SISTA OKTOBER

Det är verkligen sjukt hur fort tiden går, nu har redan hela Oktober gått också. 1 November innebär att jag flyttar helt, Imorgon är lägenheten våran och jag sover min första natt där. Känns ganska sjukt att jag spenderar min sista dag i detta hus just nu, bott här så länge! Men det är verkligen skönt med en förändring nu, det behövs verkligen. Jag kommer visa er bilder på nya stället när jag får tid över :) Ha det fint så länge ♥
- Photographs&Editing: Annis (ME)
Postat av: Anonym

gå in på min blogg och säg vad du tycker om mina tankar!;)

Postat av: ▲L I N N

Fina bilder!

Postat av: Jossan

Vad är anledningen till att du flyttar? (skola osvosv)
Vilka/vem bor du med där? :)

Postat av: Olivia

Nice pics!

Postat av: Signe Bergström

snygga bilder!!

Postat av: Hanna

Spännande att flytta! Samt jätte fina bilder! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: