NEW DESIGN

Kände att jag behövde lite nytt här på bloggen, så jag gjorde om designen helt. Vad tycker ni? Bättre/sämre? 
Postat av: CarroJohan

din design ser konstig ut, om du går in på inläggen o tittar så är menyn borta. Tänkte bara berätta :)

Skitfin annars! :D

Postat av: Amanda [SPONTAN]

Supersnygg!

Postat av: ▲L I N N

Fin! Men din meny syns inte för mig :(

Postat av: Mikael

Tjena, vilken snygg blogg du har!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram från Modemannen Mikael

Postat av: ebba | foto

Det vart grymt fint :D

Postat av: Johanna

Snyggt :)

Postat av: Sofia Holmberg - Foto / Musik

Ser jättefint ut! :)

Postat av: CarroJohan

Sv: japp det är fixat nu! :)

Postat av: liforsen

jättefint! :)

Postat av: Sara Juuso

vars är din bakgrund ifrån?




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: