new in

Denna härliga röda jacka fick jag med mig hem från Stockholm, Köpte den på JC för 1000 kr. Behövde en varm jacka nu när det blivit så kallt ute, hos mig är de minus 10 just nu. Brrr.. Men med denna jacka håller jag mig varm iallafall ;) Ha en fin dag, pussar ♥
Postat av: Emma

Snygg! :)

Postat av: Amelia ~ photography ♥

Jätte fin jacka!

och du är så söt! :)

Postat av: Wilma

Jätte snygg jacka! Fanns den i några andra färger? :)

Postat av: Izabella

Jättesnygg! :)

Postat av: WILMA

Grymt snygg! :)

Postat av: ladymuffin

snygg! :D

Postat av: Sofie [fotoblogg]

Skiiiiiiiitsnygg!! :D<3

Postat av: aina [fotoblogg]

Superfin! :)

Postat av: JOSEFINGARD.BLOGG.SE

Hejsan bli meldem här?:http://www.supergratis.se/?r=87521

Varför?

Jag tycker du kan det. PÅ hemsidan ska man samla ihop poäng och välja en produkt man kan samla åt som kameror mobiler och andra saker...

Man samlar poäng genom att tipsa om sin egen länk eller gå med i gratis och inte gratis tävlingar det väljer man själv!!

Men jag tycker du ska gå med här du kommer inte ångra dig LOVAR!



KRAM JOSEFINGARD.BLOGG.SE

Postat av: maja

Hej fina du !

Var gärna med & delta i en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt iphoneskal från iphoneskal.se

Har du ingen iphone så är det ju en perfekt present till någon släkting eller nära vän.



Tävlingen hittar du om du skrollar ner några inlägg på bloggen eller så hittar du den i högermenyn.



hoppas du deltar



KRAM

Postat av: L I N A ' S - F O T O B L O G G ! ♥

åhhh super snygg !

Postat av: ida

så fin jacka :) Ska vi gör ett bloglovinbyte? :)

Postat av: EllenOtendal

Snyyggg!

Postat av: Wilma

sv; Okej, då får jag åka in till Stockholm någon dag, behöver en ny jacka! :p

Postat av: Anna

Åh vad fin (:

Nu blev jag avis, synd att jag köpte ny jacka nyss, denna är mkt finare :D

Postat av: ellen

Hejsan hur har du gjort/varifrån har du hittat din bloggbakgrund?? Den e superfin :DD

Postat av: Jennifer

jättefin jacka :D

Postat av: Linda Sjölund (foto)

vilken fin jacka :)

Postat av: SARA JUUSO - hobbyfotograf

allt bra med dig?



kram ♥




       Namn:
       Kom ihåg mig?

       E-postadress: (publiceras ej)
      

      URL/Bloggadress:
      

      Kommentar: