SUNDAY

Godmorgon på er! Börjar söndagen med Banan o fil (bästa frukosten) och bläddrar igenom en gamal H&M tidning. Ber om ursäkt för att jag inte bloggat något under helgen, inte varit på topp riktigt. Har suttit och skrivit på ett inlägg ett tag nu åt er, får se om det kommer upp idag. Annars har jag en tävling att bjuda på idag! Håll utkik ♥
Postat av: Anna

åh gott! och spännande med en tävling :D

Postat av: Emma

Jag har en fototävling på min blogg just nu, skulle vara kul om du ville vara med! Inte så himla många anmälda hittills, så det är ganska stor chans att vinna :)

http://emmafoto.se/2013/april/fototavling-din-favoritbild-2.html

Postat av: Julia




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: