IN THE SUN

Sitter just nu i Solen med en banan milkshake, super härligt! Tiden flyger förbi och nu är det endast TVÅ dagar kvar till konserten, helt sinnes.. Någon utav mina läsare som ska dit? Ska börja göra mig i ordning för en dag med vännerna, Hoppas ni får en fin dag. Pussar ♥
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Åh vad härligt det där såg ut!

Postat av: Linnea

Svar: Tack så mycket! :)

Postat av: Maja

Jag ska dit, va i danmark 2011 och stod längst fram:)
va också i danmark igår (lördags) och hade golden circle.
och ska dit på tisdag och har VIP, och sedan på onsdag den 24 har jag meet & greet och ska få träffa han och sedan kolla på konserten från golden circle platser. heeeeeelt sjukt :D

Postat av: Emma

Jag ska också gå, fast på tisdag! Hoppas du får det kul :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: