Celine 2

- Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Cicci (Friend)
Postat av: Lova [Foto]

Jättefina bilder! :)

jag har två frågor och det hade varit jättesnällt om du vill svara på de!

Hur har du gjort så du får bilder i din meny?

vad har du för kamera och objektiv?



ha en fortsatt bra dag, kram.

Postat av: Victoria

vad fina!

Postat av: S O N J A F O T O

Såå fina bilder!

Postat av: Fnati <3

Riktigt härlig blogg!

Postat av: tyra

Fin blogg!! Gör mig glad och va med i min veckans blogg och tävla om att bli länkad för mina 300-900 läsare :)! Vad du behöver göra för att vara med kan du läsa här: http://ttyras.webblogg.se/2012/may/entry-164695434.html#comment KRAM!

Postat av: Linda

Så fina porträtt!

Postat av: Johnna

Fina bilder! Vilken kamera har du och hur redierar du dina bilder i photoshop? Alltså bara effekterna o om du andvänder ljusstyrka och sånt! Tacksam för svar ♥




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: