SH*T DAY

Idag har jag haft den absolut jobbigaste dagen någonsin. Allt har helt ärligt gått åt h*lvetet. Inatt tappade jag även bort min mobil som pricken över i:et. Och allt annat har bara gått dåligt.. Nu ska jag vänta på att min pojkvän kommer hem från jobbet, sen ska jag lägga mig. Hoppas ni har det bättre än mig just nu! Pussar ♥
Postat av: Anna

SV: Men omg så coolt! Sjukt fint namn, ganska unikt också! :)

Postat av: emmy

sv; Tack så jättemycket :)

Postat av: emmy

ajdå! Hoppas det löser sig med mobilen och allt annat söta du :)

Postat av: Jojjjjohs.se - Foto & bloggdesign

Vsg! ;D
Läget?

Postat av: Jossan

Kan du inte lägga ut någon bild på din pojkvän? :)

Postat av: Jenna

Hoppas allting ordnar sig, men det gör det ju ändå tillslut! Kom ihåg du är vacker och älskad. :-) Kramar <3

Postat av: Anonym

svar: tack! :)

Postat av: silleana

villken kamera har du? och villket objektiv?
tack för en fin blogg! :)




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: