some portraits

- Photographs&Editing: Annis (ME) Modell: Inca (FRIEND)
 
Passar på att slänga upp några härliga höst bilder på Inca som jag tagit, Min lilla plutt är just nu i kroatien och har det gött! Avis tjej som får nöja sig med regn vädret här i sverige.. Passar på att skriva en rad till dig Inca eftersom jag vet att du kommer se detta. Saknar dig otroligt mitt hjärta ♥
Postat av: Victoria

Min vän har vart i Spanien och gottat sig i två veckor ..;)

Svar: Fuskit! ;)
Annis Pöntinen

Postat av: Julia (Fotoblogg)

Vilken himla fin tjej :)

Fina bilder!

Svar: Ja visst är hon! :D
Tack tack! :)
Annis Pöntinen

Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

Du tar jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Annis Pöntinen

Postat av: S O N J A F O T O

Älskar bilderna!

Svar: Åh, tack! :)
Annis Pöntinen




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: