Sommaren 2011

Åhh, låter bilderna tala för sig själva. Någon mera än jag som saknar sommaren? ♥
Postat av: Amelia ~ photography ♥

JAG!

Så jag håller på att döööö! :(

Sommar kom hit!!

Postat av: Emma

Jag har faktiskt börjat längta till sommaren lite smått! Riktigt härliga bilder :D Är det okej om jag länkar dig på min blogg? Din blogg är sååå bra ;)

Postat av: wilma

Herregud vilken fin blogg. Och du själv är ju jätte fin! Haha, låter som värsta stalkern nu men, det är sant! :))

Postat av: Tess

Jaaaaaaaaag!



+ att vi fyller år på sommaren hihi ;)

Postat av: josefin

så fina bilder! :)

Postat av: Emma

sv; Nu har jag länkat dig!! :) Kram

Postat av: sonja

GAH VA FINA BILDER!

Postat av: Sanna

hur gör man med kameran i solnedgång . Så att det inte blir mörkt själv där man står. För mig syndes inte jag och solnedgången blev svagt på kameran. Hjälp ?

Postat av: Stina och Jonna

Härliga bilder!

Saknar inte sommaren så mycket, längtar till sommaren 2012 istället! :P

Postat av: ebba (:

bästa som finns är ju sommaren , bästa fotona kan man ta då tycker jag ;) Älskar första bilden (:




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: