TIPS

Jag fick hem denna kräm i veckan som passar perfekt nu till min torra hy, då jag brukar få rätt torr hy under vintern/våren. Aquaphor Soothing Balm är en universalprodukt som lugnar, mjukgör och skyddar mycket torr, sprucken, irriterad och skadad hud och är bland de mest rekommenderade produkterna, Aquaphor används bland annat utav kändisar som Beyonce och Kim Kardashian.
 
Jag har fått äran att testa denna produkt och jag är mycket nöjd med resultat då jag tycker den hjälper mot min torra hy. Jag har även fått äran att lotta ut 3 stycken produkter här på bloggen, skulle det vara något ni skulle vara intresserade utav? ♥
Photographs&Editing: Annis (ME) Product: Eucerin
Postat av: NILES (FOTO & VARDAG)

jaaa!!!!<333 min hy asså nu BLÄÄÄ så torr

Postat av: Nora

Åh JA! Är ett stort behov av såna produkter!!! Fin blogg :) skulle nog vara med i den tävlingen iaf!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: