Tävlingsdags!

Har fått äran att tävla ut ett rosa lyxskal från Casestore.se till mina läsare. Skalet passar Iphone 4 och 4s. För att vara med och tävla ska ni lämna en kommentar till detta inlägg med en motivering varför just du ska vinna detta Iphone skal + du får kommentera hur många gånger du vill! För att dubbla din vinstchans ska du skriva om tävlingen på din blogg och länka detta inlägg. Tävlingen avslutas måndag den 16:e! Lycka till! ♥
Postat av: klara

Jag borde vinna därför att mitt nuvarande iphoneskal har gått sönder och för att jag älskar rosa! :)

Postat av: ida

Min lillasyster har precis fått en iPhone men hon har bara ett skal. Därför skulle det här vara en perfekt present till henne för hon älskar färgen rosa! Hon har också berättat att hon vill ha ett till skal.

Postat av: ellen (foto&vardag)

Jag är med! :)

Jag skulle vilja vinna för att jag skulle verkligen vilja ha ett nytt iphone skal till min iphone 4. Men jag känner att jag hittar aldrig nått som jag verkligen verkligen tycker om! Men det där är perfekt! :) Super snygg rosa och gillar det silvriga, det skulle passa perfekt!

Postat av: Victoria

I'm in. Värt att prova ju, vem vet :D

Ja i alla fall. Skulle vilja vinna för att detta skal skulle vara så typiskt min mamma (enligt mig) och om hon inte skulle vilja ha det, skulle ju jag alltid kunna använda det eftersom att det var ursnyggt! :)

Postat av: ebba | foto

Jag är med :) Jag har flera skal, men inga fina och inget rosa som det där! Och min mamma tillåter mig inte att köpa flera heller :(

Postat av: Emilia

Jag vill vinna för att jag vill ge detta skal till min syster, för hon är så himla snäll! och omtänksam. Jag vann en tävling här för väldigt längesedan, men då fick jag inte mitt pris för det vart något strul med företaget... Håller verkligen tummarna nu! (har ingen blogg :))

Postat av: Anna

ååh jag vill vara med och tävla, skalet vill jag ge till min storebror, han är ju en kille och killar kanske inte gillar rosa men han gör det! :D

Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

jag är med! :) Själv äger jag ingen iPhone men jag vill gärna ge skalet till min systerdotter som har en sån telefon. Hon har länge velat ha ett rosa, men eftersom telefonen var så dyr så tänker min syster (hennes mamma) inte köpa något skal åt henne för tillfället. Kanske kan man flirta in sig och bli världens bästa moster om jag får chansen att ge skalet till henne :)

Hoppas på tur! [email protected]

Postat av: julia

Jag är med!
Skulle vilja vinna för att jag har precis fått min iphone 4s, eller ja för ca 2 veckor sedan men jag har inte hittat några snygga skal till den ännu & den som man nu kan vinna var perfekt! Så jag hoppas jag vinner :) Kram!

Postat av: julia

Just det skrev även om tävlingen på min blogg! :)
Länk: http://juliats.blogg.se/2012/july/tavlar-hos-annnaizbloggse.html#comment

Glömde skriva det i min förra kommentar, hehe :D

Postat av: Jossan

Hej Annis, nu ska jag vara med och tävla! :D
Nu när jag har kommit hem ifrån Malta så skulle ett nytt iphoneskal passa perfekt till min mobil! Det är rosa, snyggt och jag känner att jag behöver en ny fräsch start på livet nu efter min äventyrsresa!

Det skulle vara jättekul om jag vann!
Kramar Jossan <3
P.s saknar dig och tjejorna jättemycket! Skulle vara kul om vi kunde träffas ett gäng någon gång och kanske käka middag på resturang/pizzan! D.s <3

Postat av: nathalie

jag är med! jag skulle vilja vinna för att mitt nuvarande skal har gått sönder.
[email protected]




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: