The lazy days

Slänger in en bild på mitt gulliga marsvin och en härlig köttbulls macka som Inca åt till frukost ;) Har spenderat dagarna med Inca nu, vi har suttit och slöat framför filmer och käkat köttbulls mackor endast.. Ibland måste man få va lite slö ;) haha! Imorgon åker jag till stockholm, så nu måste jag packa lite ;) Ha det så fint. Pussar!
Postat av: Emma

Superfina bilder! :)

Postat av: Evelina

Haha, va sött marsvin :)

Postat av: Ellen (foto&vardag)

Superfina bilder! :D Man blir verkligen sugen på en köttbulle macka nu....



kram!!

Postat av: Amelia ~ photography ♥

Så sött marsvin!! :D

Postat av: PHOTO / David Andreasson

Du vet det där foto-projektet som Lovisa pratade med dig om? Jag och en som heter Jennifer ska också vara med :D



Du kanske redan vet det men alla vi fyra ska ha det tsm om det är ok för dig? Och sedan så kanske alla fyra ska sätta sig ner och komma med förslag och namn osv?

Postat av: Carla - fotografi

Myysiga foton :-)

Postat av: Emma-Louise & Emma =)

åh, vad söööt!

Postat av: PHOTO / David Andreasson

Svar: Vet inte, kanske msn (om du har det) med de andra någon dag? Vet dock inte när, ska jag fråga de andra vad de tycker? :)

Postat av: WILMA

SV: Japp, de tycker jag med :D

Postat av: WILMA

Naw va gulligt marsvin c:

Postat av: Matilda

Guud så sött Marsvin :)

Postat av: Kimsy

JAG LÄNKAR VAR FEMTE SOM RÖSTAR T.O.M 22 JANUARI!

VILL DU TÄVLA?



Det enda du behöver göra är att rösta på min bebis som tävlar om att få synas på Vi Föräldrars omslag: http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-2274



..och sedan skriva på min blogg att du gjort de så är du med och tävlar om att bli länkad!

Lycka till!

Postat av: Rebecca!

aw så söt marsvin! :D

Postat av: mimi

Gud va göölligt marsvin :)

Postat av: Emelie

haha fyfan vad söt! älskar första bilden.

Postat av: Ellen (foto&vardag)

Vad heter ditt marsvin? :D

Postat av: Viktorija

första bilden var ju hur gullig som helst!

Postat av: Rebecka [FOTO]

Kan inte du visa hur du satte in länkarna ovanför headern, och lägga ut koderna? :) Kram

Postat av: niles [PHOTOGRAPHY]

har du de bra i stockholm?<3

Postat av: Angelina

Du är helt sjukt duktig på att fota, och verkligen en stor insperationskälla! :D<3




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: