blondie

Har gått och blivit blond under tiden förresten ;) Vad tycks? 
Postat av: Victoria

Skitsnyggt! Var kommer tröjan ifrån?:)

Postat av: ADRIANA

skitfiiiiint!!!

Postat av: Jonna Erlandsson

Hej!
Missa inte min tävling på bloggen just nu där du kan vinna en valfri kameraväska från Kelly moore! Både populära och grymt snygga väskor :)

http://jonnaerlandsson.se/blog/entry/29545

Postat av: anna (FOTOBLOGG)

tycker du passar bra i både brunt och blont, men detta var sjukt snyggt!! :)

Postat av: JOSEFINFOTAR ♥

Jätte fint :') ♥

Postat av: Lisa

Skitfint, funderar även jag på att bli blond men jag tror inte jag skulle passa i det. Vågar inte ta den risken heller, fegis som jag är ;P

Hoppas att du mår bättre!!

Postat av: ebba | foto

Snyggt det blev! Snygg topp också, har en också älskar färgen på den :D

kram

Postat av: julia

supersnyggt!

Postat av: Sofie

Åh vad fint! :D Jag tycker du passar bättre som blond :)

Postat av: Simon Glimholt

Fin bild, ljuset är riktigt fint med! :)

Postat av: K O K O S

Vad fin du är!

Postat av: ▲L I N N

Du passar jättebra! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: