Önskeinlägg

Igår på live showen så var det väldigt många som frågade hur jag sminkar mig till vardags och vad jag använder för produkter. Så jag tänkte skriva ett litet inlägg om vad jag använder nu :)

Först så använder jag den stora flaskan från L300 till att ta bort sminket. Sedan Använder jag en "skrubb" från garnier dagligen, varje morgon och kväll :) Sedan lägger jag på hudkrämen från L300!
Hur jag sminkar mig till vardags: Lägger på en foundation från maybelline, sedan ett puder från H&M, sen lägger jag på mascaran och sist lägger jag på bronzer på kinderna från H&M. Det var allt :) Puss ♥
Postat av: Danno- Foto & Vardag

Har du lösögonfransar på din headerbild? :)

Postat av: lovisa [foto & vardag]

Hej, jag skulle vilja starta en grupp där man har en ''utmaning'' varannan vecka elr något. Jag hade ingen aning om vem jag skulle fråga, men jag undrar om du är intresserad? Du kan ju tänka på det & sen bara skicka en kommentar.



Om du vet någon annan som skulle kunna va med i gruppen, bara säg tilll

Postat av: ANNA'S FOTO

När kommer priset som man vann i din julkalender? :)

Postat av: lovisa [foto & vardag]

SV Vad roligt att du är med, nu behövs bara några st till

Postat av: Emma

Intressant inlägg!! :)

Btw, har du lösögonfransar i din header? :D

Postat av: josefines.se

Bra grejer ! :D




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: