ÄKTA KÄRLEK ♥

Eftersom jag köpte mina biljetter utav en kompis som bor en bit bort så fick jag hem dom idag, lite efter alla andra ;) Men det spelar ingen roll just nu, känslan är obeskrivlig. Dreams come true ♥
 
Postat av: josefin

Är så avis:( Själv fick man inga biljetter. Men jag hoppas att jag kommer få, tittar runt på blocket hela tiden men alla är så dyra.
Men jag är glad för din skull:)

Svar: Åh vad synd! :( Hihi, tack fina du!
Annis Pöntinen

Postat av: A L V A (foto)

Super fin blogg :)

Svar: Tack :)
Annis Pöntinen

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

hej fina du :) har du haft en bra helg? vad har du gjort för kul?? kramar

Postat av: Emma Lannebrink

Nu finns shoppingen från Dalarna uppe! Checka här http://adhdochfoto.blogg.se/2012/july/shoppingen.html

Postat av: Nea

Fin blogg! ♥

Svar: Tack :)
Annis Pöntinen

Postat av: Majsis

Men guuuuud så roligt!
Jag är också ett stort fan av underbara JB,men jag har inte fått tag på nån biljett ;(
Hoppas att konserten blir fantastisk iallafall!! :)

Postat av: emma

åh vad kul!! vill också gå!

Postat av: Julia och Sandra

Hej!
Skulle du vilja göra bloglovin byte? :)
Kram!

Postat av: S O N J A F O T O

Åh <3 Du sitter 4 rader framför mig :D Vet hur den känslan är, haha! Drömmer om det varje natt...Dreams come true! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: