Vinn ett weskin

"Skydda din mobiltelefon, läsplatta eller bärbara dator mot repor och ge den ett personligt utseende med ett WeSkin. Unikt material som skyddar mot smuts och repor" - weskins.com

Du kan designa ditt Weskin med en design som redan finns på hyllan, eller så kan du använda dina egna bilder!
För att vara med och tävla, ska du lämna en kommentar till detta inlägg där du berättar att du är med och tävlar. Vill du ha dubbelt så stor chans? Då skriver du ett inlägg om tävlingen på din blogg och länkar till weskins.com. Tävlingen avslutas på söndag! Lycka till ♥



Postat av: Natalie

Jag är med! :)

Postat av: Fotografpatrik

Jag är med! :D

Postat av: j o h a n n a - fotoblogg

Jag är med och tävlar! :)

Postat av: Emma-Louise & Emma =)

ååh, jag har velat ha ett sånt hur länge som helst så jag är helt klart med! :D

här är länken till inlägget

-->

http://teameel.devote.se/blogs/15452174/annnaizbloggse.htm#WriteComment



kram :)<3

Postat av: ida

jag är med och tävlar. :)

Postat av: Maja

Jag är med:)

Postat av: EBBA

jag är med och tävlar :)

Postat av: Madeleine

Åhh, så coolt! Jag är med! :)

Skulle vilja ha de till min dator eller mobilen. skulle bli super glad om jag vann!

Kram :) <3

Postat av: Mia

jag är med! :)

Postat av: JULIA

Jag är med :D kram

Postat av: Emelie

jag är me :)

Postat av: WILMA

Jag är med! :D

Postat av: alexandraeriksson [fotoblogg]

Vill väldigt gärna vara med att tävla!

Kan dock inte skriva ett inlägg om det vilket jag gärna vill, men om jag vinner blir det nämligen en födelsedagspresent åt min pojkvän och han läser ju bloggen ;)



Håller däremot alla tummar jag har. Kram!

Postat av: E m e l i e

Jag är absolut med! :D

Postat av: EllenOtendal

Åååh så najs! Jag är definitivt med :D

Postat av: Matilda Hallberg

jag är med!

Postat av: O L I V I A S P H O T O L I F E

Ja är med.

Postat av: E l s a s f o t o // elsasfoto.webblogg.se

Jag är meed! :)

Postat av: TinaZ

Jag är gärna med. Har tipsat: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2012/01/vinn-ett-weskin-81.html

Postat av: Jenny

jag är med :)

Postat av: Isabelle ~ ena halvan av en modeblogg

Är gärna med!!

Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Jag är med! :)

Postat av: TildaTalus

Jag är med ! ;)

Postat av: TildaTalus

Jag är med ! ;)

Postat av: nicole kestola

åh, jag är absolut med!

jag har skrivit på min blogg :http://nikkkiis.blogg.se/2012/may/tavling-1.html#comment

Postat av: nicole kestola

oj, haha jag såg inte att du hade tävlingen i januari, oj!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: