BAD DAY

Denna vecka måste ha varit den jobbigaste veckan i hela mitt liv, så sjukt mycket som hänt. O som pricken över i:et blev jag och min cykel precis på körda av en bil, men jag mår bra som tur va. Ska kämpa mig igenom fredagen i morgon och hoppas på att jag i alla fall kan få en bra helg och en bättre vecka nästa vecka! Lite snö skulle ju inte heller sitta fel nu, har ni fått snö än? Hoppas ni haft en bättre dag än vad jag har haft och ta hand om er! ♥
- Photographs&Editing: Annis (ME)
 
Postat av: Jarina

Så fina bilder Annis!

Postat av: Victoria ♥

Så fina bilder!

Vår snö brukar komma i januari... grön vinter sist. Hoppas på snö denna vinter i alla fall!

Postat av: Jarina

Svar: Tack du :)!

Postat av: ❤ w i l m a ❤

Fina bilder! :)

Postat av: Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

klickar in & önskar dig en trevlig helg!
planer för helgen?

Postat av: Hanna S

Hejsan vilken jättefin blogg med underbara bilder!
Tänkte också säga att jag har en fototävling på min blogg det sklle betyda GULD om du var med i den! Men skynda dig att mejla eller göra ett inlägg om att deltaga för sista anmälningstid är kl 18:00 idag! Hoppas att du vill vara med! Du tar ju så fina kort!
Reglerna är enkla!
Direktlänk:
http://hannaasundin.blogg.se/2012/november/fototavling-med-tema-din-basta-bild.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

Postat av: felicia

hejsan! jag har just nu en fototävling i min blogg där du kan vinna ett presentkort som du sedan kan använda till att göra tin egen bok! en fotobok, en bloggbok eller kanske en minnesbok som du designar själv! bara du deltar så får du en rabattkod!:-)
om du tycker det låter intressant kan du läsa mer om tävlingen här: http://feliciaknutsson.webblogg.se/2012/november/fototavling-tema-portrattmanniskor.html#comment
det skulle vart kul om du ville delta! ha en fortsatt bra dag!:)

Postat av: C

fina bilder. :)

Svar: Tusen tack! :)
Annis Pöntinen




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: