Flens kommun. 
♥ Jag kom in på mitt förstahandsval. John Bauer, estet media. 
♥ Jag fyller 16 år om 8 dagar, 18 Augusti. 
♥ Har bokat in mitt första betalda fotojobb, bröllop i slutet av augusti.
Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Annis (ME)
Postat av: N E L L I E

SV: Ingen fara! :)
Allt bra?

Postat av: Felicias mode

Så snygg outfit! :)

Postat av: ebba

det var så lite :)

Postat av: Alice

Riktigt fin bild!!

Svar: Tack! :)
Annis Pöntinen

Postat av: Linnea Isojärvi

JB i Eskilstuna? :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: