semla

Mamma köpte hem lite semlor igår. Älskar semlor med massor utav florsocker på, mums ;)
Brukar ni äta semlor även fast det inte är semmeldagen? :)
Postat av: madde ☺

Kör på vaniljkräm i stället för mandelmassa isf :D

Postat av: - Wennys. ♥

Nej, har aldrig gillat semlor, fast det var visserligen ett tag sen jag åt det sist. Kanske ska ge det ett nytt försök? ;)

Postat av: SALLY

Jag gillar inte semlor, bara själva bullen :$ hehe

Postat av: Ellen (foto&vardag)

Sv; Okej! :) Det var fint iallafall (A)



Jo klart man äter semlor! :D Men det är godare med vanilj istället för mandelmassa, det smakar bara läskigt :S

haha.

Ha en fortsatt bra lördag!!

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Mummms! :D Allt bra idag?

Postat av: One Direction Novels

Hej! Jag har precis sparkat igång min novellblogg om One Direction.Om du gillar dem så borde du kika in där och kanske börja följa den.Tack på förhand!

/ www.onedirectionnovels.webblogg.se

Postat av: Amanda Englund

Det ser gott ut! :)

Postat av: Linnea

kontakta mej: [email protected]




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: