bytt namn

− Sponsrat inlägg
Nu har Tvspelsweb.se har bytt namn till www.Kamda.se. Kamda säljer kameratillbehör som till exempel: kamerafilter, kamerastativ, kameraryggsäckar, kameraväskor, kameraremmar, motljusskydd, adapter till olika objektiv, ir-fjärr till kameran och mycket mer. Kolla in hos www.Kamda.se och se om du hittar något till din kamera! 
 
 
Postat av: ▲L I N N

Märkte det igår när jag skulle gå in på hemsidan ;). Och måste säga att jag älskar din bloggdesign & att du tar så jävla fina bilder! :) kram

Postat av: Fotograf Annie

Vill du ha chansen att vinna en värdecheck på 200kr från kamda.se så har jag en tävling på min blogg just nu :P

http://blogg.anniesfotografier.se/2012/september/tavling-vinn-ett-vardecheck-pa-kamdase.html

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

mycket bra sida :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: