bladeroom


Jag fick hem ett paket från från bladeroom.se i veckan, som innehöll Gilette varor för tjejer som jag fick testa!
Dessa produkter fick jag hem:
Gillette Venus, 4-pack
• Gillette Venus
• Satin Care Radiant Apricot, 200 m
• Gillette Bikini Trimmer
• Satin Care Lavender Kiss, 75 ml


Gillette är ett känt märke inom raknings-produkter. De har ett lagom stort utbud och många olika valmöjligheter. Gillette har även produkter som är perfekt ämnade för oss tjejer och kvinnor. Jag har även hunnit testat alla produkter redan, och tänkte skriva en kort recension om dom.

Satin Care Radiant Apricot är ett rakgel som har en doft av persika och nektarin, Den gör huden mjuk och man känner sig fräsch efter användning! Aprikos oljan i den ger dessutom ett otroligt bra glid på hyn.
Gilette Venus är venus originalrakhyvel och har skyddskuddar som omger tre blad och ger en slät, nära rakning i bara ett drag. + Att jag fick med 4 rakblad till den, då man byter när det behövs!
Gilette venus bikini trimmer passar perfekt till sommaren då den är väldigt enkel att använda och ger ett snyggt resultat.
Satin Care Lavender Kiss är ett rakgel som har en doft av rosor, kallor och lavendel. Den innehåller lavendelolja vilket gör att  löddret gör din hud mjuk och silkeslen varje gång du rakar dig.

Bladeroom.se säljer gilette produkterna till ett lägre pris än i butikerna. Jag kommer definitivt beställa från bladeroom igen!
Postat av: fanny

tack, och detsamma! kommer absolut börja följa din blogg nu, super bra!

Postat av: maja

ååh, heldiggris!

Postat av: ʝEϟϟIC▲ // foto&vardag

Hej! Du har blivit utmanad på min blogg att svara på några frågor! Läs mer här: http://envisaste.blogg.se/2012/june/utmaning-11-fragor.html :)

Postat av: melanie

sv: tack så jättemycket!

Postat av: lisa

Ååh tack så hjärtligt!

Grymt fin din blogg är. Jättehärliga bilder också! Önskar dig en fin fredagskväll :)

Postat av: ladymuffin

vad roligt med lite bättre priser! Sånt där blir ju annars ganska dyrt i längden! :(




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: