polaroid

Testade en Polarioid action jag hade i photoshop :) Gillar stilen! På tal om något helt annat, så ligger bloggen lite efter nu eftersom jag fortfarande håller på att fixa med en ny blogg design. Känner mig aldrig riktigt nöjd, Ska försöka hitta min bloggstil så att jag inte tröttnar på designen så snabbt. Ber om ursäkt för allt design krångel! Hoppas allt är bra med er, pussar ♥
Postat av: M E E F O T O

Ni är jättebra på att fotografera! Jag älskar dina bilder!

Postat av: E l sa s f o t o , you will love it!!

sv. Åhhh tack!!!! :)

Postat av: Caroline

Har startat en ny grej på min blogg, nämligen Månadens Bild. Skulle vara jätteroligt om du ville vara med. Gå in på min blogg för att läsa mer om tävlingen :)



http://caroliiine.blogg.se/2012/january/manadens-bild.html#comment



Om du inte gillar sånt här, ignorera kommentaren bara :) ♥

Postat av: Jennifer

Hur får man den actionen? Så sjukt coolt! :)

Postat av: Rebecka [FOTO]

Hej!



Jag vann en tävling här för några veckor sedan, där priset var en valfri ring :D Har ännu inte fått den hemskickad, så undrar om du skulle kunna kolla vart den tog vägen? :) Kram, Rebecka

Postat av: EllenOtendal

Finfint! :)

Postat av: Linnea S ♥

Jättefina bilder!




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: