10 dagar kvar

Samlade ihop tre random bilder som jag tog förra veckan, känns verkligen att sommaren är på gång nu! Endast 10 dagar kvar tills jag får sommarlov, alltså den 8:e juni! När får ni sommarlov? :)
Postat av: Anna

Den 15 juni :( åh dumma skåne...

Men när börjar ni igen?

Postat av: Jarina

Endast två dagar för mig ;)

Postat av: Victoria

Fina bilder! 15e juni. :(

Postat av: Hannahs - foto,naglar och vardag

Jag får sommarlov den 2:a juni! Alltså om två dagar ;)

Postat av: Maja J (photobytekla)

Jag slutar inte förrens den 14 :/

Postat av: S O N J A F O T O

15 juni, alltså om 16 dagar :(

Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Fina bilder!:D

Postat av: Lina

Så fina bilder! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: